7.BÖLÜM

102 8 42
                                    

"Efendim annecim"
"Nerdesiniz kızım?"
"Geliyoruz annecim az kaldı. 15 dakikaya oradayız"
"Az kalmış kızım hadi dikkatli gelin"
"Tamam annecim görüşürüz"
"Görüşürüz kızım"
Telefonu kapattıktan sonra Pars'a döndüm.
"Off çok heyecanlandım ben"
"Sakin ol bir şey olmayacak."
"İnşallah patlamayız Pars rezil olmak istemiyorum yalan söylediğimizin ortaya çıkmasını istemiyorum"
"Tamam sakin ol sadece sakin ol her türlü toparlarız cevaplayamadığın soruları bana gönder ben hallederim."
"Offf off off" Pars 500. kere sakin olmamı isterken mahalleye girdik. Evlerin yanından geçerken evi Pars'a gösterip durmasını söyledim. Arabayı evin kenarına park ederken evin kapısı açıldı ve annemler evden çıktı. Arabanın sesini duyunca çıkmışlardı. Arabadan inip koşarak anneme sarıldım. 4 aydır annemle babamı görmüyordum haliyle çok özlemiştim.Pars'ta arkamdan gelip annemle babamın elini öptü.
"Anne siz geçin içeri biz bavulları alalım."
"Yardım edelim kızım Mehmet yardım et çocuklara"
"Yok annecim gerek yok alırız biz siz geçin"
"Peki madem geçelim biz Mehmet onlar gelir." Babam annemi onaylayıp içeri geçti bizde Pars'la bavulları alıp eve geçtik. Annemler salonda oturmuş bizi bekliyorlardı. Yanlarına geçtik.
"Eee Pars oğlum nasıl gidiyor işler?"
"İyi gidiyor Mehmet amcacım oradan oraya koşuşturuyoruz. Sizinkiler nasıl?"
"İyi oğlum idare ediyoruz." Pars anladığını gösterecek şekilde başını aşağı yukarı salladı. Bu seferki soru annemden geldi.
"Annenler nasıl oğlum"
"İyiler onlarda"
"Ailenle mi kalıyorsun sen?"
"Hayır onlar yurt dışında ben tek yaşıyorum."
"Anne abimler nerede?"
"Nil sabah çıktı arkadaşlarıyla buluşacakmış gelir birazdan abini bilmiyorum bu aralar çok değişik davranıyor anlayamadım"
"Nasıl değişik?"
"Normalde yüzünü yıkayıp çıkan Bartu yarım saat saçını tarıyor hazırlanıyor falan özenle giyiniyor anlayamadım."
"Sorarım ben ona bir gelsinde"
"Geçen gün Sena geldi 2 ay buralarda olacakmış onunla da konuş bayadır görüşmüyorsunuz."
"Tamam ararım"
"Yemeğe geçelim o zaman"
"Geçelim annem" Masaya baktığımda anneme doğru şaşkınlıkla döndüm.
"Döktürmüşsün yine de ne gerek vardı bunların hepsine neden kendini yordun?"
"Olsun kızım oturun yiyin."
"Ee kızım Buğra'yla görüşüyor musunuz?"babamdan gelen soru ile yediğim yemek boğazımda kaldı. Pars akradan sırtıma vurup suyu uzattı
"Yavaş ye sevgilim boğulacaksın"
"Teşekkürler sevgilim"
"Görüşüyoruz babacım"
"Onu da çağırsaydın ya o da gelirdi"
"Onun işleri çok yoğun babacım biz bile zor görüşüyoruz."
"Sen onun numarasını ver bana Mehmet amcasını kırmaz o gelir bir kaç günlüğüne"
"Babacım çocuk çalışıyor çocuğa da şey yapmayalım işi var onun"
"Olsun kızım ver sen onun numarasını bana ararım ben onu"
"Mehmet rahat bırak çocukları yemek yiyorlar şimdi rahat rahat yemek yesinler çocuklar sonra halledersiniz" Annem olayı bildiği için olaya el atmıştı hemen canım annem ya. Babamda hanımcı olduğu icin susup yemek yemeye devam etmek zorunda kaldı "Evet baba  hallederiz sonra" diyip yemek yemeye devam ettim. Sohbet ederken yemek yemeye devam ettik.

(...)

"Patlayacağım şimdi Ellerine sağlık annecim çok güzel olmuş"
"Ellerinize sağlık Zeynep teyze çok güzel olmuşlar "
"Afiyet olsun oğlum beğendiyseniz mutlu olurum."
"Beğenmek ne kelime bayıldık çok güzel" Çalan telefonumla ayağa kalktım.
"Efendim Cem bir şey mi oldu?"
"Benim seni aramam için illa bir şey mi olması gerekiyor bücürük"
"Ya Cem sana kaç kere dedim bana bücürük deme diye hala bücürük diyorsun ama yeter"
"Sakin ol bücürük"
"Ne oldu Cem söyle"
"İzmir'e geldiğini duydum akşam da parti var benim evde sende gel diyecektim biliyorsun sensiz olmuyor."
"Gelirim çok iyi olur özledim senin partilerini saat kaçta? "
"7'de"
"Tamam yetişmeye çalışacağım."
"Tamam bücürük görüşürüz"
"Görüşürüz Cem ama görüşünce bunun hesabını sorucam sana" Telefonu yüzüme kapatmıştı. Cem'in bu hallerine alışıktım artık şaşırmıyordum. Anneme doğru döndüm.
"Anne akşam Cem'in partisi varmış ben ona gidicem Pa- yani sevgilim sen gelecek misin?" aslında gelmesini istemiyordum çünkü herkese açıklama yapmam gerekecekti herkes merak edecekti. O yüzden soruyu sorarken annemlerin görmeyeceğine emin olduğum için kaş göz hareketleriyle hayır demesi gerektiğini anlatıyordum. Anlamıştı ve sırıtarak
"Gelirim sevgilim beraber gidelim" demişti.
"Tamam sevgilim 7'de orada olucaz ben hazırlanayım sonra çıkalım."
"Tamam hayatım."
"Pars oğlum gel Ceylin hazırlanırken biz seninle bir dışarı çıkalım"
"Tabi Mehmet amcacım çıkalım"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bay Yanlış NumaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin