-Am auzit ca președintele aduce oameni noi pentru cantonamentul acesta, crezi ca vor rezista. Îl întreb pe Kane prietenul meu cel mai bun și singurul.
-Nu vor rezista mult sunt sigur, echipa noastră e dezastru.
Așa e nu mulți rezistă în compania noastră suntem exagerați câteodată. Ultimul a plecat de pe teren cred ca plângând.
-Poate de data asta va fi diferit știi tu suntem în lupta pentru cupa mondială!
Ultimul meci din sezon ne-a propulsat direct în cursa pentru cupa ceea ce e cel mai minunat lucru. Muncim pentru asta de 10 ani.
-Așa cred și eu. Dar vedem când ajungem acolo.
Chiar aveam să renunț la fotbal cu mulți ani în urmă, daca nu era Kane ajungeam printr-un bar sau chiar mai rău în stradă. Psihic era distrus, mama părăsise familia pentru unul cu bani, tata se axase pe muncă iar eu am crescut singur mai mult iar asta ușor ușor plus prostiile mele din viață m-au dus spre pierzanie dar ma prins la timp Kane și așa am ajuns în punctul ăsta. Am un prieten, familia lui e familia mea, am o casă și bani să-mi iau ce-mi doresc de la viață dar tot simt ca lipsește ceva.
-În seara asta vreau să vii la noi,Cass îi e dor de tine. Casa e fetița lui care îmi e ca o nepoată chiar dacă nu suntem frați sau ceva, o iubesc enorm și la fel și ea pe mine.
-Săafăcut oricum nu aveam de gând să fac alt ceva.
-Mă gândeam eu. De ce nu termini odată cu șarada asta cu cuceriri în fiecare seară.
-Prinde bine, publicitate echipei! Nu duc fete acasă doar ies cu ele să fiu văzut de ziariști apoi le trimit acasă de unde au venit.
-Draci, nu o să-ți facă bine treaba asta crede-mă.
-Chiar azi e și președintele clubului la ședința.
-Își dorește același lucru ca și noi?Suntem aproape toți în sală, m câțiva oameni noi și îl așteptăm pe domnul King. Ușa se deschide dar nu e cine credeam e tipa de pe hol, arată incredibil în rochia aia și are un corp bombă!
-Ți-am zis să fii atent ca poate lucrează aici!
-Și ce?
-Nu ne fa probleme!
După ea apare și domnul King, dar eu sunt încă cu ochii pe frumoasa cu părul ciocolatiu, o pierd din vedere când se aseaza undeva în spate.-Bun, ne-am bucurat nespus pentru victoria noastră dar, de acuma începe greu. După toți ani ăștia trebuie să învingem, băieți eu vreau cupa. Spune domnul King
-Și noi! Strigă echipa.
-O să aveți personal nou și va rog, va rog lăsații sa își facă treaba.
Așa ca îi las pe ei să se prezinte!Fiecare pe rând se ridică își spune numele și poziția pe care va fi și ca de-obicei echipa trebuie să comenteze ceva pe seama lor, dar tipa din spate nu s-a ridicat deloc.
-Sunt noul nutriționist, Maxwell. O să vă ajut sezonul asta să vă mențineți în formă. Un tip slăbănog cu ochelari de vedere gigantici încearcă să ascundă emoțiile.
-Serios tu ne vei fi nutriționist? Te-ai privit în oglindă! Spun
-Adam încetează.
-Scuzați-mă eu doar, încearcă el să spună dar deja s-a pierdut.
-Serios, deja plângi? Colegi mei încep să radă, deodată în sală se aude un mers pe tocuri puternic și apăsat apoi toți se opresc.
-Ajunge! Cu o postură dreaptă își ia locul în fața noastră, tonul voci îi e hotărât, e elegantă, are o înălțime medie dar tocurile o fac mai mare iar rochia sunt sigur ca ascunde un trup perfect.
-Băieții ea o să fie co-președinta voastră, îmi va ține locul aici!
-Ce? Se aude în sală
-Serios domnule King e....
-O femeie? Răspunde ea înainte să termin eu.
-Da!
-Și care e problema?.
-Exact asta e problema!
-Și mai are cineva problema asta? Întreabă spre cei din echipa, Kane le face semn să tacă.
-Eu nu accesat așa ceva! Mă ridic și mă îndrept spre ușă.
