פרק 2

32 2 0
                                    


שכחתי להגיד שאני שומרת שבת אז אני לא אעלה בימי שישי ושבת

---------------------------------------------------------

"תקשבי דניאלה, אח שלי יהרוג אותי! לא נראה לי זה מתאים בעיקר כשאמרנו שנלך היום למסיבה" עניתי לה, ולא יכולתי שלא לשים לב לפרצוף המאוכזב שלה.

כאב לי ממש לראות אותה ככה, אבל אני לא בוטחת בבנים, הדבר היחיד שמעניין אותם זה זיונים, אני לא רוצה להיפגע שוב.

"נו פליז, תתני לזה הזדמנות! אם זה לא יעבוד נתרחק מהם! בבקשה, שי" דניאלה קטעה את מחשבותיי, גלגלתי את עיניי ואמרתי לה, "סבבה, אבל רק ממחר, אני עדיין רוצה ללכת למסיבה הערב, להשתחרר קצת", היא חייכה עליי וחיבקה אותי כאות תודה.

הסיוט סוף סוף הסתיים, אז חזרתי הביתה עם דניאלה ונויה.

כן אני ממש, אבל ממש שונאת את בית הספר

נכנסנו לבית, והן חלצו נעליים ורצו למטבח כדי לבדוק מה יש לאכול, אבל פתאום שמעתי צעקה.
זיהיתי את הקול של נויה, אז רצתי מהר לבדוק מה קרה וראיתי את דור ואיתי עומדים שם בזמן שדור מייצב את נויה.

ישרות צעקתי על דור כדי שיסביר מה קרה פה, ודור אמר לי,"נויה נפלה בזמן שהיא הגיע לאורז, קטנטונת מה את כזאת לחוצה, תירגעי" גלגלתי את עיניי.

אני שונאת שאומרים לי תרגיעי או טוב

נאנחתי בחיוך ואמרתי לא "טוב סלחה שצעקתי, פשוט נלחצתי....., ודור, תפסיק לקרוא לי קטנטונת! אני לא ילדה קטנה!", "טוב קטנטונת, כשתגיעי לגיל 51 אז אוליי אני יפסיק לקרוא לך ככה.... עד אז, את הילדה הקטנה שלי" דור ענה לי.

כבר אמרתי שאני שונאת אותו? הכנתי לכולם אורז ושניצלים, ואז פעם ראשונה מהרגע שאיתי הגיע הוא אמר משהו,
"פרינסס, האוכל יצא ממש טעים! אוליי תכיני לי כול פעם אוכל ולא רק מתי שהן באות?" הוא אמר בחיוך מתלוצץ, בעודו  מסתכל על נויה ודניאלה, ואז עליי.

אני יודעת שמתאים לי יותר לענות לו, אבל לא היה לי כוח.
אני גם צריכהכבר להתחיל להתכונן למסיבה.... עליינו לחדר שלי והתחלנו להתכונן.

הבנות לבשו שמלות מיני עם מחשוף גדול, ואני פשוט לבשתי שמלה צמודה עד הברכיים, שהיו לה כתפיות קטנות ודקות, והיא היתה אדומה.

כשיצאתי מהמקלחת כבר הייתי לבושה, והבנות חיכו לי כדי לאפר אותי.

אני בדרך כלל לא מתאפרת, אבל הפעם רציתי ממש להיראות יפה.

נעלתי נעלי עקב אדומות שהגביהו אותי במשהו כמו 3 סנטימטרים,שזה טוב כי,כואב לי להודות בזה, אבל אני נמוכה.

כשירדנו חשבנו שאח שלי יצא כבר, אבל מסתבר שהוא היה בסלון.
הוא ואיתי נראו כיאלו גם הם הולכים למסיבה.
התחמקתי מעיניהם לכיוון היציאה מהבית, מאחורי הבנות לקחתי את המפתחות של הרכב ויצאנו.

הגענו למיסבה, ואז אני, מגושמת שכמותי התנגשתי במישהו.
הרגשתי דרך החולצה שלו כמה הוא שרירי ועמדתי ללכת, אבל הוא תפס אותי.

למה, למה יש לי כול כך מזל רע? לא תאמינו מי הוא היה.


---------------------------------------------------------

אוקיי אז מקווה שהפרק יצא טוב.
אעלה היום שתי פרקים מקווה שתהנו.

החבר הכי טוב של אחיWhere stories live. Discover now