3

65 3 0
                                    

Amk yarın Lgs var

۫  ּ   ִ  ۫   ˑ ֗  ִ   ˑ    ּ   ۫  ּ   ִ  ۫   ˑ ֗  ִ   ˑ    ּ   ۫  ּ   ִ  ۫   ˑ ֗  ִ   ˑ 

"𝑨𝒏𝒏𝒆𝒎 𝒔𝒆𝒏𝒊 𝒅𝒖𝒚𝒂𝒓𝒔𝒂 𝒏𝒐𝒍𝒂𝒄𝒂𝒌?!

꒦ ꒷ ‧₊  🅾🆉🅴🆃:  Utangaç üvey kardeşin Gyutaro'yla dalga geçmeyi seviyorsun. Her zaman açık kıyafetler giyiyor ve her fırsatta onun önünde gösteriş yapıyorsun. Saklamaya çalışsa da onu tahrik ettiğin o kadar belli ki.

꒦ ꒷‧₊  🅸̇🅲🅴🆁🅸🅺: Gyutaro x kadın!okuyucu, üvey kardeş!Gyutaro, bakire!Gyutaro, üvey kardeş seksi, dubcon, el işi, vajinal seks, anal.

İki üvey kardeşinizin yanınıza taşınması ideal değildi, ancak babanız onların artık sizin aileniz olduğu konusunda ısrar etti - yeni üvey anneniz ve onun iki çocuğu Gyutaro ve Ume

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İki üvey kardeşinizin yanınıza taşınması ideal değildi, ancak babanız onların artık sizin aileniz olduğu konusunda ısrar etti - yeni üvey anneniz ve onun iki çocuğu Gyutaro ve Ume. Sen Ume'den yalnızca birkaç ay büyüktün, kardeşi Gyutaro ise senden üç yaş büyüktü.

Ume seni çok seviyordu çünkü baban seni her zaman şımartıyordu. Yani onunla paylaşacağın en tatlı kıyafetleri ve makyajı yaptın. Öte yandan Gyutaro senden pek hoşlanmadı. Senin şımarık olduğunu düşünüyordu ama çoğunlukla senden nefret etmiyordu. Ama ne kadar antisosyal olduğundan senin hakkındaki fikrini ölçmek zordu. Akşam yemeğini herkesle aynı masada yemek yerine her zaman odasında yemeyi tercih ediyor. Her ne pahasına olursa olsun senden nasıl kaçınıyor göründüğünden bahsetmiyorum bile. Mutfağa her girdiğinizde oradan ayrılırdı ya da yanınızda olmak zorunda kalırsa, kendisiyle konuşulmadıkça asla konuşmazdı. Yalnızca tek kelimelik yanıtlar vermek veya utanarak baş sallamak. İlk başta onun senden hoşlanmamasına neden olacak bir şey yapmış olabileceğinden endişelendin. Ama onun yanında böyle bir şey yapacak kadar bile zaman harcamadın. Ne denersen dene, sana bir türlü ısınamıyor gibiydi.

Onu çözemedin.

Ta ki onun sana nasıl baktığını fark edene kadar. Gyutaro yemek masasında otururken sen mutfak dolabındaki bir şeye uzanıyordun. Omzunun üzerinden baktığınızda, pijama şortunuzun altından çıkan kıçınıza ne kadar dikkatle baktığını görebiliyordunuz. Hızla arkasını döndüğünde, koltuğundan fırlayıp hızla odasına geri dönerken yüzü kızardı.

Senin yanında bu kadar garip davranmasının nedeni sana aşık olmasıydı. Derinden utandığı ve bu düşünceleri uzaklaştırmak için her şeyi yapmaya çalıştığı bir aşk. Ama bunu yapamazdı, özellikle de sen o sürtük pijamalarınla ​​ortalıkta dolaşırken. Hello Kitty ganimet(?) şortunuz ve ona uygun kısa üstünüz onun zayıf noktasıydı.

Ve bu çekim kesinlikle tek taraflı değildi. Onu gömleksiz dolaşırken gördünüz ve kendinizi kaslarına bakarken buldunuz. Onun senin üstünde olmasının nasıl bir şey olacağını hayal ediyorum. Sadece vücudu benzersiz ve seksi değildi, aynı zamanda kişiliği de öyleydi. O kadar utangaç ve asosyaldi ki bakire olduğunu biliyordun. Bakire üvey kardeşinize seks hakkında birkaç şey öğretmek ne kadar eğlenceli olurdu?

Gyutaro x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin