SİNAN ENGİN'İN SAÇLARI
Siz:Kızlar
Siz:1 saate benim evde
Yaren:Ne oldu yine
Eslem:Ne bok yedin?
Elif:1 saat mi
Buğlem:Ben 1 saate hazırlanamam
Siz:Çok önemli hadi acele edin.
Eslem:Offfff Ceylin tamam
Yaren:Kesin yine aşık oldu.
Kızları eve çağırdıktan sonra mutfağa geçtim.Kek ve kahve yaptım.Koltuğa kendimi attığım anda kapı çaldı kesin Yaren gelmişti.Kapıyı açtım tam da tahmin ettiğim gibiydi.Taren içeri geçerken Eslem,Buğlem ve Elifte kapıda belirmişti.Hep beraber içeri geçtik.Pars'ı anlattım tabiki inanmadılar.Pars Kaya sana yazmaz dediler ama yazmıştı.Konuşmaları okudukan sonra inandılar ya da öyle yaptılar bilmiyorum.Konu direk kapandı zaten genelde böyle oluyordu. Her gün başka birine aşık olduğum için 10 dakika içinde konu kapanıyordu.Yaklaşık iki saat oturduktan sonra bara gitmeye karar verdik.Saat 18:00'a geliyordu.Hepimiz benim odama geçip hazırlanmaya başladık.Ben siyah mini bir elbise giydim. Sadece ben değil hepimiz siyah elbise giydik.Dolabımda sadece siyah elbise olduğu doğrudur.
(Temsili)
Saçlarımı açık bıraktım.Makyajımı ise kırmızı rujumu sürüp bitirdim.Hazırdım yine geç kalmıştım beni bekliyorlardı.Her neyse tamamen hazır olduğumdan emin olduktan sonra evden çıktık çok güzel bir yere gelmiştik baya lüks bir yerdi.İçeri girip bir masaya oturduk.Birer tane alkollü kokteyl söyledik.
Kaçıncı bardağı içtiğimi bilmeden hala içmeye devam ediyordum.Yarenle beraber oturduğumuz yerden kalkıp piste doğru ilerledik diğerleri gelmiyordu.Uzun bir süre dans ettikten sonra yoruldum ve Yareni orda bırakıp bar taburelerinden birine oturdum.Barmenden bir tane daha kokteyl istedim çok sarhoştum.O sırada karşıma çok tanıdık bir yüz geldi ama çok önemsemeden önüme döndüm barmenden içeceği alıp içmeye başladım.Yanımda bir hareketlilik hissedip oraya baktığımda Pars Kaya'yı gördüm.
-Ceylin
-Pars Kaya
-Ben çok içtim sanırım hayal görüyorum.
-Çok içtiğin doğru ama hayal görmüyorsun.
-Bana Yaren'i bulun gidelim burdan hayal görmeye başladım ben
-Hayal görmüyorsun diyorum beni bir dinler misin?
-Yareni bul bana gitmek istiyorum.
Oturduğum yerden kalktım ama başım döndü.Düşecekken Pars beni tuttu ve düşmemi engelledi.Tekrar yürümeye kalkıştığımda zar zor yürüyordum.Tekrar düşecek gibi olduğumda Pars beni kucağına aldı.Yaren'i gördüğümde Pars'ın kucağından inmeye çalıştım ama bırakmıyordu.Yaren bana göre daha az içmişti.Bize doğru gelmeye başladığında yüzünde kocaman bir sırıtma vardı.
-Enişt- aa pardon Pars Kaya
Pars:Merhaba sen Yaren olmalısın.Ceylin biraz fazla içmiş eve bırakmamı ister misin?
Yaren:Size zahmet olmasın ben götürürüm.
Pars:Sizde biraz içmiş gibisiniz ben bırakayım ama evini bilmiyorum.
Yaren:Taksi çağırır hallederim ben
Pars:Ben bırakıcam diyorum ısrar etmene gerek yok.
