Adamlardan kaçıp uzaklaşırken zilin çalmasıyla diğer öğrencilerin arasına karıştım.Ama hala kalbim hızla atıyordu.Nedeni ise o adamların yakuza,beni kovan adamında liderleri olduğunu bilmemdi...
Umursamamaya ve her zamanki 'ben bi boklar yedim/başıma bi bok geldi' yüz ifademi silmeye çalışırkenki yaptığım gibi mutlu görünmeye çalıştım.
Sınıfımıza girmemle birlikte Mei'nin üzerime atlaması bir oldu.Yere yapışmamaya çalışarak onu tuttum.
Yuki:HAYVAN
Kıkırdamalarını duydum.Sırıtmamı engellemeye çalışarak dudaklarımı ısırdım.Geri çekilince yüzündeki sinirli ifadeyi gördüm.
Mei:Doğum gününde sana "HADİ UYAN ARTIK" diye bağıran çalar saat alıcam.Unutturma!
İşaret parmağını bana sallarken kahkaha attım.Bana bağırmaya devam etmesini umursamadan çantamı aldım ve yanındaki boş yere geçip oturdum.Kafamı sıraya koyup gözlerimi kapatırken konuştum.
Yuki:Son iki derse kadar ki güzellik uykumu bölmezseniz sevinirim
Kafama biri vurunca umursamadım,Mei'nin yaptığını biliyordum.
-Mei'nin alışkanlıkları-
•Çok yaratıcı küfürler uydurabilme(çoğunlukla benim yaptığım mallıklar yüzünden)
•Sinirlenince kafaya vurma
Kafamda kendi kendime oluşturduğun listenin bir kısmı aklımdan geçerken sırıttım.Uykuya dalmak için 10 dakika sabretmem gerekti.
_____________________________
-Son ders-
Derste Matematik Hoca'sının sesiyle uyandım.İrkilerek uyandığım için hızla doğruldum.
Yuki:Noluyo a-
Sandalyeden düşmeden önce Mei'nin kolumu tutmasıyla dengede kalabildim.Kulağına fısıldadım.
Yuki:Teşekkür ederim matmazel
Mei'nin 'gerizekalı' diye mırıldandığını duydum.
Saçım başım uyarken dağılmıştı.Elimi saçlarımdan geçirdim ve esnedim.Derste uyumak mükemmel bir aktiviteydi.Bir sürü artısı vardı.Aslında tek eksisi sınavlarda kağıtla bakışmaktı.
Gözlerimi ovuşturdum.Mahmur bir halle elimi kaldırdım ve lavaboya gitmek için izin istedim.Hoca izin verince ayağa fırlayıp sınıftan çıktım.
Her zamanki yürüyüşümle hoplaya zıplaya lavaboya yürüdüm.Sonra bir an duraksadım.Aklıma o yakuzalar gelmişti.Başımı iki yana sallayarak mırıldandım.
Yuki:Beni bu kadar korkutan ne...?
İç çektim ve kapıyı açıp içeri girdim.İçeride kimse yoktu.Aynanın karşısına geçip saçımla oynadım.Normalde düz olduğu için dolaşmamıştı ama kabarmıştı.Saçım düzeldikten sonra dağınık bir at kuyruğu yapıp kabinlerden birine girdim.
Birkaç dakika klozette oturup telefona bakmışıken kapının açıldığını ve birinin içeri yürüdüğünü duydum.Umursamayarak kulaklıklarımı taktım ve tam müzik dinlemeye başlıyacakken bir konuşma işittim.Kulaklık yüzünden tam duyamamıştım ama Mei olduğunu düşünerek konuştum.
Yuki:Hoca mı yolladı seni? Çıkıyorum şimdi
Cevap gelmeyince homurdandım.Bakışlarım istemsizce kapının alt tarafındaki aralığa gitti.
Bir çift cilalı siyah erkek ayakkabısı görünce donup kaldım.
Kulaklığımı yavaşça çıkardım.Dizlerimi kendime çekip ayaklarımı klozate dayadım.Dışarıdan gelen ses dahada korkmama neden oldu.
?:Cuma günü çıkışta seni bekliyor olacağım
Sonra çekip gitti.Bende orada öylece kala kaldım.
Kalbim gümbür gümbür atıyordu.Nedensizce bu adam her kimse korkudan beni felç ediyordu.İçgüdülerim beni uyarıyordu.O adamlar 𝘁𝗲𝗵𝗹𝗶𝗸𝗲𝗹𝗶𝘆𝗱𝗶.Hemde arkama bakmadan kaçmam gerekicek kadar...
Ses beni müdürün odasının önünde kolumu tutup beni uzaklaştıran adamınki ile aynıydı.
_____________________________
-Son ders zili çalmadan önce-
Orada ne kadar boşluğa kitlenmiş ve hızlı kalp atışlarımla oturmuştum,bilmiyordum.Birkaç saniye sonra telefonuma gelen mesajla hayal aleminden sıyrıldım.Telefonuma baktığımda Mei beni arıyordu.
Hızla cevapladım.Elimin titrediğini fark ettim.Tanrım...ne oluyordu bana böyle!?
Yuki:Hemen bizim kattaki kızlar tuvaletine gel
Arama hızla kapanınca buraya koştuğunu tahmin edebiliyordum.Kapı hızla açıldı.Bana seslendiğini duydum.
Kapıyı açtım ve mırıldandım;
Yuki:Burdayım...
Hızla koşup ellerimi tuttu ve o süpersonik endişeli bakışlarla ve sesiyle konuştu.
Mei:Yuki sorun ne!? Aman tanrım titriyorsun! Sen ve titremek! Hah!
Benim birşeylerden kolayca etkilenmeyen bir insan olduğumu biliyordu,çocukluğumuzdan beri arkadaştık.
Yuki:Şey...sana anlatmam gereken birşey var...
______________________________
Ona herşeyi anlattığımda okul bitmişti,hatta etüt saatinin sonuna gelmek üzereydik.Bana şokla bakıyordu.
Mei:BİR YAKUZAYLA KARŞILAŞTIN,SENİNLE KONUŞTU,SENİNLE TEMASA GEÇTİ HATTA SENİ RESMEN ÇIKIŞA ÇAĞIRDI VE SEN BANA HİÇBİR ŞEY SÖYLEMEDİN HA!?
Dudaklarımı kemirerek ona,onun değişiyle 'yavru köpek' gözlerimle baktım ve gözlerimi kırpıştırdım.
Yuki:Yani...neden söylemediğimi bilmiyorum.O an çok uykum vardı,biraz fazla açtım falan filan-
Telefonumun çalmasıyla telefonuma baktım.Annem arıyordu!
Yuki:Has-
Hızla açtım ve şirin ses tonumla annemle konuşmaya başladım.Bir dakika sonra sırf eve geç kaldığım için her türlü hakareti yemiştim.Umursamadan telefonumu tekrar cebime koydum.
Yuki:Çok geç kaldım,annem beni öldürmeden gidelim!
Mei bana ellerini belinde o bilmiş bakışla baktı.Anne ses tonuyla emretti.
Mei:Eve birlikte gidicez.
Elini tutup onu dışarı çıkartırken sırıttım.
Yuki:Peki sevgili 2. annem!
_____________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-𝙎𝙤𝙪𝙡𝙢𝙖𝙩𝙚-
General FictionBu hikaye tamamen hayal ürünü,arkadaşımdan ilham alarak başladığım için biraz karışık ama umarım güzel bir kitap olur...İyi okumalar;3