Busenin anlatimindan...
Hayda kafam kazan olmuş. Nasil gidicem okula en iyisi gitmeyeyim Peline haber veriyim. Dang ne gitmemesi Hakana yardim edicem. Hemen yatakdan firlayib banyoya gitdim işimi bitirdikden sonra alel acele giyindim saçima bakdim fena halde ya en iyisi topuz yapmak. Koşarak merdivenleri indim Babam evdeydi hala ax yine hatirladim şu got kariyi hafta sonunu hiç istemiyorum ufff. Al işde yine telefonla konuşuyor bilmem alnimami yazilmiş babam her defasinda kadinla konuştuğunda olaya damlamam. Bu defa sinirle geçdim yanindan beni fark ede telefonu söndürmüşdü
"Günaydin aşkim kizim"
"Günaydin"soluk üz ifadesiyle cevablamişdim. Kahvalti etmeden evden cikicn çünki erken gitmem gerekiyor.Pelini aramadim unutmuşum hemen aramak için telefonumu açdiğimda Pelini gördüm ah şu Sarp denilen çocuk da yaninda. Ney Sarpdami yaninda? Yakinlaşdiğimizda selamlaşdik. Az kala içime düşücekdi çocuk noluyo be. Pelin de hep azarliyor onu.
"Hadi o zaman gidelim okula. Hadi bay git eve""Neden gidiyiyormuşum okulunuza gelicem bakiyim nasil okul"
"Off bak şuraya kadar sakiz oldun yakama artik okula izin veremem"
"Senden izin alanmi oldu?"
Pelin yine konuşucaktiki ağzini tutub "tamaaaam gelsin işde ne sorun olucak hadi"
Yolu sakinca gidiyorduk. Birazdan artik vardik okula. İçeri geçtiyimizde Hakan beni bekliyorduki yanima geldi Sarpla kisa sürelik sanki kavga edicekmiş gibi bakişdilar sonra Bana şaşkinca bakan iki göze birazdan gelirim diyib oradan ayrildim. Bakalim neler gelicek başimiza. Hakan ve qrubunun yanina geldik sonra plan yapiyorlardi hangi dersten kaçalim diye. Bialojiden kaçmak istiyorlar qaliba izin veremem en sevdiyim ders çünkü. En son Matematik dersinden kaçicaz diye sözdeleşdik ve zil çalmaya az kala Pelinin yanina gitdim."Bak dünden beri anlatmiyorsun çatlicam"
"Peki dinle anlatiyoru.. Şu Hakanin arkadaşi var nişanlisiyla kavga etmişler onlarin arasini düzelticez o yüzden dr Matematik dersinden kaçiyorum"
"OHA!YUH!ÇÜŞ!doğrumu duydum? Hakanla iş birliyimi?"
"Evet oldu öyle. "
"Olay neymiş"
"İşde bu arkadaşinin eski sevgilisi olay yaratmiş bunla selfie çekib atmiş nişanlisin ondan sonra olay büyümüş düyün falan iptal"
"Oha olaya geeel ee şimdi sen ne yapicaksinki"
"Beeen sadece kizla konuşucam yani önce eski sevgiliyle sonra da nisanlisiyla"
"Hiii anladim ve Hakanla birlikte gidiceksiniz öylemi?"
"Tabiki Pelin"
"Yaniii iki düşman çiftden ne ara düzelirki anlamadim gitdi"
"Öf sus be"
Kafami çevirdiyimde Sarp bana bakiyordu lan niye bakiyor bu bana. Hoşlanib falan etmesin zaten hayatindaki bütün kizlar tek günlük ?. Neyse ilgilendirmez. Aptal kalbim dün biraz kendinden geçiyordu şimdi bakişini görünce tuhaf olucakdim Pelinin dediklerini atirladim. Ao ben hala bakiyorumki buna hemen gözlerimi devirdim olamaz bunca şeyi ona bakarak düşünmüşüm aptal ben. Zil çaldiğinda yanima yaklaşdi.
Bu ne yapmaya çalişiyorku acaba?
