1

89 2 0
                                    

𝕲𝖞𝖚𝖙𝖆𝖗𝖔 𝕹𝖘𝖋𝖜 𝕬𝖑𝖕𝖍𝖆𝖇𝖊𝖙

A = Aftercare (Seks sonrasında nasıl oldukları)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


A = Aftercare (Seks sonrasında nasıl oldukları)

Sonsuza kadar devam edebilmek için yorulmuyor ama senin bir sınırın olduğunu anlıyor, bu yüzden Gyutaro dinlenmene izin verecek ve sen uyuyana kadar seninle uzanacak.

B = Body Part (Kendilerinin ve aynı zamanda partnerlerinin en sevdikleri vücut kısmı)

Kendi vücuduyla ilgili hiçbir şeyi kesinlikle sevmiyor ve seninkiyle ilgili her şeyi seviyor ama Gyutaro sadece bir parçayı seçmek zorunda kalsaydı bu kalçaların yada uylukların olurdu.

C = Cum (Temel olarak sperm ile ilgili her şey)

Gyutaro bu kısımla ilgili çok fazla deneme yapmayı seviyor; sırf sizi hazırlıksız yakalamak ve tepkinizden keyif almak için farklı bölgelerinize boşalmaya çalışacak. Ancak bu sizi rahatsız ediyorsa bunu yapmayı bırakacaktır.

D = Dirty secret (Oldukça açıklayıcı, onların kirli bir sırrı)

Ayna seksine bayılıyor, Gyutaro seni sikmede ne kadar iyi olduğunu görmeni seviyor.

E = Experience (Ne kadar tecrübeli? Ne yaptıklarını biliyor mı?)

Dürüst olmak gerekirse önceden deneyimi yok. İlk zamanlar beceriksiz ve hızlıydı ama pratik yaptıkça en sevdiğiniz noktaları daha iyi anladı ve tekniklerini ve hareketlerini sizi memnun edecek (veya daha fazlasını isteyecek) şekilde mükemmelleştirdi.

F = Favorite pozisyon (Bu söylemeye gerek yok)

Yüzünüzü görebileceği ve doğrudan gözlerinin içine bakmasını söyleyebileceği herhangi bir pozisyon.

G = Aptal (Bunu çevirmeyi unuttum aklıma da gelmedi) (O anda daha mı ciddiler? Esprili mi? vb.)

Bazen çok ciddidir, sizi hissedemeyecek kadar azgın ve muhtaçsa ama ruh hali normalse yaptığınız bazı şeyler için sizinle dalga geçecektir (tüm alayları sevgidendir). Gyutaro senin inlemelerinle dalga geçmeyi seviyor, sana bunların küçük ve zayıf olduğunu söyleyecek ve bunu doğru yapmanı sağlamak için daha derine inecek. "Sahip olduğun tek şey bu mu? Benim zayıf kızım, bunu mutlaka bir kadın gibi yap."

H = Hair (Ne kadar bakımlı? Halı perdelerle uyumlu mu? vb.)

Renkten bahsedecek olursak hiç yakışmıyor, yeşil renk burada yok hahaha. Bu kısmın nasıl göründüğünü pek umursamıyor, bu yüzden eğer bir kesim istersen belki yapar ama umurunda değilse her şey aynı kalır.

I = İntimacy (Şu an nasıllar? Romantik yönü.)

Bunu çılgınca yapma tarzına rağmen, önceliği sizin kendinizle ve onun yanında kendinizi rahat hissetmenizdir. tüm vücudunuzu fazlasıyla pohpohluyor ve onun önünde güzel ve mükemmel olduğunuzu bilmenizi sağlıyor.

J = Jack off (Mastürbasyon yapma)

İlk başta bunu umursamadı ama seninle böyle bir zevk yaşadıktan sonra, eğer şimdi seninle seks yapamıyorsa, sen etrafta değilsen ya da sadece can sıkıntısından dolayı yapıyor.

K = Kıvrım (Bir veya daha fazla kıvrım)

Isırıklar ve hickeyler. Cildinizin en görünür yerlerini işaretlemeyi gerçekten seviyor, böylece herkes ne yaptığınızı bilecek. Gyutaro kanı sever ama sen kabul etmezsen bu işe karışmaz.

L = Location (Yapılacak favori yerler)

Genellikle bunu Kyogoku'nun evindeki odasının rahatlığında yaparsınız, ancak ikiniz de yeni seçeneklere açıksınız.

