8bölüm

58 11 18
                                    

Multide Sarp

Pelinin anlatimindan...
Dersler bitmişdi sinifimizin kaldiğini görünce yanlarina gitdik. Şu gezme olayini konuşuyorlardi qaliba otobüs tutucaz her kes para toplicak yani kendimiz aramizda. Sonra her kes eve gitmekçin dağiliyor. Uzaktan Hakan Buseni çağirdi ne işi olur Buseyle be. İlla kavga istiyor çocuk ben de beklemek için kenarda çekildim. Kizlar yanima geliyorlar.

"Pelin sizemi gelsek diyorum?biraz kafa dagilir. Ne dersin sorun olmaz dimi"
Söze başlayan Pinardi. Bizim sinif böyle hep planlari vardir. Çok enerjikler

"A tabi olur ne sorunu. Hadi gidelim ama Buse de gelsin öyle"

"Tamam bekliyelim"
5 dakika falan geçtikden sonra Buse bize yakinlaşiyordu.

"Geldim"

"Şey kizlar bize geliyorlar"

"Tamam gidelim o zaman."

"Hakan ne diyordu"
Kulağina eyilib sordum

"Sonra anlatirim"
Acaba ne dedi ama kavga etmediler gözetliyordum onlari. Hep birlikde bize doğru yönelmişdik.Annemi arayib kizlarin gelmesni haber vermişdim.Eve vardiğimizda kapiyi hizmetçi açmişdi içeri doluşdukdan sonra Annem bizi selamladi. Aslinda çok kiz gelmemişdi 5 kizdi diyerleri gelemedir. Neyse salona geçdiler film falan koyuyorlardi Buse mutfağa gidib ivir zivir aldi. Bende hemen yukari gidib üzerimi deyiştiriyim. Odama gelib saçimi topuz yapdim formalarimi çikarib kiyafetlerimi giydikden sonra aşagi iniyordum. Tam salona geçicektim ki, annem çağirdi yanina gitdim.

"Kizim Selda gelicek ya 1 haftalik ailelikce yani"

"Selda? Hani şu 2 tane kizi olan birisi de gicik ve yalişik oğlu olanmi?"

"Aa kizim o ne öyle misafirlerçin diyorsun. Evet işde babanin kuzeni"

"Offf öyleler işde ne zamana gelirler? Kizlar burda çünki rahatsiz etmesinler hele şu yalişik oğlu"

"Ayh Pelin bir saate falan gelirler her halde çoktan çikdiklarini söyledi"

"Tamaaaam ben kizlarin yanina gidiyorum"
Bunlar ne ayak ya neden geliyorlar ki. Her yaz başladiğinda sokuluyorlar evimize. Hele şu gicik tip Denizi demiyorum kiz hiç bir şey beyenmiyor her şeye yüzünu buruşturuyor bir de onla uğraşiyorum. Diyer ablasi öyle diyil ama iyi kiz onla geçiniyorum. Denizle her seferinde kavga ediyoruz. Neyse şu an kizlarin yanina gideyim. Yanlarina gidib bir yere sokuldum. Güzel film açmişlardi izlemeye başladik. Yenice oturmuşdumki telefonuma mesaj geldi haydaaa bir izin vermediler ya keyf çekiyim bikmiş suratla açdim telefonumu Metedendi mesaj. Ne diyor bakayim. "Merhaba canim balkona çikarmisin? Lütfen"ne istiyorki bu şimdi. Kizlara yukari çiktiğimi söyleyib yine merdivenleri ölerek kalkdim. Odama geldim aşağidan bir kaç ses geliyordu balkona çiktiğimda çok şaşirdim Allahim sana geliyorum. Bu ne güzellik. 2-3 çiftin elinde Pelin Meteni affet plakati duruyordu. Yerde de yazilar yazilmişdi l love you Pelin falan. Metenin yaninda büyük bir çiçek vardi benim ismimin baş harfiydi. Ay ben böyle şeye eririm. Oha Mete şarki söylemeye başladi.

Sen istanbulsun...

Köşedeki çiçekci seni sordu bu sabah
Burda yok dedim selam söyledi tazeymiş gülleri Yokluğun gibi
Yürüdüm biraz seni düşledim Umudumu senle süsledim
Ne dar sokaklar
Ne boş duraklar
Seni unutmama yardim etdi

Senin küçük bir elvedan Böyle büyük bir aşki bitire bilirmi
Ne saniyorsun
Bazen bir kaldirim taşi Bazen sokak çalgicisi
Yani sen istanbulsun
Senin küçük bir elvedan böyle büyük bir aşki bitire bilirmi
Ne saniyorsun
Bazen kan aci sahili bazen yalniz kiz kulesi yaniii sen istanbulsun

Hayaller peşindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin