Powoli otwierałem oczy aż w końcu ujrzałem światło wojanowickiego szpitala .nie mogłem się ruszyć zauważyłem że mam całe ciało w bandażach nawet twarz. chciałem coś powiedzieć ale jak spróbowałem wydusić z siebie najkrótsze słówko ponownie poczułem pieczenie na całym ciele syknąłem z bólu. Próbowałem zasnąć ale nie mogłem więc po prostu wgapiałem się w sufit bez celu.
w końcu zobaczyłem noobka który zauważył że nie śpię.odrazu chciał mnie przytulić ale dopiero teraz zauważył bandaże na całym moim ciele.
Posmutniał trochę i tylko usiadł koło łóżka.Ptyś-Noobek..
Poczułem jego rękę na moich blond włosach którymi zaczął się bawić .to było bardzo przyjemne więc przymknąłem oczy
Noobek- ciii nic nie mów mówienie tylko sprawi Ci ból. spróbój zasnąć dobrze?
Pokiwałem tylko głową i spróbowałem zasnąć po jakiś 20 minutach zapadłem w świadomy sen to właśnie wtedy poczułem usta noobka na moim policzku . Jakbym nie spał to pewnie bym się zarumienił po pocałunku noobka zapadłem w jeszcze głębszy sen.
Obudziłem się dopiero w następny dzień już bez bandaży na twarzy ale te na ciele nadal zostały rozejrzałem się w koło obok łóżka na krześle spał noobek o rany był tu że mną przez całą noc .potem przyszedł do mnie wojan z palionem zdjąć mi bandaże.
Wojan-kati oblała cię środkiem do udrażniania rur
( płyn do udrażniania rur to żrący środek który Ci może skórę wypalic jak co)
Palion wraz z Wojanem zaczęli zdejmować bandaże z mojego ciała .przy każdym ich ruchu syczałem z bólu już bolało trochę mniej ale nadal bardzo.
Po zdjeciu bandaży Postanowilem się umyć ponieważ od czterech dni się nie myłem wszedłem do szpitalnej łazienki umyłem się i już miałem wychodzić jednak zauważyłem lustro nad zlewem. chciałem ocenić jak źle wyglądają moje rany.ale jak zobaczyłem moją twarz to nie mogłem powstrzymać łez.
moja twarz była całą czerwona szorstka i pokryta krostami. Łzy spływały mi po policzkach i skapywały na podłogę. Tworząc słoną kałuże
------------☆-----------------☆-------------☆
Tak w ogóle to jest godzina 00.26 a ja to piszę lolTen rozdział dedykuję Monjo555
Dzięki za umieszczenie mojej ksiażki w liście swoich ulubionych opowieści jesteś zajebista<3
(Wirtualny przytulas)🤩NASTĘPNY ROZDZIAŁ BEDZIE MOCNYYY
CZYTASZ
,,☆♤Dreams Come True♤☆ " Ptyś x noobek
Lãng mạnJeżeli lubisz wojanowice to jest dla ciebie do przeczytania .ogólnie jakiś tam fanfik ale musiałam to napisać bo kusiło