9

6.4K 24 1
                                    

Kondominium Andana
Seorang wanita sedang tidur dalam keadaan berbogel sambil jemarinya mengusap lurah pantat nya sendiri...Mata nya pula asyik dengan paparan telefon bimbit  yang sedang menayangkan babak intim di antara pembantu peribadi dan boss nya yang agak berusia  di dalam laman net bernama Playdaddy..
" Arhhhhhhhhhhhhh..Yessssss... Yessssssssss.... Just like that.....Sedaaappp nyaaaaaaaaaa" desah YB Aishakirin dengan tubuh yang mengeliat menahan nikmat yang terhasil dari jari jemari nya sendiri..

Beliau mula terbayangkan saat-saat menghairah kan beliau dengan Datuk Menteri Besar nya tadi siang.. Kepuasan yang tidak terhingga dapat dikecapi oleh beliau tidak seperti suami nya yang hanya mementingkan kepuasan sendiri sahaja.

Dalam keadaan diri nya sedang membawa diri ke puncak syahwat nya sendiri, YB Aishakirin tidak perasan yang pintu bilik utama kondominium milik nya itu telah terbuka luas dan berdiri nya satu susuk subuh nya sedang tersengih sendirian memerhati kan perlakuan nya ketika itu

" My wife tengah layan p*rn ke tu? Sampai you didn't notice yang i dah dekat depan pintu ni" Dr Akram yang baru sahaja pulang dari Hospital itu mula bersuara sambil berjalan perlahan dan duduk di hujung katil.
" Ehhhhhh..Akram... Bila you balik... No...Mana ada i tengok benda-benda macam tu.. It's  inappropriate la " jawab YB Aishakirin dengan muka yang merah menahan malu sambil menarik kain selimut agar menutupi tubuh nya yang sedang berbogel.

" Really..Tapi kenapa sampai terbaling fon tu bila realized yang i dah balik... Sayang lapar batang ya..Hehe" tergelak kecil Dr Akram apabila isteri nya itu mencampak telefon bimbit dan tidur membelakangi nya, posisi tubuh isteri nya itu membuatkan lelaki itu terliur .

" Nonsense... I nak tidur Akram !!! Esok pagi ada persidangan lagii.." tegas YB Aishakirin sambil menepis tangan suami nya yang mula merayap ke sekitar punggung dan buah dada nya yang membulat.

" I know my wife ni tengah horny..Tapi malu-malu pula ya.. Ermmmmm..Ni yang buat i lagi geram " dengus Dr Akram lalu membuka zip seluar dan menarik keluar batang zakar nya yang pendek sahaja kerana badan nya yang boleh dikira sebagai obesiti itu mula mengalih tubuh YB Aishakirin sehingga zakar nya betul-betul berada di hadapan muka isteri nya itu

" What the f*xk Akram... Im not in the mood okay... Jangan lah paksa macam ni .Erghhhhhhh" YB Aishakirin meronta agar dilepaskan saat Dr Akram menolak zakarnya masuk ke dalam mulutnya dan mula menghenjut perlahan.
. Tadi bukan main horny... Hahhh ni dah dapat batang...Hisap puas puas sayang... Ohhhhhhh  i miss you so much.... Sedap nya you hisap " dengus Dr Akram sambil terus mendayung batang nya keluar masuk mulut isterinya yang masih meronta agar dilepaskan itu .

" Jantan Bodoh !!!! Dah la pendek jer... Jauh beza dengan Dato Ghazlan...Ermmmmmmm" bisik hati YB Aishakirin yang hanya membiarkan suaminya itu mengawal rentak.

" Ohhhhhhhhh...I nak terpancut dah.... Aduhhhhhhhhh" dengan henjutan yang tadi nya laju dan kuat, Dr Akram tiba-tiba menghentikan dayungan nya dan menarik zakar nya keluar di saat beliau rasakan hampir terpancut .

" Ughhhhhhhh.. Will you just finish it already Akean... I dah tak larat... Pleaseeee... I need a good sleep right now.. " keluh YB Aishakirin saat suami nya itu tersenyum nakal dan merentap selimut nya turun sehingga mendedahkan tubuh nya yang sedan berbogel itu.

" I really like it when you become so defensive like this my lovely wife..Ermmmmmmmm... Geraaammm " Dr Akram terus mencapai buah dada milik isterinya itu lalu dinyoyot dengan rakus sambil tangan nya sebelah lagi sedang sibuk menanggal seluar dan baju yang dipakai sehingga pasangan suami isteri itu kedua nya berpelukan dalam keadaan berbogel.

" Urghhhhhhhhhhhhh...Stop it..Ahhhhhhhhhhhhhh... " YB Aishakirin hanya mampu mengerang manja saat buah dada digomol dengan rakus sekali sehingga dapat dirasa kan tangan Dr Akram mula merayap ke celahan kangkang nya.

Nafsu Ketua Menteri Where stories live. Discover now