"Şey dicekdim teneffüsde sizin kantinde bi şeyler içe bilirmiyiz? İkimiz birlikde yani?""Aa ola bilir aslinda içeriz"
"Tamam o zaman beklicem seni"
Siritarak bakib gitdi. Be-ben ola bilirmi dedim? Offf bu ne ya şu çocukla ilgili duygularima karşi koyamadiğim 'belki aşik oluyorsundur' iç sesim salakça konuşdu aşik olamam iki defa gördüm o kadar ne aşiği. Derse giriyorduk arkami döndüyümde Sarp hala bana bakiyordu. Gözlerimi yine kaçirdim ondan. Sinifa girib sirama geçdim.Ders sonrasi...
Önce Pelini konuşdurdum bakiyim kantine inicekmi diye inmicekmiş. Sonra kütüphaneye gidiyorum diyib çiktim aradan. Sarpla buluşduk. Kantine iniyorduk. İki kola ismarladi bana. Ve sohbete başladi
"Eee kendin hakkinda konuşsana seni tanimak isterim"
"Ne konuşayim ki"
"Bilmem ne istersen"
"Iııı mesela neşeli birisiyim, çabuk kirilirim, eylenceni severim,aksiyonu daha çok severim"
"Sevdiyin ve ya sevgilin varmi"
Bunu neden sorduki bana"Hayir yok hiç biri"
"Haa bende de yok zaten"
Sende her gün olmuyor zaten"O çocuk kimdi konuştuğun peki"
"Arkadaşim"
Gerçi arkadaşim diyil ama neyse
Zil çaldiginda hemen de kalkdim tam zamaninda"Dersim başladi gitmem lazim görüşürüz"
"Tamam git görüşürüz"
Şapsal şapsal da gülüyordu.Son ders...
Matematikdi hiç girmeden kaçdik.önce arkadaşinin şu gicik eski sevgilisiyle konuşucaktik.Arabalara dağildik ben Hakanin arabaaina bindim. Yola koyulduk. Yarim saat sonra variyorduk.Sanarim kizin okuduğu okul içeri dahil olduk hepimiz. Bir kiza yaklaşdi Hakan qaliba bu o kiz. Ve okulun bahçesine geldik.Kiz az kala Hakanin içine düşücekti. Malum artik arkadaşinin başini belaya soktuysa bunu yapmasi normal. Biz ikimiz yan yana oturub konuşmaya başladim."Şey biz Berkenin arkadaşlariyiz nişanlisiyla ayrilmişlar. Sizin o selfienizden sonraymiş. Şimdi senden istediyimiz nişanlisiyla konuşman ve aranizda hiç bir şey olmadiğini demek"
"Ha anladim başka isteyiniz?"
"Yok valla şimdilik bu kadar"
"Dalgami geçiyorsunuz benle? Daha fazla uğraşamam sizle hadi gidin"
"Aa şuna bak be ya..."
"Tamam bir de ben rica edersem? Lütfen bir kerecik konuşsan"
"Mmm tamam o da senin hatrina"
"Çok güzel o zaman yarin saat 5 gibi buluşalim nişanlisini da bir türlü şey ederiz getiririz yani"
"Peki işim olmazsa gelirim"
"Gelirsen sevinirim"
"Olur gelirim"
Ay ay şu havalara bak öf"Gördünmü böyle hall olunur iş"
"Ben de erkek olsaydim çoktan hall olmuşdu "
"Şuna beceremedim desene"
"Tamam be uzatma. Şimdi nişanlisinimi bulucaz?"
"Evet"
Yine arabalara dağildik. Berke biraz mutlu gibiydi ama ona da iyi oldu ne diye elin kiziyla selfie çekiniyorsunki. Al işde bela sardi seni Telefonuma bakdim Pelin ariyordu
"Efendim canim"
"Noldu düzeldimi?"
"Evet ben konuşdum gicik tip işde Hakan konuşdukdan sonra ikna oldu"
"Hahahahah kefin yok gibi bakiyorum sen yapmadin diye"
"Hayir ya işin geri kalani önümüzde"
"Tamam peki akşam konuşuruz"
"Olur bay bay"
Ayh ben düzeldicem şu işi bana ne yoksa dilinden kurtulamam Hakanin hep havalarindan.Çok kisa bolum oldu farkindayim ama uzun zamandir yazmisdim kalmisdi oylece artik paylasma zamaniydi onumze gelen bolum uzun olucak kesindir. Ara verdiyimde hic de aklima yeni seyler gelmiyor