Reggel 5 van. Egy finomabbnál finomabb kávé illata keltett fel. Anyám lent a konyhában csinálta a reggelit és a kávét. Mikor lebatyoktam hozzá, meglepődött fejjel nézzet végig rajtam.
-hát te? Tán apád kikelt a sírból és felkeltet?
kicsit elnevetem magam majd leültem az asztalhoz.
-nagyon vicces vagy! Néztem rá szarkasztikusan. Valami nagyon jó illatra keltem képzeld!
-aha értelek! Ezt soha nem fogom elhinni mert téged ha pofán csaplak se kelsz fel de mindegy is.
Megforgattam szemem majd elkezdtem enni.
Miután befejeztem gyorsan bementem a fürdőbe és bezártam az ajtót.
Levetem pizsamám majd gyenge langyos vízet kezdtem engedni a tusolóbol. Egy pár másodperc mulva már bent áltam a tusolóbol és elkezdtem mosakodni. Hirtelen egy érzés megdobantota testem és a farkam felált. Szemem eléggé kikerekedett mikor meglátam feltápászkodó szervem. Lassan oda raktam kezem meleg farkamra és elkezdtem kiverni. Próbáltam nem nagyokat nyögni de elég nehéz volt. Nehezebb volt levegőt venni és lábam is remeget mikor végre elélveztem a kezembe. Nem szoktam kiverni szóval nem nagyon tudtam meddig kell csinálnom vagy mit kell éreznem.
Lemostam magamról a nektárt és megszáritkoztam. Egy fél óra múlva már a suli előtt álltam és kedves barátaim vártam.
Egyszer csak valaki megfogta a vállam èn meg egy kicsit megugrottam.-nyugi van csak én vagyok beszari! Mondta Felix.
-fhu Bazdmeg Felix! Egy köcsög vagy!
-Tudom! Mondta mosolyogva a szeplős fiú
-hol vannak a röbbiek amúgy? Kérdeztem.
-nem mondták? Ma nem jönnek! Mondjuk úgy hogy Jeongin meg seungmin..... hát
-hát mi?
-melegek! És volt egy elég mozgalmas estéjük.
-uristen fúj ne is mondj többet! Mondtam majdnem hányva."Suli után"
Elindultam hazafelé amikor belementem egy sexy, jó illatú férfiba. Mikor felnéztem arcára egy 9.-es fiu volt az.
Lee Minho....
-baszki. sutogtam az orrom alatt.
-vigyáz jobban kis szaros! Mondta flegmán majd rám nézett.
-ohh kit látnak szemeim. Jisung!
Mondta majd egy fél mosojt rakot arcára.
Mikor rám nézett elhátráltam majd haza futottam.