.
.
.
.
.Felix, üstünde ki transparan kırmızı gecelik ile yatakta oturuyordu. (Koymam uygun olmazdı görmek isterseniz Pintereste -transparan kırmızı gecelik- yazabilirsiniz.)
Hyunjin'in sertleşmiş penisi daha da sertleşmiş patlıcak hale gelmişti. Felix'in bütün vücut hatları görünüyordu, tüm açıklığı ile.
Hyunjin'i görmüş, kalkıp yanına adımlamıştı. Çok beklemeden hyunjin'in gömleğinde ki düğmeleri açmaya başlamıştı. Hyunjin ise hala felix'i süzüyordu.
Kırmızıya boyamış olduğu dudaklarını uzatmış, dolgun dudakların üstünü kapatmıştı felix. Dolgun dudaklarda artık kırmızı ruja boyanmış olmuştu.
Hala öpüşürken hyunjin'in gömleğini usulca çıkarıp odanın bi kenarına fırlatmıştı felix.
Bu ateşli öpüşmeyi sonlandıran hyunjin olmuştu. Felix'i omuzlarından hafifçe ittirip yatağa yatırmıştı.
Ardından üstüne çıkmış, sol kolu ile yataktan destek alırken, sağ kolu felix'in vücudunu geziniyordu.
"Neden bu kadar mükemmelsin? Seni hak etmek için naptım acaba ben." Demiş eli usulca tül olan geceliğin içine girmişti.
Felix, soğuk el yüzünden huylanmış hafif kıpırdanmıştı. Bu yüzünden alt kısmı, hyunjin'e sürtünmüştü.
"Siktir felix.." demiş dişlerini sıkmıştı.
"Hadi ama kocacıımm." Diyip kollarını, hyunjin'in boynuna sarıp az da olsa kendine çekmişti.
"Ne hadi?" Sırıtarak konuşmuştu.
"Of hyunjin, başla artık.." demişti cilveli halini takınarak. (Cilve nasıl yapılır bilmiyorum o yüzden "bu mu amk cilve" diyeni engellerim.)
"Ne istediğini söyle güzelim." Diyip daha da yaklaşmıştı, felix'e.
"Seni istiyorum kocacım" Demişti. Hyunjin'in boynunda olan kolları, yavaş yavaş aşağı inmiş hyunjin'in kaslarında gezmeye başlamıştı.
"Imhh.." demiş, kısık sesle inlemişti hyunjin.
Daha fazla dayanamadan tekrar sarılmıştı artık kırmızı olmayan dudaklara. Yine ateşli bi öpüşme içine girmişlerdi.
Hyunjin zaten önü açık olan transparan geceliği iki hamlede çıkarmış yatağın bi köşesine koymuştu.
Daha sonra dudaklardan, boyuna, boyundan göğüslere geçiş yapmıştı.
Felix ise bu süreçte kısık kısık inlemeler sunmuştu, hyunjin'e.
Hyunjin daha da aşağı inmiş kasık bölgelerini öpmeye/emmeye başlamıştı.
Felix'in bacaklarını omzuna atmış, bacak içini yani deliğine yakın kısımları renklendirmişti. Daha sonra dilini, altında ki bedenin deliğine hizalamış, yavaş yavaş emmeye başlamıştı.
"Ahhmm...ahh.." demiş kafasını yastığa gömmüştü. "H-hhyunjin dilini değillhh seni içimde istiyorummh.." demiş, sesli bir şekilde inlemişti.
Hyunjin kalkmış, dizlerinin üzerinde durup altında ki bedene bakmıştı hayranlıkla.
Felix ise çarşafı sıkmaya devam ediyordu.
Hyunjin, boxerını hızlı bir şekilde çıkarıp, kendi penisini eline almıştı.
Daha önce diliyle etrafını gezdiği deliğe elinde ki penisi hizalamış, yavaş yavaş bir kısmını sokmuştu. Hafifçe hareket etmeye başlamıştı.
YOU ARE READING
Gay bar/hyunlix ☆
Fanfiction"O içkiyi almadan şurdan şuraya gitmicem! İnat değil mi?!" "Dikkat et de o inadın başına iş açmasın." ★Açık fotoğraflar bulunmaktadır rahatsız olan olucaksa baştan okumasın.☆ ☆ angst değil. ☆ küfür içerir. ☆ smut sahneler var. ☆ hayran kurgudur l...