What the fuck?

73 3 4
                                    

DISCLAIMER: Χίλια συγνώμη αν υπάρξει κάποια αλλαγή στον τρόπο που γράφω και ψιλοξενερώσετε ή παραξενευτείτε απλά όπως ξέρετε έχω καιρό να γράψω .Για να μην νομίζετε πως είναι τρελη ή έχω μπερδευτεί άλλαξα εσκεμμένα το όνομα της πρωταγωνίστριας σε Άρια  διοτι το να γράφω ιστορία με το δικό μου όνομα ήταν κάπως παράξενο.Καλή απόλαυση !!!

Αλεξ POV :

Τι σκατα έχω και του ανήκει ; Κανένα παντελόνι ξεχασμένο ;

Δεν ξέρω που με θυμήθηκε αλλά ξέρω πως δεν είναι για καλό , έκανα μαλακιες και δεν θέλω να κάνω πάλι τα ίδια ειδικά όχι τώρα

Με έχει φάει η αγωνία για την Άρια και έχω και αυτόν να λέει πως έχω κάτι που του ανήκει

Εγώ : Δεν έχω κάτι που να σου ανήκει «είπα γεμάτος νεύρα» Τελείωσα τα πάρε δώσε μαζί σου όταν έφυγα από την Γερμανία γιατί μην το παίζεις αθώος και ξεχνάς και καλά αυτά που έγιναν. Σε μισώ πλέον. «Συνέχισα και στην σκέψη των γεγονότων που έγιναν τότε έσφιξα τη γροθιά μου μιας και το μα σπασω το μισό μου σπιτι δυστυχώς δεν είναι λύση»

Ραφαέλ : Λάθος διατύπωση. Έχεις ΚΑΠΟΙΑ που μου ανήκει και θα έρθω να την πάρω ή μάλλον θα τη στείλω αυτή σε μένα. Δώσε φιλιά στην Άρια, μαλακα «Είπε σχεδόν φτύνοντας- ο βρωμιάρης - κάθε λέξη που έλεγε»

Έκλεισε το τηλέφωνο και είχα μείνει να κοιτάω σαν μαλακας.

Τελικά δεν ήμουν ο μόνος που έσκυβε κάτι σε αυτή τη σχέση αλλά δεν έχει σημασία αυτό τώρα .

Σημασία έχει να μάθω τι έγινε και να προστατέψω την Άρια.

Ποιος ξέρει που σκατα έμπλεξε πάλι και τι κακο θα προκαλέσει.

Έτσι όπως σκεφτόμουν άκουσα το κουδούνι και έτρεξα σαν σίφουνας προς την πόρτα.

Όταν την άνοιξα είδα το άτομο που ήθελα αλλά όχι όπως το περίμενα

Ήταν η Άρια με κόκκινα μάτια από το κλάμα και με την μάσκαρά της να τρέχει κατά μήκος των μάγουλων της

Με κοίταξε στα μάτια στοργικά και με πήρε μια σφιχτή αγκαλιά

Ήξερα πως αν μιλήσω μπορεί να νιώσει ή πιο άσχημα ή να μου φύγει πάλι και δεν θα ήθελα τίποτα από τα δύο

Θέλω να την κρατήσω ασφαλή.

Ραφαέλ POV :

Ακουγόταν  τόσο άνετος στην αρχή και χάρηκα που στο τέλος άκουσα τον φόβο του αλλά δεν με νοιάζει.

Το μόνο που μου έχει μείνει είναι αυτή και θα γυρίσει σε μένα ακόμα και αν το κάνει ουρλιάζοντας γιατί θα την παίρνω με το ζόρι.

Ακούγομαι σαν εμμονικός και ίσως να είμαι αλλά η Άρια θα καταλήξει μαζί μου ακόμα και αν χρειαστεί να κάψω όλο τον πλανήτη.

Το σπιτι μου είναι ένα αχούρι.

Είπα στην μητέρα μου να πάει σε μια θεία μου να μείνει γιατί δεν μπορούσα να τη βλέπω έτσι και γιατί δεν θέλω ούτε αυτή να με δει έτσι .

Έχω θολώσει δεν ξέρω καν τι σκέφτομαι και τι σκατα κάνω θέλω να ξεσπάσω .

Να πιω , να μεθύσω και να τα κάνω όλα πουτανα .

Σύρθηκα μέχρι το ψυγείο και πήρα κάτι μπύρες .

Δεν πρόλαβα να τις μετρήσω αλλα φαίνονται αρκετές.

Άρχισα να πίνω σαν μεθύστακας και απολάμβανα κάθε γουλιά.

Θα την πάρω πισω..

Σκέφτηκα και συνέχισα να πίνω.

Άριας POV :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ΓΕΙΑΑΑΑΑΑ ξέρω μικρό αλλά ήθελα να σας δώσω έστω κάτι για να ανέβουν τα views και να μου δώσουν ώθηση να συνεχίσω

Μακάρι να είστε οοολοι σας καλά

Ελπίζω να σας άρεσε . Αν θέλετε να με στηρίξετε βάλτε ένα αστεράκι , αφήστε ενα σχόλιο και κάντε την share στους φίλους σας

Τα λέμε στο επομενοοοοοο

Το βανάκι και οι παίδαροι Where stories live. Discover now