.
.
.
.İtalya/Romaya iniş yapmıştı uçak. Hyunjin, yanında ki güzeller güzeli eşini hafifçe kolundan dürtmüş uyanmasını sağlamıştı.
"Noldu?"
"Aşkım geldik hadi uyan."
Başıyla onaylamış,kalkmıştı koltuğundan. Üst dolaptan (?) srt çantasını almış, hyunjin'in elini tutarak uçağın kapısına ilerlemişti.
"Gel bebeğim." Diyip kolunu omzuna atmış, kendine çekmişti.
"Hyunjiin, odaya gidince seninle bişey konuşmak istiyorum."
"Pekii, inlemekten konuşabilirsen konuşursun."
"Hyunjin!"
"Tamam, tamam sustum." Diyip gülmüştü.
"Böyle, burda çok utangaçsın ama yatakta ohoo.."Felix, hyunjin'in koluna vurmuştu, "Sus!"
"Tamam susayım bari." Hala sessizce gülüyordu.
~☆
Otel'e gelmiş, giriş yaptırmışlardı. Odaya çıkmış eşyalarını yerleştirmişlerdi.
"Eveet felix bey, söyle bakalım."
"Şimdii kocacııımm, bebişiim.."
"Anladım hoşuma gitmeyecek bişey."
"Ya hayır! Yani hayır galiba.. Neyse! Hyunjiinim şimdi bana bi ajanstan teklif geldi.. modellik."
"Eee? Ne modelliği yani kıyafet türü?"
"İşte şimdi hemen hayır deme ama iç çamaşır.."
Hyunjin sessiz kalmıştı.
"Hyunjin?"
"Efendim felix?"
"Bişey demicek misin?"
"Hemen hayır deme dedin ya ondan bişey demedim."
"Ya! Hyunjin nolucak ya?"
"Bak felix'im ben öyle mağarada yaşayan adamlar gibi değilim ne giydiğini kısıtlamam, laf edene daha açığını giydiririm fakat iç çamaşırı diyorsun. Olmaz anladın?"
"Ama ben yapmak istiyorum."
"Lan sen bana gösterirken bile utanıyorsun."
"Of hyunjin ne var ya nolabilir."
"Felix! Sokaklarda pankartların olucak açık açık bak bunu da siklemem ama insanlar sence masum mu?! Hadi güzelim kapatalım bu konuyu balayımız güzel geçsin okey?"
"İyi hyunjin, iyi." Demiş dolabın başına geçmişti.
Bi kaç parça bişey seçip, yatağın üstüne koymuştu. Giyinmiş, aynanın önünde saçını düzeltmeye başlamıştı.
"Keşke giyinmeseydin."
"Sus hyunjin."
"Güzelim, kızgın mısın bana?"
"Neden kızgın olayım? Çocuk muyum ben?"
Hyunjin oturduğu yerden kalkmış, felix'in yanına adımlamıştı.
Hafifçe eğilip eşinin önce mis kokusunu içine çekmiş, sonra boynunu öpmüştü.
Kafası hala felix'in boynundayken konuşmuştu,
"Biliyorum meleğim, modellik yapmayı istiyorsun ama iç çamaşır modelliği sence uygun mu hm?"
"Neden uygun olmasın ki? Kötü bişey yapmıyorum."
YOU ARE READING
Gay bar/hyunlix ☆
Fanfiction"O içkiyi almadan şurdan şuraya gitmicem! İnat değil mi?!" "Dikkat et de o inadın başına iş açmasın." ★Açık fotoğraflar bulunmaktadır rahatsız olan olucaksa baştan okumasın.☆ ☆ angst değil. ☆ küfür içerir. ☆ smut sahneler var. ☆ hayran kurgudur l...