Onların fotoğraflarini çekip internete
koyucam. O beni nasıl hastahaneye kappatiysa bende onu rezil edip eve kapanmasından dişariya cikamiyicak
yani dişariya çikicak yüzü olmiyicak.
Bu sayede öcümü alicam. Onların sevişirken videolarıni çektim bir kaç tanede fotoğraf çektim. İnternete yayinladim ve herkes çok şaşırdı atlasin hemen telefonu çaldi ve telefonu açtı arkadaşiydi herhalde internette gördüğü fotoğrafları söylüyordu çünkü atlasin yüzünden anlaşiliyodu şok olup yataktan zipladiği an hemen kaçtım. Direk otelden tam çıkarken bir adama çarptım yüzüne bakınca eski okul arkadaşimdi o da beni tanıdı ve sarıldık sonra ben "benim gitmem lazım" dedim o da "bişey mi oldu?" dedi. Bende "hayır bişey olmadı ufak bir isim var dedim o da "tamam kendine iyi bak" dedi bende "sende öyle" dedim ve gittim.eve doğru yürümeye başladım. Artık eve gelmiştim eve girdim ve yorulduğum için oturdum şimdi ne yapacağimi bilmiyordum.
-Atlas
Lanet olsun kim benim fotoğraflarımi çeker. Onu bir buluyim siçicam ağzına. Offf kimin yüzüne bakarım karımı aldattigimi herkes biliyo artık defne de yani karımda öğrenmiştir tam derken o aradı. Ve dediki "Allah senin belanı versin 3 çocuğun var senin nasıl bir kadınla yatarsın şerefsiz , it kim o fotoğrafları kim atiysa ona minettağrim anladın mı beni bir daha ne benim yüzümü goruceksin ne çocuklarin" deyerek telefonu kapattı hiç bir şey demedim.
Doğru söyliyordu ne yapacağimi bilmiyordum. Yatiğim kadın yani seviştigim kadın ayaği kalkarak bana tokat attı ve "sapik var" diye bağırdı
Bende "ne sapığı ne diyosun" dedim.
O yine bağırdı ve insanlar odaya girdi ve yatiğim kadın "beni taciz etti" dedi.
Bende "hayır , yok öyle bir şey" dedim. Adamlar geldi beni tekme tokat girdiler ve polisi aradılar. Polis beni alıp götürdü. Neler yaşadigima inanamiyordum lanet olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEÇTİM
FantasyBir adam iki kadın arasında kalıyor ve sonunda birisini seçiyor diğer kadında intihar ediyor.