"OY ANNESİ KURBAN OLSUN!"
Leon ve onun Tata zaafı. Edgar'ı bir türlü salmamıştı. Sürekli yanaklarıyla oynuyor,kucağına alıyor,severken bütün nezaketini (?) gösterip onu yumrukluyordu.
"YETER LAN! DUR Bİ AQ ACIYOR!"
Leon bir anda bırakmıştı Edgar'ı
"Oha yanlıs anladım."
"He kardesim he."
Sabır cekti. Sabah uyandığında daha kötü bir performansı Fang sergilemişti. Bütün karizması bozuldu amk,ne yapsın çocukta haklı. Bütün gün bu kostümle kalmıştı ancak keskin zekası ile 1 haftaya olan süreyi 1 gün e düşürdü. Fang'i Buster'dan hoşlandığı sırrını yaymak ile tehdit etmişti.
Son zamanlarda ise tuhaf bir şey vardı,Primo gözünü asla Edgar'dan ayırmıyordu. Bu Edgar'ı fazlası ile geriyordu çünkü Primo'yu zamanında o kadar sinir ediyordu ki Primo'nun siniri artık çocuğa tecavüz edecek seviyeye gelmişti. Ne olur ne olmaz,yine de Edgar yanında kimse olmadan gezmiyordu.
"Bir şey itiraf edeyim mi?"
"Et."
"Ama kızmak yok-"
"Leon,et."
"Biz Sandy ile ayrıldık kanka."
Crow gülümsedi.
"Yine 56. sevgilinden neden ayrıldın Leon?"
"Saydın mı aq?"
"Evet.
"Şey,uygun değildi-"
Edgar kafasına atkısı ile vurmuştu.
"Yeter lan,uygun değil de uygun değil her zaman aynı şey oluyor amk."
"Kanka uygununu bulana kadar yavşayacağız."
"Tamam Leon."
Crow'un niyeyse sanki hoşuna gitmiş gibiydi,amaan kime ne?
(...)
"Çok şükür aq."
Edgar en sonunda Normal haline dönebilmişti.
"Özlemisim."
"Edgar,yarın tatil ne yapalım?"
"Nerden bileyim? Benimle geçirmeyi mi planlamıştın?"
Fang durdu. Sonra devam etti.
"Evet,biliyorsun burada senden başka arkadaşım yok-"
"Ha yok lan öyle değil,olur tabiiki de...Ne yapalım?"
"Hiç bir fikrim yok ama Pembe saçlı senden azcık uzun bir kız konser vereceğini söylemişti."
"Melodie?"
"Bilmiyorum,haber etti sadece ve tipinden anlaşılacağı şekilde Koreliydi."
"Evet kesin Melodie. Eh sesi falan fena değil ama ona pek kanım ısınmıyor..Konserine daha önce gittim çok gürültü var. Daha kafa dinleyici bir şey yapsak?"
"Gezelim biraz o halde,hem biraz daha birbirimizi tanımış oluruz."
"Hah bak bu olur! Ojemi gördün mü?"
"Ojen... Üstteki dolapta olmalı. Orada görmüştüm en son."
Edgar dolaba baktı, evet ojesini buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tata gotunuze girsin -fadgar-
أدب الهواةleon: kanka sevisin valla cok iyi siker seni boyle 7 turlu 7 gun seven days a week œh ------------------------- Startpark'da uzun zamandir odasinda yalniz kalan edgar,yeni gelen butun ogrencileri reddetmistir. Fakat son gelen kisiyide reddetmeye ca...