-Înainte să ieși pe ușa aia domnule Massaro, gândește ca nu ești de neînlocuit!
Când o aud mai ca îmi cade cerul în cap, cat tupeu pe ea.
-Adam vino înapoi! Îmi spune Kane
-Dacă cineva mai dorește ca îl însoțească pe domnul, să o faceți acuma și înainte să vă uitați pe lista cu înlocuitori să știți măcar! Sunt alți care își doresc să fie aici!
Ultima frază mi-o aruncă direct în față apoi pune pe masă câteva hârtii. Colegi mei le iau și rămân uimiți când citesc ce e pe ele.
-Ibrahim Konate va fi transformat la noi? Întreabă Kane.
-Dacă domnul nu se întoarce înapoi la locul său totul e posibil.
Pentru numele lui Dumnezeu nu pot să pierd atâta muncă pentru o prostie, cu coada între picioare revin la locul meu.
Cine o fi femeia asta, clar e a dracu nu degeaba a adus-o King aici.-Acuma ca am lămurit treburile și ne-am liniștit, eu sunt Juliette D'Angelo, voi fi cu ochii pe voi tot sezonul acesta, cum am discutat și cu domnul King voi fi antrenor, psiholog, nutriționist, medic absolut tot ce e nevoi, și desigur am mâna liberă să îndrept reputația echipei.
Spune uitându-se la mine.
-Adică? Întreb
-Puteți să ieșiți cu cine vreți voi, și cu Bread Pit, dar nu mai vreau scandaluri s-au terminat, și dacă agenți voștri au ceva de comentat îi aștept!
Fața asta nu glumește deloc, e înțepată rău, nici unul din echipa nu spune absolut nimic.
-În sfârșit. Îmi șoptește Kane și știu la ce se referă iar agentul meu sigur nu va fi bucuros deloc.
-Ceva obiecții? Păreri, ideii noi?
-Pot să spun ceva? Joe ridică mâna fundașul nostru și sigur nu o să iasă nimic bun pe gura lui.-Desigur!
-După cum îți poți da seama e dificil pentru noi să lucrăm cu bărbații dar, cum va fi cu o femeie, domnișoară presupun, nu sunteți vreo urata de pe stradă întrucât să nu ne uităm la tine.
-Deci e problema hormonilor aici!
-Probabil!
-Majoritatea dintre voi aveți peste 25 și cel mai mult 36 de ani, aveți deja familii, uni dintre voi își vor încheia cariera după sezonul acesta presupun, ce doriți, să vă uitați sub fusta mea, sau să aduceți cupa acasă.
-Cupa!
-Așa credeam și eu, și dacă va deranjează hormoni , vă pot prescrie o rețetă, domnul doctor e aici cu voi poate să vă spună și el ca pentru a vă calma pornirile pentru o perioadă lungă de timp avem soluția.
-Nu, cred ca sunt bine, mă bucur ca va avem aici!
Oricât de vesel era Joe acuma e în fundul scaunului alb la fața.
Juliette D'Angelo e în stare să pună un stadion cu botul pe labe fără mari probleme.-Mă bucur ca s-au rezolvat toate neînțelegerile, vă urez succes băieți și îmi vreau cupa. De luni să vă văd la antrenamente și un sfat prietenesc ca de la bărbat la bărbat, nu o supărați pe domnișoara Juliette. King și-a spus părerea și dus a fost, în urma lui ies și noi veniți în personal și Julitte în frunte.
-Cine e tipa! Sare Joe
-Mi-e îmi place. Spune Kane
-Nu rezistă mult, punem pariu? Portarul nostru are planuri mari.
-Mă bag. Spun
-Băieți ați auzit, dacă o faceți eu nu mă bag, ați văzut lista aia, cei mai buni jucători sunt pe ea.
-Făcătură!
-Nu prea cred, Konate știu sigur ca va fi transferat dacă unul din nou o gafează.
Are dreptate Kane dar tot nu o pot lăsa pe tipa sa câștige.
-Doar câteva jocuri nevinovate. Spun și așa și e, vreau să îi arăt unde a venit, aici nu e ora de balet.
CITEȘTI
Cupa inimi
RomansaUn roamance sport, plin de intrigi, pasiune, și mici lucruri și întâmplări din lumea sportului. Două caractere total opuse, ea nesigură pe sine, el un gigolo al orașului, dar ea reușește da îl pună in banca lui fără mari eforturi.