18 | Istanbul + Izmir

389 72 180
                                    


@bili.bileemnh - @hwhjin

Bili.bileemnh
Hyunjin
Musait misin
00.45

Hwhjin
Tabii
00.46
Cok uykum var/

Bili.bileemnh
Disari cikabilmen mumkun mu

Hwhjin
Uzgunum ailem pek sicak bakmiyor bu saatte

Bili.bileemnh
Telefonda konusabilir miyiz

Hwhjin
Neyi var/
Ara hemen

*Esek Gozlum💓 kisisinden gelen 1 aramaniz var *
*Arama yanitlandi*

"Alo"

"iyi misin Minho? "

"Olamıyorum." Sesi boğuktu, kelimeleri yuvarlıyor ve harfleri yutuyordu. Minho yine sarhoştu.

"Neden? Anlatmanı çok isterim."

"Anlatsam çözebileceksin sanki. Ne mantığı var birilerine dert yanmanın. Ne seni anlarlar ne de yardım ederler." Toplam on dakika içinde duraksayarak, kekeleyerek ve bozuk aksanla kurduğu cümleyi bir şekilde anlayabilmiştim. Cümlesi bir şekilde canımı çok yakmıştı, daha önce kimse gerçek anlamda yanında olmamış gibiydi.

" Ben insanlar değilim ama bana anlatabilirsin"

"Ya siktiğimin sorunu o sen farklısın"

"Nasıl yani?"

"İnsanlar güvenimi kırar, insanlar gider, insanlar üzer ve sinirlendirir. İnsanlar kötü."

"Onlar gibi değilim yani" Minho'ya iyi gelme düşüncesi güzeldi, Minho için özel olma düşüncesi çok güzeldi

"Değilsin... Hiç, hiç değilsin... Keşke biraz onlar gibi olsaydın"

"Ne?"

"Çünkü sen böyle olunca zor, çok zor. Beni kırmazsın, üzmezsin. Ama ben canını yakarım. Sana zarar veririm."

"Nereden bilebilirsin hislerimi? Bu kötü çocuk melankolisi nereden esti sana"

"Yanında olmak istiyorum" Ağzından yarım yamalak çıkan cümlenin yalnızca telefon üzerinden bana musallat oluşuna şaşırmıştım, ömrümün sonuna kadar hatırlayacağım cümlesini yarın uyandığında unutacaktı. Öpüşmemiz gibi.

"Ol o zaman"

"Olamam"

"Niyeymiş"

"Güneş ve Ay aynı anda doğarsa kıyamet olur"

"Uzay cismi değiliz Minho"

"Keşke olsaydık daha kolay olurdu. Ya da düşünsene maykıraf yataklarımızı yan yana koymuşuz... Ya mesela yani, tabii sen de istersen... Şaka yapıyorum tabii ya... Ama yapmıyo olsaydım o zaman ne olurdu"

"Maykıraf ne taşra gülü seni"

"Gül mü? Gülemem ki. Kötü insanlar hak etmez"

Brooklyn Baby | HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin