Bozok konağında bütün düzen değişmiştir.
Kalender ile Asiye'nin evliliği Ayşe ve Möhteber'i oldukça sarsmıştır.
Kalender'in Asiye'ye olan aşkı her geçen gün daha da artıyordur.
Hiç yapmadığı şeyleri yapmaya başlamıştır.
Romantik bir adam olmuştur kısacası..🤭Odaya vuran gün ışığı ile Kalender gözlerini açıp yanında mışıl mışıl uyuyan Asiye'ye döner. Asiye'nin saçlarının kokusu burnuna geldikçe içi bi hoş oluyordur.
Asiye'nin yüzü hafif Kalender'e dönüktür.
Kalender yavaşça yaklaşıp Asiye'nin boynundan öper.
Asiye bu dokunuş ile gözlerini aralar.KALENDER: Günaydınnn (gülümser)
Asiye, Kalender'i görünce gülümseyerek..
ASİYE: Günaydınn..
Ne zaman uyandın senn☺️KALENDER: Yeni uyandım, seni izliyordumm.
Asiye utanmıştır. Yataktan doğrulmak isterken Kalender kolundan asılır, burun buruna gelirler. Asiye'yi heyacan basmıştır.
ASİYE: A-ağammm..
KALENDER: Ağam yok artık, aşkım, kocam, hayatım diyeceksin..
Duydun mu beni?Asiye yutkunur.
ASİYE: Peki Ağa- pardon.. aşkımm☺️
KALENDER: Hah şöyle yaa.. artık ben hayatımın geri kalanını sevdiğim kadınla, istediğim şekilde yaşamak istiyorum. Kim ne derse desin..
Asiye Kalender'in gözlerinin içine bakıyordur. Kalender ise Asiye'nin dudaklarına..
Kalender biraz daha yaklaşır Asiye'ye.. tam öpecekken.. Asiye geri çekilir hızla..
ASİYE: Eee ben bir aşağıya bakayım, çocuklar uyanmış mıı..
KALENDER: Bak tabi bakk, artık evin Hanım Ağası sensin😉
Asiye içten içe artık huzurlu hissediyordur kendini, sonunda istediği aile saadetine kavuşmuştur. Ya da biz mi öyle sanıyoruz acaba..🤔
Asiye gülümseyerek hızla üzerine değiştirip makyajını yapar.
O sırada Kalender uyumaya devam etmiştir.
Asiye yaklaşıp Kalender'in yanına oturup ona doğru eğilir ve yanağından öper.ASİYE: Aşkımm.. hadi uyann..
Kalender gözlerini ovuşturarak Asiye'ye bakar.
KALENDER: Bir daha öpersen belki kalkarım.
Asiye gülümseyip yanağından öper tekrar.
Kalender yüzünü ekşitir.ASİYE: Noldu?
KALENDER: Ben ordan demedim ama..
ASİYE: Orası oluversin olmuyor mu?
KALENDER: Olmuyor Asiye hanımm illa dudak olacak!
ASİYE: Tamam sakin😀
Asiye Kalender'in dudağından öpmek için eğilir tekrar.
Kalender ani bir hamlede Asiye'yi kendine asılıp yatakta ters dönerler.ASİYE: Yuhhh😀
KALENDER: Kocaya yuh denmez ayıp..
Hem şu sabah öpücüğümü alayım artık demi yani..Asiye cilveli cilveli konuşmaya başlar.
ASİYE: Olluuurrrr😚
KALENDER: Birşey diyecem sen bu üzerinde kini yeni mi aldın?
ASİYE: Hayır, çok oldu alalı. Tabi sen diğer karılarından ve Asude'den gözün görmediği için bilmiyorsun..
KALENDER: Ya bı hataydı o kadın. Sürekli yüzüme mi vuracaksın bunu!?
ASİYE: Evet çünkü sen hak ediyorsun bunu. Beni ağlattığın günlere say..!
KALENDER: Sen de diğerlerine uymasaydın!
Hele o Ayşe ile kamyoncu vakasını saymıyorum bile!ASİYE: Ula ben birşey yapmadım orda!
