Yeni kitabın ilk bölümünden herkese merhaba. İyi okumalar❤️❤️
New York halkı hayatta kalmaya çalışıyordu. Altılı Avengers ekibi ise New York halkını korumaya çalışıyordu. Ama yeterli geliyor muydu orası tartışılır...
.
.
.
Altılı Avengers ekibi Stark Kulesinin üstünde çatı katında Chtawri ordusu (böyle mi yazılıyor emin değilim yanlış ise düzeltin.) ve Loki ile savaşıyorlardı..
.
.
Bütün Avengers yerdeydi. Loki hepsinin önünde, arkasında ordusu ile dim dik duruyordu.Bütün New York halkı ve SHİELD umudunu kaybetmişti. Yıkımı kabullenmişlerdi.
Lokinin orduları bir süreliğine New York'u yıkmayı durdurmuştu. Niye mi? Loki'nin egosunun tatmin olması için. Loki konuştu.
Loki: Dediğim gibi kaybettiniz Midgardlılar! Sizden nazikçe baş eğmenizi istedim ama yapmadınız. Yine de eninde sonunda eğdiniz değil mi?!
??? : Ben buna nazikçe demezdim bayım. Daha çok silah zoruyla derdim.
Loki ve ordusu da dahil olmak üzere herkes o yöne döndü. O sırada teseract asasının üstüne bir ağ atıldı. Ve asa kısa bir süre havada süzüldükten sonra biri asayı tuttu.
(Kostümünün böyle olduğunu, Karen'ı ve kostümünü kendi yaptığını düşünün. Bir de elinde o asa olduğunu ve o tutunduğu duvarın kulenin duvarı olduğunu.)
Ordunun yönü birden o kişiye döndü. Onlar asa kimdeyse ona hizmet ediyorlardı. Asa neredeyse oraya gidiyorlardı.
???:Hey dostum! Ne var biliyor musun?
dedi ve kulenin duvarından Avengers'ın yattığı zemine atlayıp Loki ile Avengers'ın arasına girdi.
???:Bence Dünya'ya hükümdar olmadan da gayet havalısın. Yani şu hançerlerin falan. Eğer kendini kanıtlamaya falan çalışıyor-
Yüzüne gelen yumruk ile sözü kesildi. Gelen yumruğu avucunun içiyle durdurdu ve yüzünün önünden biraz kenara çekti.
???:Hadi ama dostum! Şurada bir sözümü bitirtmedin!
Loki'nin elini tuttu. Tek elindeki asaya rağmen ters çevirdi ve Loki'yi yere yatırdı.
???:Karen SHİELD'in buraya gelmesine ne kadar kaldı?
diye kendi kendine konuştu çocuk.???:Demek 10 dakika. Tamam o zaman ben işimi yapayım.
Çocuk Loki'yi kelepçeleyip duvara ağlarıyla yapıştırdı.???:Hey millet! Bunu mu istiyorsunuz? Gelin de alın o zaman!
Ordu asaya gelen tehditle çocuğun üstüne saldırdı. Çocuk Avengers'ın yapamadığını yapıp bütün orduyla sertçe dövüşüyordu. Gelen bütün darbeleri savuşturuyordu. En azından çoğunu... Yerden kalkamayan Avengers ise sadece şaşkın şaşkın izliyebiliyorlardı.Çocuk en sonunda sıkılmaya başlayıp elimdeki asayla portal açıcının oraya ağ attı. Oraya vardığında orada olan Eric Salvig'e (böyle mi yazılıyor emin değilim yanlış ise düzeltin) bir ağ atıp onu duvara yapıştırdı. Ve makineyi incelemeye başladı.
???:Bir tür çarpıştırıcı gibi bişey. Sanırım böyle kapatabilirim.
Çocuk elindeki asayı koruma alanına soktu. Portal bir nevi elektrikli süpürge gibi bütün içinden çıkan yaratıkları geri içine çekti ve büyük bir ışık gösterisi ile kapandı.
Çocuk tekrar kulenin çatısına geldiğinde SHİELD çoktan oradaydı. Onu gördüklerinde ise öne tek gözünde göz bandı olan bir adam çıktı.
Çocuk çatıya havalı bir şekilde iniş yaptı.
(Buradaki inişi gibi)
Çocuk elindeki asayı o adamın eline tutuşturdu. Daha sonra adamı es geçerek Avengers'ın önüne kadar geldi.
???:İyi misiniz?Hepsi kostümünün bazı yerlerinde yırtık olan çocuğa şaşkınlıkla bakarlarken kafalarını salladılar.
??? :Madem iyisiniz, sonra görüşürüz! Yani umarım...Sonları kendi içine doğru, kendi kendine söylemişti. Tam ağını atacakken gelen ses ile bir an duraksadı.
Tony:Kimsin sen?
Iron Man sordu.
Spiderman:Mahallenin dost canlısı Örümcek Adam'ı. (Spiderman)Daha sonra arkasından konuşan Fury'i umursamadan ağ atıp uzaklaştı. Tony kahkaha atarken kalan takım gülmemek için zor duruyordu. Fury anlamazca bakarken Tony konuştu.
Tony:Çocuk seni umursamadı bile Fury! Bu çocuğu şimdiden sevdim.
Fury göz devirirken kalan bütün Avengers kahkaha atmaya başladılar.İşte bu kadar! Ay kendi yazdığım kitaba bayıldım şuan. Pwmdpdmd. Her neyse... Umarım beğenmişsinizdir. İyi geceler ❤️
Kelime:558Görüşmek üzere 💚💚
~Seviliyorsunuz💓💓💓~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orijinal Yedili Mi?
Science FictionBu kitapta orijinal Avengers 6'lı değil de yedili olsaydı ne olurdu o var. Hawkeye, Captain America, Thor, Black Widow, Iron Man, Hulk ve bir kişi daha. Ama onun kim olduğunu öğrenmek için okuman lazım.