2

72 9 10
                                    

Címadó dal: ENHYPEN-Bite me
Ship: Jakehoon (Jake x Sunghoon)
🔞

╰┈➤ ೃ⁀➷

-Jake...Jake...ébren vagy?-suttogta az éjszaka sötétjébe Sunghoon.

-Mhhmm...-motyogta az említett, és még csukott szemekkel fordult szerelme felé.

-Nem tudok aludni.-bökdöste meg Sunghoon.

-És akkor én se aludjak, mi?-mormogta Jake.

-Vagy...csinálhatnánk helyette valami mást.-pislogott csillogó szemekkel Sunghoon. Jake olyan gyorsan ébredt fel, mint még soha senki, és alsó ajkát beharapva nézett Sunghoon-ra.

-Úgy mint?-kérdezett vissza.

-Ejnye, rossz az aki rosszra gondol!-nevetett halkan Sunghoon.

-Hülye aki nem!-vágta rá Jake, majd óvatosan átkarolta Hoon derekát, és közelebb húzta magához. Egy ideig csak néztek egymás szemébe, aztán Jake egyszerűen nem bírta tovább. Szenvedélyesen hajolt Sunghoon ajkaira, miközben kezei már a férfi pólója alatt kalandoztak. Azért Sunghoon-t sem kellett félteni, rekordidő alatt rángatta le Jake nadrágját, majd a sajátját is.

-De türelmetlen valaki!-vigyorgott rá Jake, mikor egy pillanatra elváltak egymástól az ajkaik. Persze nem kellett kérlelni, egyből rámarkolt Hoon farkára, és kényeztetni kezdte.

-Neh...basztass...csak...csináld!-nyögte Sunghoon.

-Ne basztassalak? Pedig azt hittem, épp azt szeretnéd!-válaszolta Jake, aki rendkívül élvezte a kialakult helyzetet. Azért pár perc után megkegyelmezett Sunghoon-nak. Óvatosan hatolt belé, közben végig a nyakát csókolta, és alaposan ellátta szívásnyomokkal.

-Jake...-nyögte Hoon.

-Hm?

-Már nem bírom sokáig...-nézett rá a gyönyörtől elködösült szemekkel.

-Ne aggódj angyalom, én se.-válaszolta Jake, és minden erejére szüksége volt, hogy egy épkézláb mondatot össze tudjon rakni.

Szinte egyszerre élveztek el, és Sunghoon kiskutyaszemekkel nézett a párjára.

-Nem jössz velem zuhanyozni?-kérdezte.

-Miért is van az, hogy neked nem lehet nemet mondani?-kérdezett vissza Jake, majd menyasszony pózban felkapta a szerelmét, és a fürdőszoba felé indult vele.

Nem árt hozzátenni, hogy a fürdőszobában történteknek nem sok köze volt a zuhanyzáshoz. Ahogy beléptek, Sunghoon a falhoz nyomta
Jake-et, "visszavágót" követelve. Jake pedig egyáltalán nem ellenkezett...

𝙺𝚙𝚘𝚙 𝚘𝚗𝚎𝚜𝚑𝚘𝚝𝚘𝚔Where stories live. Discover now