"Dizinin üstüne çök güzelim"
Dediğini yapıp dizlerimin üzerine çöktüm. O da hızla pantolonunu çıkardı boxer'in lastiklerinden tutup hızla aşağı çektim
Uzun aleti iyice kabarmış kendini belli etmişti derin bir nefes alıp elimle bir iki kere çekip ucunu ağzıma aldım. Eli hızla saçımı buldu ve kafamı bastırdı uzun siki boğazımı bulurken öğürmemek için zor durdum.
Kafamı geriye çekip tekrardan bastırıyor du çok sürmeden titremeleri ve inlemeleri artarken geri çekilip lavaboya gitti. Yerde derin soluklar alıp verirken Eray yanıma geldi benim halime baktığında sanki yaptığından memnunmuş gibi sırıttı beni yerden kaldırıp üzerimi düzeltti.
"Hadi güzelim aşağı inelim senin yaramazlıkların yüzünden yeterince geç kaldık" ona kafa sallayıp hızla merdivenlerden inmeye başladığımda arkamdan bağırdı " Hızlı koşma!!! düşersin!!" görmeyeceğini bile bile kafamı sallayıp yavaşladım.
Bahçeye çıktığımda motoru çoktan garajdan çıkarmışlardı Eray'ı beklerken çok geçmeden elindeki kasklarla geri döndü.
kendi kafasına geçirdikten sonra diğerini de dibime girip kafamdan geçirdi.
***
Şirketin önünde motoru bıraktığında oradaki korumalar bizi karşıladı bizimle gelenler çoktan arkada kalmıştı.
Motordan aşağı indiğimde önümde durup kaskımı çıkardı ve saçlarıma elini geçirdi.
Hafif şekil verdikten sonra kafasıyla şirketi işaret etti. Şirketten içeri girerken çoğu kişi bize baktı hatta bir kaç kişi fısıldamaya başlamıştı.
Bu benim utanmamı sağlarken belimde bir el hissettim. Eray'a baktığımda omuzları dik bir şekilde yürüyordu bana yan bir bakış attı ve konuştu "gerilmene gerek yok bebeğim rahat ol." Ona kafa sallasam da vücudum titriyordu asansöre bindiğimiz de bir kaç kişi vardı.
Miran'ın olduğu kata geldiğimizde derin bir yutkundum kesinlikle pantolon yüzünden azar yiyecektim.
Kapıyı çalmadan içeri girdiğimiz de Miran bağırdı "SİZE KAPIYI ÇALIN DED-" bizi gördüğü anda sussa da çoktan korkmuştum.
Elim Eray'ın sweatshirt'üne gitti onu tuttuğumda gözleri bir süre bende dolandı. "Güzelim bişey yok Miran başkası sandı hadi bakalım git koş babaya" Eray'ın dediğine kafa sallayıp Miran'ın yanına gittim kucağına oturup sıkıca sarıldım.
"Sizin olduğunuzu bilmiyordum yoksa ben güzel çocuğuna bağırır mıyım?" Olumsuz anlamda kafa salladım. Bilerek yapmamıştı biliyordum ama gene de ani seslerden , bağırmalardan korkuyordum.
Hatta Miran bu konuda psikoloğa götürmek istese de kabul etmemiştim. Eray yanımıza gelip Miran'a öpücük kondurdu "İşin ne zaman biter aşkım" Miran tişörtümün içine ellerini sokup belimi okşuyordu
"Son bir kaç dosya var sonra gideriz" Eray kafasıyla onayladı ve beni kucağına aldı odanın içindeki koltuğa gittik onun kucağına yerleştim o sırada Miran kaldığı yerden devam etmeye başlamıştı
Eray telefonunu eline aldığında onu izliyordum Instagram'a girdi ve gönderi olarak bizi atmıştı
minik bebeğim🤍
Yorumlar kapalı
Gülümseyerek yaptığını izliyordum. Bir kaç dakika onunla video izlediğimizde uykum gelmişti gözlerim yavaş yavaş kapanırken hızla dürtüldüm "sakın uyuma daha gezmeye gideceğiz" Eray yalandan sinirli gözlerle baktı onun bu haline kıkırdarken kafamı salladım
Kucağından kalktım odada bir kaç tur attıktan sonra Mirana döndüm "babacığım" Miran hızla kafasını kaldırdığında ona gülümseyerek baktım. Yanına ulaştığımda beni kucağına aldı "efendim yavrum?"
Ellerim çenesinde gezindi "telefonumu babam el koydu ona kız bana geri versin" sabah miranla konuştuktan sonra Eray telefonumu almıştı.