M = Motivasyon (Onları harekete geçiren şey, harekete geçmelerini sağlar)

Siz ikiniz bunu yaparken, Gyutaro onun size ne yapmasını istediğinizi ona söylemenizden hoşlanıyor. Dokunmasını istediğiniz her şeyin ayrıntılarını ona verin ve bunun onu çok tahrik ettiğini hayal edin. Açık saçık konuşmaya ve bazen de aşağılanmaya bayılır.

N = No (Yapmayacakları bir şey)

Seni üzen ya da rahatsız eden her şey. Eğer kabul edersen her şeyi yapmaya açıktır.

O = Oral (verme veya alma tercihi, beceri vb.)

Vermeden önce bin kere almayı tercih eder ama seni tatmanın hazzını da elinden kaçırmaz.

P = Patience (Hızlı ve sert mi? Yavaş ve şehvetli mi? vb.)

Sizinle dalga geçmek için yumuşak ve yavaş başlar, çok muhtaç ya da azgın olmadığı sürece neredeyse hiç sert başlamaz ama genel olarak sizi hızlı ve sert bir şekilde sikmeyi sever.

Q = Quickie (Hızlı çekimler, ne sıklıkla vb. hakkındaki görüşleri)

Gyutaro şipşak şeyleri seviyor çünkü ikinizin kısa sürede birbirinizin vücutlarını hissederek iyi vakit geçirmenize olanak sağlıyorlar. Siz ikiniz elinizden geldiğince hızlı hareketler yapın.

R = Risk (Denemek için mi oynuyorlar? Risk alıyorlar mı? vb.)

Yakalanabileceğiniz bir yerde seks yapmayı seviyor, bu ikinizi de tahrik ediyor.

S = Stamina (Kaç tur atabilirler? Ne kadar dayanırlar?)

Bu adam yenilmez. O bir iblis olduğundan enerjisi ve arzusu sınırsızdır ama sizin sınırlarınızı bilir.

T = Toys (Oyuncakları var mı? Bunları kullanıyorlar mı? Partnerinde mi yoksa kendisinde mi?)

Taisho döneminde (bilmiyorum) bu tür şeylerin var olduğunu sanmıyorum ama modern bir AU'da cevap EVET'tir. Bunları mutlaka kendi üzerinde kullanır ve eğer siz de aynı fikirdeyseniz o zaman sizinle de deneyecektir. Yaratıcıdır ve sıra dışı olanları denemeyi sever.

U = Unfair (Alay etmeyi ne kadar seviyorlar)

Daha önce de söylediğim gibi seninle çok dalga geçiyor. Gyutaro biraz saldırgan olsa da ne düşündüğünü söylüyor ama yine de hoşuna gidiyor. Şöyle diyor: "Sana ne istersem onu ​​söyleyebilirim çünkü sana çok iyi sikilmenin mutluluğunu veriyorum."

V = Voice (Ne kadar gürültülü oldukları, hangi sesleri çıkardıkları vb.)

Onu kimin duyacağı umrunda değil, istediği kadar gürültülüdür ve eğer biri seni duyarsa bu onu ilgilendirmez. Gyutaro sana verdiği hazzı duymak için içinin derinliklerine inmeyi çok seviyor.

W = Wild Card (Karakter için rastgele bir başlık)

Bir sürü müstehcen konuşma ve yarı-toplumda seksin yanı sıra şunu seviyorum: Bunu yaptıktan sonra, o seninle sikişirken kalça kemiklerinin çarpışması nedeniyle uyluklarının altında birkaç morluk var.

X = X-ışını (Bakalım o kıyafetlerin altında neler oluyor)

Şu ikilemdeyim: Gyutaro hastalıklı derecede zayıf bir adam, yani orada da mı var? Yoksa güçlü ve büyük bir iblis olduğu için iyi donanımlı mı? Ben ikinci seçeneği seçiyorum, korksanız bile eğleneceğinizi bileceğiniz kadar büyük, hahaha.

Y = Yearning (Cinsel dürtüleri ne kadar yüksek?)

Özellikle öldürmekten döndüğünde her zaman hazırdır. Coşkuyla ama tok bir mideyle geliyor, bu yüzden hararetli bir geceye hazır olun.

Z = Zzz (Daha sonra ne kadar çabuk uykuya dalarlar)

Daha önce de belirttiğim gibi uyumuyor ancak kendini yeterince rahat hissediyorsa (ya da bir tur daha istemiyorsa) bunu yapabilir.

Gyutaro x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin