"𝑻𝒆𝒏𝒈𝒆𝒏 𝒔𝒆𝒏𝒊 𝒉𝒂𝒌 𝒆𝒅𝒊𝒚𝒐𝒓 𝒂𝒎𝒂 𝒃𝒆𝒏 𝒆𝒕𝒎𝒊𝒚𝒐𝒓𝒎𝒖𝒚𝒖𝒎?"
꒦ ꒷ ‧₊ 🅾🆉🅴🆃: Gyutaro senin yurt arkadaşı Tengen'le çıktığın gerçeğine dayanamıyor. Ama Tengen ortalıkta olmadığında, onun yerine her zaman Gyutaro'yla vakit geçirmek zorunda kalıyorsun. Bu noktada ona da erkek arkadaşınmış gibi davranılabilirsın değil mi?
꒦ ꒷‧₊ 🅸̇🅲🅴🆁🅸🅺: Gyutaro x kadın!okuyucu, üniversite au, oral seks, net seks, aldatma.
Gyutaro senin o pislikle çıktığın gerçeğine dayanamadı.
Tengen'in çıkabileceği herkes arasında neden takıntılı olduğu tek kız olmak zorundaydı? Daha da kötüsü, Tengen onun oda arkadaşıdır, dolayısıyla sizin her zaman onu görmeye geldiğiniz gerçeğiyle yüzleşmek zorundadır. İlişkinizi yüzüne vurmak.
Ancak Gyutaro, Tengen'in henüz evde olmadığı zamanlarda geldiğiniz anlara çok değer veriyordu. Tengen eve gelene kadar onunla kanepede oturur ve havadan sudan konuşurdun. Gyutaro seninle geçirdiğin anlardan gerçekten keyif aldı. Ona karşı çok iyi davranıyorsun, asla çoğu kızın yaptığı gibi ona tiksintiyle davranmıyorsun. Senin de muhteşem olduğundan bahsetmiyorum bile. Arkadaş grubunuzda olup bitenler hakkında onunla konuşurken, o sadece güzel yüzünüze bakmayı seviyor.
Gyutaro sana Tengen'in seni kampüsteki diğer üç kızla aldattığını söyleyebilirdi ama o bunu yapmamayı seçti. Peki ya öğrendikten sonra gelmeyi bırakırsan? O zaman bir daha seninle asla takılamaz. Elbette bencilce ama umursamıyor. Tengen'le çıkmaya karar verip bunu hak ettiğin için aptal olan sensin.
Cuma gecesi yurtlarına gelirsiniz ve elbette Tengen'i ararsınız. Ama o orada olmayınca onu beklerken oturma odasında Gyutaro'yla kalmaya karar verirsin.
"İster misin?" Gyutaro mutfaktan elindeki birayla soruyor.
İçini çekiyorsun, "Elbette, şu anda bir tane içebilirim."
"Tengen seni yine mi terk etti?" Kanepeye doğru yürür ve yanına oturmadan önce sana bir bira verir.
"Evet... onunla sekizde burada buluşmamı söyledi." Kaşlarını çatarsın ve köpüklü içecekten bir yudum alırsın.
Gyutaro alay ediyor ve ayaklarını sehpanın üzerine koyuyor. "Saat 8:15."
"Evet, biliyorum", sıkıntıyla gözlerinizi deviriyorsunuz, "Bunu hep yapıyor."
"O halde neden hala buna kanıyorsun?"
Ona cevap veremezsin. Bunun defalarca olmasına izin verdiğin için aptal olduğunu biliyorsun. Ve bunu dile getirdiği için Gyutaro'ya kızamazsın bile. Açık sözlülüğü gerçekten takdir ettiğiniz bir şeydir; duymak istemeyeceğiniz bir şey olsa bile size karşı her zaman dürüst olacaktır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gyutaro x Reader
RandomKitapta Gyutaro hakkında headcanonlar, oneshotslar, reactionslar falan filanlar var hem smut hem fluff hemde angst olabilir