3

118 10 57
                                    

"Yaramazlık değil ki kıyafet çok hoşuma gitti" bunu dediğim anda boğazımı tuttu ama bu tutuş canımı yakmak için yada boğmak için değildi sadece öpmek içindi boynundaki eller sıkı bir tutuş sergilerken dudakları sert bir şekilde öpüyordu.

Gözlerim yavaşça kapattım.

Yavaşça geri çekildiğinde hala eli boğaz kemiğinin oradaydı baş parmağıyla oynuyordu. "Beni sinir etmek için giydiğini biliyorum güzelim ama yapma zararlı çıkarsın."

Ceketini düzeltip benden ayrıldığında derin bir nefes aldım. Yaptığı hareketler açıkça hoşuma gitmişti benden ayrıldıktan sonra boşluğa düşmüştüm hızla kendime gelmeye çalıştım. Arabaya yaslanmayı bıraktım

Eray'la göz göze geldik , bana göz kırptıktan sonra elini omzuma attı önden ilerleyen Miranı takip etmeye başladık.

Otoparktan çıkıp mağazaların olduğu yere geldiğimizde Miran sol tarafıma geçti ve ikisinin arasında kaldım." Nereye gitmek istersiniz bakalım?" Miran'ın sorduğu soruya Eray hızla atladı

"Kıyafet alalım" içimden dualar etmeye başladım. Evde onlarca kıyafet olsa bile kıyafet alıyordu ve asla durmuyordu Miran kafasını salladığında rastgele bir mağazaya girdik. Eray hızla reyonların arasında kaybolurken onun arkasından baka kaldım.

Yavaş yavaş gezerken kıyafetlerin çok kötü olduğunu düşünüyordum hiç düzgün bir şey yoktu. Oflayarak bir oturma yeri görüp hızla oturdum. peşimdeki koruma kafamda dikildi. Reyonların arasında Miranla Eray'a gözüm takıldı. Eray her şeyi incelerken Miran sıkılmış bir şekilde göz gezdiriyordu açıkça onun bu haline güldüm.

Onun yerinde olmak istemezdim. Baya bir süre sonra miran yanıma geldi. "Tanrım gerçekten ölüyorum o hala nasıl yorulmadı bilmiyorum. "dediği şeyle gülerken Eray yanımıza geldi.

"Araz sana çok güzel bir şey aldım. Kesin çok beğeneceksin "kaşarım havalandı.

"Ne aldın!" Heyecanla sorduğumda omuz silkti.

"Söylemiyorum benimle gezseydin bilirdin" durduk yere trip yediğimde ağzım açık ona baktım. Önden yürürken kafamı Miran'a çevirdim

"Ne aldı?" Dediğimde kafasını olumsuz anlamda salladı.

"Söylersem beni öldürebilir. Eve gidince poşetlere bak." Ondan aldığım olumsuz yanıtla ofladım.

*
Kendime bir kaç oyuncak almıştım sonra ise yemek yemiştik. Arabaya bindiğimizde Eray bakışlarımı umursamadan kemerini bağladı ve yanıma oturdu sıkıntıyla arkama yaslanırken trafik olmamasını ve bir an önce eve gitmeyi diledim.

*

Eve geçtiğimizde hızla odama gittim yeni aldığım legoyu açıp kurmaya başladım kaç parça olduğunu bilmiyordum ama baya fazlaydı. Hava kararana kadar odamdan çıkmazken odamın kapısı çalındı "Gir!" gözlerim hala logo 'da gezinirken içeri Miran girdi. benim gibi yere oturmak yerine ayakta bekledi "yemek yiyeceğiz güzelim hadi" kafamla onu onaylayıp ayağı kalktım. 

Eli belimi sardı ve kucağına aldı. Kafamı omzuna koydum "Baba" kısık çıkan sesimle konuştum.

Eliyle uzamış olan saçlarımı geriye doğru attı göz göze geldik "Söyle bakalım "merdivenleri yavaş adımlarla iniyorduk

"Telefonumu geri verseniz olmaz mı? Yaramazlık yapmayacağım ne olur! çok sıkılıyorum..."kısa bir an göz göze geldiğimizde gözlerini çevirmesiyle bu son buldu.

"Bilmiyorum güzelim davranışların sertleşmeye ve saygısızlık yapmaya başladın. Hele seni tekrardan okula gönderdikten sonra buna ne sebep oldu bilemiyorum ama düzeltmen gerek." Gözlerim dolu dolu olurken kafamı salladım.

my home (bxbxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin