2/ Olayların Doğuşu

1 0 0
                                    

Her zaman ki gibi yine Laura'dan erken uyandım ve kız yine horul horul horluyor. Yatağının yanına gidip kafasına bir şaplak attım. "Ne yapıyorsun be pis eşek!" Gözlerimi devirip arkamı döndüm ve üstüme formamı giyip çantamı sırtıma taktım. Aynısını o da yaptı. Birlikte dışarı çıktığımızda karşımıza hemen Mabel çıktı.
"Umm. Sen neden buradasın?"
"Eh benimde yurt odam sizinkinin yanındaymış demekki."
"Pff." Bende yedim. Bununla hiç arkadaş olmak istemiyorum arghh!

Bu günde ilk dersimiz Mr. Bo'yla Fantastik Hayvanların Hayatı'ydı. Adam çok soğuk kanlıydı ama beni seviyordu. Doğrusu çoğu öğretmen bana karşı böyleydi. Bir nedenden dolayı beni ve çevremi daha çok seviyorlardı. Bu yüzden çoğu kişi bana ya zorbalık yapıyor yada arkadaşım olmaya falan çalışıyordu. Pekte takmıyorum boş işlerle kafamı yoramam.

FHH (fantastik hayvanların hayatı) sınıfına girdiğimizde ders daha başlamamıştı Laura ben ve Mabel, bir masaya yan yana oturduk ve muhabbet etmeye başladık. Ben en sağda, solumda Mabel onun da solunda Laura oturdu.

Mabel: Uff şu dünkü marul kafaya hiç bir şey yapmamışlar.
Laura: Giydiklerine dikkat etmedin mi? Hepsi çok pahalı parçalar
Mabel: Sen onlaramı dikkat ediyorsun ya?
Haha! Aa o değilde sen neden konuşmuyorsun Iris?
Iris: Seni ilgilendiriyor mu?
Mabel: Arkadaş olduğumuzu sanıyordum.
Iris: Ben senden nefret ediyorum ama.
Mabel: Neden?
Iris: Sana dayir hiç bir şey bilmiyorum.
Mabel: Bu nefret için bir sebep değil.
Iris: Benim için öyle ama.

Böyle dememeliydim sanırım..

Veee Sonunda Mr. Bo geldi. Dersimize başladık.
**

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 11 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bir Beyaz EjderWhere stories live. Discover now