KALENDER: Ondan mı Ayşe adama yiyecek gibi baktığını söyledi!?
ASİYE: Sen hala onlara mi inanıyorsun, yoksa nikahlı karına mı?!
KALENDER: Tabi ki sana inanıyorum saçmalama..
ASİYE: O zaman inanıyorum deme inann!
Kalender gülümseyip Asiye'ye yaklaşır.
Asiye trip atıyordur başını çevirir diğer tarafa..KALENDER: Şşşş..
ASİYE: 😒😒
Kalender Asiye'nin çenesinden tutup kendine çevirir. Burun buruna gelirler tekrar. Asiye bu kadar yakınlığa dayanamayıp Kalender'in dudaklarını kendi dudakları ile buluşturur.
Asiye'nin bu hamlesi ile Kalender daha sert öpmeye başlar. Bir eli ile Asiye'nin eteğini sıyırıp bacağında gezdiriyordur elini..Tam o sırada odaya biri dalar. Kalender ile Asiye nasıl ayrıldıklarını bilemez. Asiye üzerini düzeltip ayağa kalkar.
KALENDER: OHAAA!!
ASİYE: Eee yuh Ayşe!
Ne işin var senin bizim odamız da?!AYŞE: Sana gelmedim zaten Ağama geldim!
Ağamm.. hadi gel de kahvaltı yapalım başbaşa..KALENDER: AYŞEE! sen kapısız evden mi geldin!?
AYŞE: Yok ağam beraber geldik ya hatta sen aldın beni, hatırladın mıı?
Kaş göz işareti yapar.
KALENDER: Hatırlamak istemiyorum Ayşe çık odadan, bir daha da kapıyı çalmadan girmesin kimse!!!
AYŞE: Yav ağam bak bu karı aklını çeliyor seninn!
Yılanın başıı!!!ASİYE: Kız bak saçını başını yolacam senin az kaldı!!!
AYŞE: Yalan mı? Yılan!! Ağamı baştan çıkarıp, hile yapıp onu kapatmadın mı?!
ASİYE: Kız şimdi ben seninn!!!
Asiye Ayşe'nin üstüne yürüyecekken hızla Kalender engel oldu belinden kendine doğru asılıp..)
KALENDER: AYŞE! Çık odadan çabuk..
AYŞE: Çıkıyorum ama kapıda da seni bekliyor olacağım ağamm😚
ASİYE: BAK HALA DİKİLİYOR YAA!! KIZ YÜRÜSENE!!!
KALENDER: Yav bir dur kadın bir dur yaa!
Asiye Kalender'e döner. Ayşe gitmiştir o sırada..
ASİYE: Ne var ne!!
KALENDER: Boşver şimdi Ayşe'yi falan gel de şu öpücüğümü alayım artıkk..
Asiye Kalender'in böyle dediğini duyunca Ayşe'ye olan siniri geçer bir an da.. Gülümseyip Kalender'e doğru yaklaşır, tam öpecekken hızla geri çekilir gülerek..
KALENDER: Noldu şimdi yaa..
ASİYE: Aşağı inmem gerekk.. hem aldın öpücüğünü hadi kalk artıkk😅
KALENDER: Hayır yaa 🥺
ASİYE: Akşama bakarız birşeylerrr😉😉
Kalender'e öpücük yollayıp, gülümseyerek aşağıya iner.
Kalender ise sırıtarak arkasından bakakalır..ARKADAŞLAR UZUN SÜREDİR YAZMAK İSTİYORDUM "ASKAL" AMA ANCA FIRSAT BULABİLDİM. İLK BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU AMA DİĞER BÖLÜMLER DE HAKKINI VERECEĞİM. UMARIM GÜZEL BAŞLARIZ HİKAYEMİZE..
KEYİFLİ OKUMALARRR,,,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÂFTÔZ
RomanceAsiye& Kalender Hikaye final bölümünden devam edecek fakat değişiklik yapacağım bazı yerlerde bilginiz olsun. Ve ağırlıkla "ASKAL" olacak..🫀