W szpitalu
*BeckyPOV*Byłam w szpitalu z panem Hendersonem, Ewen'em, Emile'm i Anyą. Czekaliśmy na wyniki w sprawie Damiana, wiem o co chodzi, nie mówiłam nic, chciało mi się płakać. Anya próbowała mnie pocieszyć, ale nie mogłam, po prostu nie mogłam. Po kilku minutach doktor doktor przyszedł ze smutnym uśmiechem.
Becky- Co z Damianem?!- spytałam się.
Doktor- Wszystko z nim w porządku, ale musi regularnie brać tabletki, więc proszę pilnować go.- Westchnęłam z ulgą jak to usłyszałam.
Becky- Możemy go zobaczyć?- spytałam się, a doktor kiwnął głową na tak, i powiedział, że możemy wejść pojedynczo
i tak zrobiliśmy, ja byłam pierwsza, więc weszłam do pokoju Damiana, zamknęłam drzwi i podbiegłam do łóżka mojego przyjaciela z łzami w oczach, wzięłam rękę Damiana do własnej. Nie mogłam podtrzymać łez więc się popłakałam.*AnyaPOV*
Westchnęłam z ulgą, jak usłyszałam, że z paniczem będzie wszystko w porządku. Po kilku minutach Becky weszła jako pierwsza do pokoju panicza, a ja znowu czułam to dziwne uczucie. Wiem że Damian liczy się dla Becky i to bardzo. "Czekaj... Czy ja jestem zazdrosna?!... Nie, to nie możliwe!" Pomyślałam i potrząsnełam głową, żeby odepchnąć te myśli od siebie. Popatrzyłam na Emila i Ewen'a, nadal płakali, ale już mniej jak usłyszeli, że z paniczem wszystko dobrze, tak samo było z panem Hendersonem (tyle że nie płakał, a miał zmartwioną minę).
Toooo na tyle! Nie mam pomysłu więc to koniec rozdziału! Mam nadzieję że się podobało! (Mimo że krótki rozdział) Bye bye!
CZYTASZ
His illness... (DamiAnya) (Zawieszone)
FantasiaHai! To jest książka zainspirowana "To uczucie Sonadow" tyle że to SxF fandom. Książka będzie zawierać: -damianya? -drama -najlepsi przyjaciele Ewen i Emile. (+Becky) Zapraszam do czytania!!