פרק 3

31 1 0
                                    


הוא ייצב אותי כי הייתי טיפה מסוחררת, וישרות כשהוא ראה שהתאפסתי על עצמי הוא פנה עליי ושאל אותי, "היי פרינסס, את בסדר?מה את עושה כאן?אין מצב שדור הסכים לזה!..." אמר בחיוך, היה ברור לי שהוא שיכור, "אני בסדר, ופליזזזזזז אל תספר לדור! הוא לא צריך לדעת הכול" אמרתי לו, אפילו קצת התחננתי.

נמס לי מזה שהם חושבים שאני ילדה קטנה!

איתי קטע את מחשבותי כשהוא אמר "אני מצטער, אבל אני הולך לספר לו, אני לא מסתיר ממנו כלום, חוץ מזה שמסוכן לך להיות כאן", "אוקיי אז ביוש" עניתי לו וברחתי לרחבת הריקודים.

התקדמתי בין האנשים ושמתי לב שדור מחפש משהו במבטו.
הבנתי שזאת אני, אז כמובן שנלחצתי, הסתכלתי סביבי ופתאום קלטתי נערה נמרחת על איתי בבר.

אין לי מושג למה זה עניין אותי, אבל הלכתי לכיוונם ופניתי לנערה.
"היי, אני רק מזהירה אותך שהוא בן זונה, ושהוא ישכב איתך ואז פשוט יזרוק אותך".
ראיתי את פניו של איתי לשנייה ואז הנערה העיפה לו סטירה ואמרה לו "אני לא מאמינה עוד קוקסינל" ואז היא פנתה אליי, "תודה שאמרת לי את זה בזמן" היא הלכה וכך גם אני.

הלכתי לכיוון הברמן ובקשתי וודקה אחת, והוא הביא לי.
אבל אז הרגשתי יד תופסת אותי חזק בכתף הסתובבתי, וראיתי את דור ואיתי.

דור היה אדום מרוב כאס כשהוא אמר לי, "אני לא מאמין שאת ברחת מהבית, ואת ממש אבל ממש חיה בסרט אם את חושבת שאת שותה את זה" כשהוא בא לקחת לי את הכוס שתיתי את כולה בבת אחת ואמרתי לו כשהייתי כבר חצי שיכורה "חתיכי, אתה לא מחליט עליי! אם אני רוצה לשתות בשביל לשכוח אז מותר לי".
הוא רק התצבן יותר, ובשביל לא לצעוק עליי הוא קרץ לאיתי ולפני שהספקתי לבין מה קורה איתי הרים אותי כך שהייתי הפוכה.

אני מודה אני פחדנית במיוחד בדברים האלה

צעקתי עליהם, "די נו אני עם שמלה! זה לא מנומס!" לא רציתי להגיד להם שאני מפחדת כי הם היום צוחקים עליי.
"אז פעם הבאה אל תבואי עם שמלה כזאת, מובן לך?!" איתי אמר.

גלגלתי את עיניי לכיוונו, והם לקחו אותי אל מחוץ למסיבה, דור היה צריך ללכת להביא את הטלפון שלו ואת המפתחות לרכב, בזמן הזה אני ישבתי על ספסל.

פתאום ניגש אליי גבר שלא הכרתי לפני.
הוא פנה אליי ואמר לי "היי יפיופה, רוצה נלך למקום אחר יותר טוב" הוא אמר לי בפלרטטנות, ותוך שניות ראיתי את איתי רץ לכיוונינו ולפני שהספקתי למצמץ ראיתי את האיש שדיבר אליי שוכב על הרצפה ואת איתי מעליו, לא מפסיק להרביץ לו הוא פנה אליי, אבל הייתי בשוק מוחלט, ופחדתי.

כשאיתי סיים להרביץ לו הוא פנה אליי, אבל אני נרתעתי ממנו.
הרגשתי את הנשימות שלי מאיצות, והכל התחיל להיות מטושטש סביבי.

ידעתי מה זה אומר.

הרגשתי איך אני מאבדת שליטה במה שקורה לי ושאני שוקעת בהתקף החרדה שלי

-------‐-------------------------------------------------

טוב אז עכשיו באמת מתחיל להיות מעניין. תגידו לי אם אהבתם.

החבר הכי טוב של אחיWhere stories live. Discover now