Címadó dal: ATEEZ-Answer
Ship: Woosan (Wooyoung x San)╰┈➤ ೃ⁀➷
Wooyoung: San
Wooyoung: Saaaan
Wooyoung: SAAAAAAAN
Wooyoung: SANN
Wooyoung: Nem akarok idegbetegnek hangzani, de mindjárt párokba állítanak az év végi projekthez, és nem vagy itt. Nem akarok valami fura gyerekkel egybekerülni
Wooyoung: CHOI SAN VÁLASZOLJ VAGY FELDUGOK VALAMIT A SEGGEDBE HA LEGKÖZELEBB TALÁLKOZUNK
Wooyoung: És nem, véletlenül sem azt amit szeretnél, nehogymár még élvezd isWooyoung ezen a ponton csalódottan rakta el a telefonját, miután századszorra is megbizonyosodott róla, hogy San tegnap este volt utoljára elérhető. Aggódva dobogott lábával a pad alatt, miközben igyekezett minden figyelmét a tanárra fordítani, aki épp a projekt követelményeit ecsetelte nagy lelkesen. Az első sorban ülő stréberek lelkesen jegyzeteltek, a második sorban ülők aludtak, a harmadik sor tagjai a büfében vásárolt gumicukrokkal üzleteltek, a negyedik sor pedig, amelynek Wooyoung is tagja volt, telefonozott.
-Térjünk át a párokra!-csapta össze a kezeit a fiatal, húszas éveiben járó tanárnő. Wooyoung kétségbeesetten nyitotta meg ismét Sannal való üzenetváltását, és begépelt még pár caps lock-os üzenetet.
-Én Hongjoong-gal szeretnék lenni!-jelentkezett valahol a harmadik sor közepén Seonghwa.
-Rendben. Yunho?
-Één...Jongho-val.
-Mindenképp. Yeosang?
-Mondjuk Mingi.-vonta meg a vállát a fiú. A tanár tovább szólítgatta a diákokat, egészen addig, amíg el nem érkezett ahhoz a gyerekhez, akit Wooyoung a legfurcsábbnak tartott az osztályban, és akivel semmiképp sem szeretett volna párba kerülni. Na de kit választott párjának? Hát persze...
-Wooyoung-gal szeretnék dolgozni.-jelentette ki halkan.
-Bocs, ő foglalt!-hallatszott egy magabiztos hang az ajtó felől. Wooyoung meglepetten kapta oda a fejét, és elképesztően megkönnyebbült, ahogy meglátta San-t.
Az óra utáni szünetben Wooyoung mosolyogva állt fel a székéről, és San asztalához sétált.
-Köszi, hogy kimentettél!-mondta.
-Téged bármikor.-kacsintott rá San, majd a derekát átkarolva az ölébe húzta a fiút.
-Hé, mit csinálsz?-nevetett Wooyoung.
-Valamit valamiért...-vigyorgott rá San, majd megcsókolta.
-Hülye...-forgatta meg a szemét Wooyoung, mikor elváltak egymástól.
-De így szeretsz.-pislogott rá San, mire Wooyoung nevetve hajolt az ajkaira.
YOU ARE READING
𝙺𝚙𝚘𝚙 𝚘𝚗𝚎𝚜𝚑𝚘𝚝𝚘𝚔
FanfictionJegyzetfüzetem tartalma, csak saját felelősségre✨ Nem minden rész korhatáros, amelyik igen, azt jelzem