2

73 3 0
                                    

"𝑩𝒆𝒏𝒊 𝒉𝒊𝒄 𝒇𝒂𝒓𝒌 𝒆𝒕𝒎𝒆𝒅𝒊𝒈𝒊𝒏 𝒊𝒄𝒊𝒏 𝒄𝒂𝒏𝒊𝒏 𝒄𝒆𝒉𝒆𝒏𝒏𝒆𝒎𝒆!"

꒦ ꒷ ‧₊ 🅾🆉🅴🆃: Uzun bir gece partisinden sonra, eve tek başına yürüme hatasını yaparsın. Tanıdık bir sese sahip bir yabancının saldırısına uğruyorsunuz. Keşke yüzünü görmene izin verseydi her şey farklı olurdu.

꒦ ꒷‧₊ 🅸̇🅲🅴🆁🅸🅺: Gyutaro x kadın!okuyucu, dolandırıcılık, modern au, bıçaklar, şiddet, yandere, vajinal seks, anal. Bazıları için rahatsız edici olabilir!

Arkadaşlarınızla geçirdiğiniz uzun bir gecenin ardından eve erken gitmeye karar verdiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arkadaşlarınızla geçirdiğiniz uzun bir gecenin ardından eve erken gitmeye karar verdiniz. Arkadaşların daha uzun kalmak istiyordu ama sen daha sonra dışarı çıkamayacak kadar yorgundun.

Birkaç içki içtikten sonra eve yürümenin iyi bir fikir olacağına karar verdin. Kesinlikle sarhoş değildin ama eve dönerken rahat olamayacak kadar sarhoştun. Ayrıca yeterince yakın oturuyorsun, ne zararı var?

Geceleri karanlık sokaklarda yürürken hafif bir rahatsızlık hissettiniz. Ancak içgüdüleriniz bundan sonra olacaklar konusunda sizi uyaracak kadar hızlı değildi. Güçlü bir el hızla ağzınızı kapatarak sizi karanlık bir ara sokağa sürüklediğinde. Saldırganı göremiyordunuz, yalnızca vücudunun arkadan size doğru bastırıldığını hissediyordunuz.

Saldırgan, "Bir şey denersen boğazını keserim," diye hırlıyor, "Anladın mı?"

Boğazına bir bıçağın baskı yaptığını hissettiğinde başını sallarsın. Bu ses garip bir şekilde tanıdık geliyor. O kadar eşsiz ki kime ait olduğunu hatırlamanız gerekiyor ama parmağınızı üzerine koyamıyorsunuz.

Anladığınız kadarıyla kesinlikle bir erkeğe benziyor ve hissettiriyor. İnanılmaz derecede güçlü, seni sıkıca vücuduna bastırıyor.

Elini yavaşça ağzından çekerken, "Eğer bağırırsan seni olduğun yerde öldürürüm," diye homurdanıyor.

"L-lütfen bana zarar verme" diye sızlanıyorsun, "Sana istediğin her şeyi vereceğim." Çaresizce çantanı karıştırmaya başlıyorsun, "A-Al şunu! Param var."

"Senin paranı istemiyorum" diye alay ediyor. Elbisenizi zorla yukarı çekiyor ve nasırlı parmaklarıyla kıçınızı sıkıyor, "Seni istiyorum."

Bu adamın senden ne istediğini anladığında gözlerinden yaşlar akmaya başlar. Ve muhtemelen ona verebileceğin en acı verici şey, senin paran kadar basit bir şey istemesini dilersin. En azından bu her zaman değiştirilebilir.

"HAYIR! HAYIR! L-lütfen, onun dışında herhangi bir şey! Lütfen telefonumu, cüzdanımı, ne varsa alın!" Umutsuzca yalvarıyorsun. Ama bu sizi hiçbir yere götürmez, yalnızca adamın bıçağını boğazınıza daha fazla bastırmasına ve derinizi zar zor kesmesine neden olur. Açık bir uyarı.

Gyutaro x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin