1/ Jadwoe'da Yeni Başlangıç

4 0 0
                                    

Gözlerimi yeni açtım, odama dolan güneş ışığı gözlerimi hala alıyordu. Oda arkadaşım Laura hala uyuyor ve horluyordu. Horlaması o kadar başımı şişirmiştiki kızın kafasına içimden gelen isteğimle yastığımı fırlattım, kömür karası saçlı kız aniden uyandı horlaması da bittiği için rahatça uykuma devam ettim. Tam dalacakken kafama gelen yastıkla geri uyandım. "Ne yapıyorsun sen be!" diye cırladım. Oda üstüne "Sen atarken iyi ama." dedi. "Horluyordun." "Ee, ne olmuş yani insanlar horlayamazmı?" oflayıp kafamı bana fırlattığı yastığa gömdüm. Ve bir baktım ki Laura çığlık atıyor, sinirimden ayağı kalktım. "Ne bağırıyorsun y-!? Aaa..!"

Yerde koskocaman bir hamam böceği bize gülümsüyordu. Bağırışımızdan korkup kaçamaya çalışırken arkadan bir terlik onu ezdi. Bağırışlarımızı duyan Mr. Bo odaya girmiş bizi derse çağırıyordu. İlk dersimiz her zamanki gibi savunma sanatıydı -bence pek bir sanat değil ama-.

Derse girdik ve Mrs. Jasmine bize gülümsüyordu "Laura ve Iris dersime hangi hakla geç kalırsınız? Doğru müdürün odasına!" Arghh! Bu ne biçim bir kadın böyle. Daha güneşi düzgün yönetemiyor. Ben bile 17 yaşında olmama rağmen ben geceyi ve ayı çok daha iyi yönetiyorum.
Laurayla müdürün odasına giderken adımlarımızı yavaşlattık. Müdür bizim geleceğimizi biliyordu sanırım çünkü daha biz kapıya gelmeden bizi kapıda bekliyordu. Nazikçe bizi içeri davet etti, "Neden geldiğinizi biliyorum. Mrs. Brown söyledi, açıkçası size bir ceza vermeyeceğim oturun şuradaki şekerlerden falan yiyin bende size o sırada sıcak çay yapayım."

Bu adama gerçekten bayılıyorum! Asla ceza vermiyor ve çok nazik birisi. Şekerlerden bir tanesini bile ağzıma sürmedim çünkü şekerden nefret ederim. Ben bunları düşünürken Mr. Grom bize çaylarımızı getirmişti bile. Çaylarımızı içip müdür odasından çıktık. O sırada karşımda yeşil saçlı bir çocuk belirdi. Arghh!
Şu marul kafaya çok sinir oldum. Aha bi tane daha çocuk geldi. En azından üstünde Jadwoe forması var.
Yeşilli bana yaklaşıyor..
"Ayol hoşt ayı!" 
Salak marul, bacağıma dokunmaya çalıştı.
Doğruca kolundan tutup arkamdaki müdür odasına soktum ve,
"Bay Grom. Bu marul kafa bacağımı ellemeye çalıştı."
"Hayır müdür bey bu kız yalan söylüyor."
"Pardon? Üstünde Jadwoe forması bile yok kaçak girmişsin belli ve daha fazla konuşma batıyorsun zaten."
"Ms. Wizard haklı. Cezanı çekeceksin."
"Teşekkür ederim müdür bey."

Dışarı çıktığımda Laura ve siyah saçlı çocuk bir şeyler fısıldıyordu. "Vay be! Hemen sevgilimi oldunuz?!" dedim ve kıkır kıkır gülmeye başladım. Siyah saçlı çocuk "Ahah. Tabiki hayır. Direkt evlendik!" Laura çocuğun omzuna sert bir omuz attı.
"Karı koca çekişmesi işte!" aynı anda söyledik.
"Iris ve Mabel! Komik değil."
"Oh, adın Mabel sanırım. Tanıştığıma memnun oldum."
"Bende. Iı.."
"Iris."
"Huh. Bende Iris."

Bir Beyaz EjderWhere stories live. Discover now