Havaya gerçekleri söylemeye cesaret edemedim, soğuk kanlılığını yitirip gidip her şeyi Sevcana sormasından çekindim. Onu kandırarak ''Sevcan sevgili olduğunuzu ağzından kaçırdı ama kendisine söyleme, çok kızar, utanır, vs...'' gibisinden bahaneler buldum.
Bir buçuk senedir sevgilim olan kız beni aldatıyordu hemde tahminen bir iki kişiyle de değil ama ben ateş gibi yanıp etrafimdaki her şeyi küle çevirmek yerine hâlâ ortalığı yatıştırma derdindeydim. Çünkü burnuma çok pis kokular geliyordu, bu tahminlerimin sadece işin yüzeysel kısmı olduğunun farkındaydım. Herşeyi ögrenmeliydim, Sevcanın yediği bütün bokları ortaya çıkarmalıydım, şimdilik sinirimi, içimdeki yanan ateşi kontrol etmeliydim. Daha henüz aklıma gelmemişti ama Monte Kristo Kontu gibi intikamımı yavaş yavaş alacaktım.
Vücudum içimdeki ateşden dolayı yanıyordu, sanki kulaklarımdan ve yüzümden buharlar çıkıyordu. O seviyede sıcaktım. Henüz kışın ortasındaydık, banyoya girdim. Bu mevsimde, çeşmeden çıkan soğuk suya, sıcağı karışmasa insanın elerini ısırıp çatlatabilecek kadar keskindi. O kadar yanıyordumki, o buz gibi suyla yıkandım. Başıma ilk döküldüğünde nefesim kesildi ama çok çabuk alıştım. Suyu kapattım kendimi şampuanla yıkadığımda vucudum yine yanmaya başlıyordu. Tekrar tekrar o buz gibi suyu açarak anca kendimi sakinleşdirebiliyordum. Duşdan çıkdıktan sonra o gün ve ondan sonraki günler yanmaya devam ettim. Sakinleştiğim tek anlar etimi kesercesine soğuk olan o duşa girdiğim zamanlardı.
Aklım allak bullak olmuştu, kafamda sorular birbirini itiyordu, hangisine yoğunlaşacağımı bilmiyordum, hiç anlamadığım, tanımadığım bir dünyada uyanmıştım. Yönümü bulamiyordum. Ama bir şeyden emindim, kimlere güvenebilecegimi bilmeliydim. Aklıma Hera ve Artemisin adları geliyordu. Sevcanla işbirligi yapıyor muydular acaba ? Bunlarda beni hançerliyor muydular ? Özelikle iki buçuk senedir tanıdığım Hera'nın bunlardan haberdar olmasını kaldıramazdım. İhanet ne boyuntlardaydı, kimlere sıçramıştı ?
Ayrıca Sevcan'ıda araşdırmaya devam edecektim elbette, ama bunları boşta bırakamazdım. Sevcan bu iki yakın arkadaşdan ilişkimizi gizlememi istiyordu, doğru, ama hiç farkına varmamış olmaları imkansızdı. Başkaları bile anlamıştı, bunlar bana bu kadar yakın iken nasıl anlamadılar ?
Ilk bölümde başka Twitter gruplarında da olduğuma değinmiştim, oradakiler sürekli Sevcan ile space odalarında olmamdan yola çıkarak bu kızla bir ilişkim olduğunu söylüyorlardı, bende aptal gibi Sevcanın emirleri doğrultusunda red ediyordum. Birde bu kız Fransada yaşadığını idda ederek yalan söylüyordu . Hatta herkese komşum olduğu yalanını bile söylüyordu. Bir çok defa konumumu istemişti başkalarına atmak için. Bende safça beni sevdiği için, kendini benim komuşum olarak tanıttığını sanıyordum. Daha sonraları anlayacaktımki aslında erkekleri daha kolay tavlamak için kulanıyormuş bu teknigi. Kendini avrupada göstererek erkekleri daha kolay tavlıyormuş. En acısıda beni aldatmak için benim konumumu kulanması, kahpeliğin bile bir sınırı olur, ihanetin bile hudutu, alçaklığın bile bir sonu olur. Sevcan bu sıfatların en dibine, en çukur noktasına ulaşmış ama halen kazmaya devam ediyordu, ulan daha ne kadar alçalacaksın, yetmiyor mu ? Hatırladıkça iğreniyorum.
Neyse bu kızın sürekli etrafimda olmasından ve hatta komuşum olduğunu bile idda etmesinden yola çıkarak bu gruptakiler itiraz etmeme rağmen sevgilim olduğunu anlıyorlardı.
Size başka birini daha örnek vereyim ; Twittere girdigimde kadınlara karşı gerçekten çok saygılı ve nötre davrandım, hiç birine ne yürüdüm ne de yanlış anlaşılabilecek bir şey dedim. Zaten profil olarak asla fotomuda kullanmazdım. Sadece bazı space odalarında konuştuğumda veya bazı gruplarda yazdıklarımdan etkilenen birkaç kadın bana yürüdü ama onlarıda hemen ret ettim.Bahanem hep hazirdi zaten. İnternetten tanıdığım bir kızla evlenmem. Kızları uzaklaştırmaya yetiyordu ama bu Sevcan bundanda anlamıyordu, yinede aylarca hayvan gibi yürümeye devam etti. 2021 sonundan 2022 ortalarına kadar, bende en sonunda kendisine bir şans verme kararı verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Modern Monte Kristo Kontu, Twitterde Bir İntikam Hikayesi
Teen FictionÖncelikle size bunu belirtmek istiyorum, burada okuyacaklarınız bir kurgu değil, gerçekten yaşanmış olaylardır. Bundan dolayı hikayenin bazı kısımları karanlıkta kalabilir veya sadece benim tahminlerim olabilir ama aranızda bu olaya tanıklık etmiş o...