Bunu dediğim anda arkadan Eray cırladı "araz düzgün anlat!!" Omuz silktiğimde Eray tekrardan konuştu "senle konuştuktan sonra bana söyledi ve koltuğa yattı ona hazırlan dediğim de ise "ya Eray sanane ben hazırlanırım telefon oynuyorum "dedin güzelim"
Bunu dediğim anda Miran'ın sinirli gözleri bana döndü "sanane mi?bu laflar nerden çıkıyor güzelim? Mesajlar da bana laflar söylüyorsun , gerçekten bir süre telefonundan uzak kalman iyi olacak" gözlerimi hızla doldurdum "ama baba.." boynuma bir öpücük kondurdu
"Davranışlarını düzelttiğini anladığımda geri veririm güzelim şimdi git Eray'dan özür dile" istemeye istemeye kucağından kalktım Eray'ın yanına geldiğimde suskunca oturmuştu tekrardan Miran'a döndüm "ya baba numara yapıyor , beni affetti evde hem çıkmadan önce yaramazlık bile yaptık" Miran'ın kasları havalanırken gülümsedi
"Olsun bebeğim sen gene de özür dile babanın üzülmesini istemezsin değil mi?" Sorduğu soruyla kafamı salladım Eray'ın yanına oturdum "özür dilerim" somurtan yüzü anında gülümsedi ve boynuma bir öpücük kondurdu.
Miran bir anda ayağı kalktığında gözlerim ona kaydı "Hadi bakalım güzelliklerim alış veriş merkezine gidiyoruz" gülümseyerek kapıdan çıktığımızda gene insanların bana bakmasıyla duraksadım.
Gülümseyen yüzüm soldu Eray soluma Miran sağıma geçip yürütmeye başlamışlardı. Kafamı yere eğip insanların bakışlarından kaçtım.
Şirketin önüne geldiğimizde bir sürü magazinci vardı hepsi farklı ağızdan bir şeyler diyordu
-efendim yanınızdaki çocuk ile ilişkiniz ne?
-miran bey oğlunuz ile aranızda cinsel ilişki olduğu söyleniyor doğru mu?
-miran bey tek gecelik ilişkiniz olduğunu söyledikleri çocuk bu mu? Miran bey!
-miran be-
Bu sorular nefes almamı engellerken Eray beni hızla arabaya bindirdi ve Miran'ın bağırma sesini duydum "ARAZ İLE ARAMDA OLANLAR SADECE BENİ İLGİLENDİRİR VE ŞU ÇENENİZ KAPANACAKSA EVET SEVGİLİYİZ. VE BENİM SEVGİLİME EN UFSK BİR LAF GELİRSE BU SİZİN SONUNUZ OLUR" hızla arabaya bindiğinde gözleri beni buldu ama bişey demedi. Şoför koltuğuna geçti ve arabayı sürmeye başladığında gözümden yaşlar geliyordu.
Eray bunu fark ettiği anda kucağına almıştı "bişey olmadı güzelim rahat ol bakalım" arka koltuktan olduğumuz için Miran'nı şuan tam göremiyordum. "Eve gidelim" bunu dediğim anda Miran konuştu
"Hayır güzelim alışveriş yapmaya gidiyoruz iki aptal insanın dediklerini takmıyorum sende takma" omuz silktim "eve gitmek istiyorum" Eray derim bir nefes aldı açık olan dizimden elini soktu ve bacağımı okşadı "babası bu gün oğlumuz fazla huysuz sanki" Eray konuyu dağıtmaya çalışsa da kucağında kıpırdandım.
Alışveriş merkezine geldiğimizde otoparka arabayı park ettik aşağı indiğimde Miran bana uzunca bir bakış attı. Omzundan tutup beni arabaya yasladığında ağzım şokla açıldı.
"O pantolon ne güzel çocuğum? böyle şeyler giyme demedim mi ben sana , neden babanı dinlemeyip yaramazlık yapıyorsun?" Derin bir yutkunma gerçekleştirdikten sonra anca konuşabilmiştim
"Yaramazlık değil ki kıyafet çok hoşuma gitti" bunu dediğim anda boğazımı tuttu ama bu tutuş canımı yakmak için yada boğmak için değildi sadece öpmek içindi boynundaki eller sıkı bir tutuş sergilerken dudakları sert bir şekilde öpüyordu.
Gözlerim yavaşça kapattım
**
Bölüm sonuu
Minik ve tatlı bir bölüm oldu düşüncelerinizi , yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum
Sizi öptüm kendinize cici bakın
Ve fotoğraf örnektir başka bir fotoğraf da düşünebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my home (bxbxb)
Short Storybir kalp iki kişiyi kabul edebilir miydi? bu bir daddylink kurgusudur ona göre yorum yapın