Yaren:Peki şöyle yapalım ben size Ceylinin konumunu gönderiyim anahtarı çantasındadır.
Pars:Olur istersen senide bırakayım.
Yaren:Yok ben arkadaşlarımla giderim siz Ceylini bıraksanız yeter
Pars.Tamamdır.Görüşmek üzere
Yaren:Görüşmek üzere .Teşekkür ederim.
Pars Ceylin' arabanın koltuğuna oturtturup kemerini taktıktan sonra şoför koltuğuna oturdu.Daha sonra telefonunu sabitleyip Ceylinin evinin konumunu açtı.25-30 dakika içinde evin önüne geldiler.Ceylin yolun 15 dakikasında kendi kendine birşeyler mırıldandı kalan yolda ise uyudu evin önüne geldiklerinde hala uyuyordu.Pars işinin zor olduğunu anlamıştı.İlk önce Ceylinin çantrasından evin anahtarını çıkarttı.Ama bir sorun vardı.Ceylin kaçıncı katta oturuyordu.Apartmana girince bulurum diye düşünüp Ceylini kucağına aldı.Kapıyı açarken o kadar çok zorlanmıştı ki bir an düşecek gibi olmuştu.Apartmanın içine girdikten sonra üst kata çıkmaya başladı Ceylinin olduğunu tahmin ettiği evin kapısında durdu.Anahtar deliğine anahtarı sokup çevirdiğinde kapı açıldı.İçeri girdi ve kapıyı kapattı bir yandan evi incelerken diğer yandan Ceylinin yatak odasını bulmaya çalışıyordu.Ev ferah ve sadeydi.Pars o an Ceylinle zevklerinin ne kadar benzediğini fark etti.
Ceylinin dolabından bir şort ve tişört çıkarttı.Ceylin bu şekilde yatamazdı üzerinde mini siyah bir elbise vardı.Bakmamaya çalışarak Ceylinin üstünü değiştirdi.Ceylini yatağına bıraktıktan sonra odadan çıkacakken Ceylinin birşeyler mırıldandığını duydu.Dönüp baktığında Ceylinin mırıldanmaları çoğalmıştı kabus gördüğünü anlayınca yatağın kenarına oturdu ve onu sakinleştirmeye çalıştı.Ceylin uyandı ve ter içinde kalmıştı.
-Pars
-Ceylin iyi misin?
-İyiyim de sen
-Ben
-Ben hayal mi görüyorum?
-Hayal görmüyorsun.
-BENİM KARŞIMDA ŞUAN PARS KAYA MI VAR?
-Evet karşında Pars Kaya var ama bağırmana gerek yok.Bak şuan çok sarhoşşun bana mutfağın yerini göster sana bir kahve yapayım kendine gel.
-Sol tarafta
-Tamam bekle yapıp getiriyorum.
-Tamam
Pars kahveyi yapmak için mutfağa geçti uzun bir aramanın sonunda kahveyi buldu ve kahveyi yaptı.Ceylinin yanına geçtiğinde Ceylinin çoktan uyuduğunu gördü.Kahveyi mutfağa bıraktı ve tekrar Ceylinin yanına döndü.10 dakika boyunca uyuyan Ceylini izledi ve ne kadar güzel olduğunu düşündü.Daha sonra ceketini aldı ve evden çıktı.
**********************************************************
Evetttt bir bölümün daha sonuna geldik.Böüm hakkındaki düşüncelerinizi buraya alalımmm.
Pekii Pars hakkındaki düşünceleriniz neler????? Onlarıda buraya alayımmm.
Sinan Engin'in Saçları adlı grubu nasıl buldunuzzz?
Bugünlük bu kadar soru yeter o zaman bir dahaki bölümde görüşmek üzereee
Öpüldünüzzz.MUUUUUUUAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Yanlış Numara
KurzgeschichtenEski sevgiline bir akım yapmak isteyip yanlış numaraya yazarsan ne olur?