Sonra irem in sesini duyduk aaaa aa öf hepimiz koştuk kesin oda gitti öf ya of sonra baktık yok müdür dediki " çoook geç hahahha" biz ana arat sövuyoz şerefsiz ne olcak masal ağladı "lanet olsun la Lannentt" müdür dedi " bi ip ucu veriyim size okulda başka birileri yaşıyo bu yaşayanları bulursanız ölmekten kurtulursunuz" biz hepimiz düşündük bide müdür dedi " bugün bence aranızda biri gitccekk haha" bu adama başlarım ya valla ölme yemi okumaya mi geldik öf ya of orda kaan ve berk dediki "bence 2 oda da kalalim hepimiz bi 9 daha kızlar yan odada biz" tm dedik en azından gözümüzün önünde olur herkes herkes odalara girdi melek dedi" ben acıktım yaa kanti ne Gidiyom " benim aklıma bi fikir geldi arkasından gizlice birini gönderelim.
Herkesi aradım meşgul kaan duşta, berk üstünü ütülüyo salak ya,ali ps 3 oynuyo , mete wc de, burak depresyonda , bi ahmet oturuyo mal mal kalk la dedim hadi oda 9 eminim. Dedi sonunda gönderdim . Birden yine bagriş duyduk ama iki tane ahmet le melek koşa koşa odaya daldilar ama oğlanlarin odaya bizde daldık koşa koşa masal ayşe nur Dila falan hepsi ağlıyo "öf susun la susula yeter ağlayayağınıza yardımcı olun be." Hepimiz erkeklerin odadaydik ahmet başladı " melek yiyecek alıyordu bende tabi arkasında takip ediyorum sonra eli yüzü kanlı elinde bıçakla tam meleği sağlıyordu ben ittim kaçtık sonra kovaladı diyodu ilk kızlar snra erkekler bitti diyodu sonra odaya daldık". Melek teskr etti.sonra artık hepimiz aynı odadaydik erkekler dağınıkti hayvanlar biz duzeltik sağı solu ben dedim " bundan sonra herkes erkek kız dolaşcak yada hep beraber yine (berk rüya), (masal kaan), (Ali ayşe), ( mehmet Nur ), ........
Ama erkekler yanınızda bıçak falan taşıyın ya olmazki şimdi sizin gücünüz yok haha" berk "rüya görürüz" tm berk görekk. Nur dedi " o e okulda ki herhangi o kanlı şeyden kurtulmamız lazım o zmn okuldan kaçarız müdür hallederiz Öğrtmenler ztn hiç kurtulur ama bence siz i bilmemme" hepberaber bilmem dedikARKADAŞLAR VOTE LÜTFEN