6 bölüm

4 0 0
                                    

Selammmmmmm yeni bölüm geldi biraz uzundu böldüm.

Oylamayı ve yorum yapmayı unutayınız

Iyi okumalar ^^

o günden sonra hiç konuşmadık. Neden öyle bi tepki verdiğini de hiç anlamadım.

Kızım belki başka bi nedeni vardır. Her erkeğin hoşlandığı şey farklı olabilir.
Mesela sevdiğin çocuk sana Yeşim yerine Aslı dese sen de tepki verirdin.

Yapardım yapmasında da sevgilim olsaydı hoşlansaydım belki.

Nerden biliyorsun onun senden hoşlanmadiğini böyle yapmasındaki neden belki seviyordur.Zaten açık açık söylemiş hoşlandığını.

Tamam öyle ama hisslerinde ne kadar ciddi nerden bilcem ki

Orası da doğru. Zaman gösterecek onu da.

Zaman en iyi kelime buydu.

Neyse onu boşver Figen asıl soru senin ki nerede bugün ortalıklarda da görmedim.

Kafeteryadaydi bi  arkadaşıyla konuşuyordu ben de yanlarindaydim seni üzgün görünce yanına geldim.

Sen de olmasan bu saçma şeylerle nasıl başa çıkardım bilmiyorum neyse onu geçte sizin araniz nasil en son küsmüştünüz.

Süpriz yaptı affettirdi kendini.

Iyi bari en azından affettirdi ayrilmadiniz ona şükür.

Yok çok şükür.

Naber Yeşim?

İyidir Faruk senden naber ?

Iyi bende.

Akşama bi yerlere gidelim mi ben çok bunaldım. Ev okul arasında

Aslinda ben de sıkıldım ya bi değişiklik olur hem bize de.

Tamam o zaman akşam ben bi mekan  ayarlarım gideriz.Fazla dağitmak yok ama sonra ben uğraşamam.

Aslansın enişte.

Kolumdaki saate bakıp  oo ben dersim yaklaşmiş ben kaçar size mutluluklar çifte kumrular diyip ordan ayrıldım.

...

alkolsüz kokteyl alabilir miyim?

Tabi efendim.

Barmen hemen doldurdu.

Figen ve Faruk shot atmaya karar verdiler.

Biraz hızlı değil misiniz?

Bişey olmaz canım iki içip dans edip gitcez.

Bu onların hakkı diye düşünüp ben de kendimi barın o atmosferine karıştım.....


Oylamayı ve yorum yapmayı es geçmeyin lütfenn

HayranHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin