yazım yanlışı varsa affola aceleyle yazdım.
************************
yunjinnn: herkesi skm.
begenı:345.456
wesrt.khjy: nıye sıkıyon amk
yunjın.wq: karımmmm.
chaseygmr: ooooooooohhh.
lalalalısa: ılk gun mukemmel mı desem ıgrenc mı desem bılemedım.
535.897 begenme
rsanne: bence çok güzeldi.
lalalalısa: ?
chaseygmr: oh guzellıge bak.
rsanne: günlerini güzelleştireceğim.
beğeni 789.987
chaseygmr: kimin?
yunjınnn: hocam mukkemmlsınız
qayim: vay anasını.
alarmımın çalmasıyla gözlerimin açılması bir olmuştu. kalkıp elimi ve yüzümü yıkadım sonrasında dişlerimi fırçalayıp giyindim. çantamı alıp çıktım, babamın arabasını alıp okula sürdüm, şuana kadar herşey güzel ilerliyordu ama okulun önünde onu görmeme kadar. arabayı müsait bir yere park edip okula ona bakmadan girmeye çalışmıştım ancak "günaydın." demesi ona bakmamı sağlamıştı yüzümdeki mimikleri değiştirmeden "günaydın." cevabını verdim.
sikeyim bugün daha da ateşliydi, bana yaklaştı ve elime bir kağıt verip ortalıktan kayboldu. kendine gel lalisa diyerek okula girdim, dersim matematikti.
üst kata çıkıp, sınıfa girdim ve herhangi bir yere oturdum ve verdiği kağıdı açtım.
" saat 9.45te odama gel." yazıyordu.
yüzümde küçük bir gülümseme oluşmuştu, saat şuan 9.30 du. onu düşünmekten dersi dinleyememiştim.
saat sonunda 9.45 olunca çantamı alıp sınıftan tam çıkarken öğretmenin "dersten çıkman mı gerekiyor, lalisa?" demesiyle durdum ve ona döndüm. "evet?" diyerek çıktım sınıftan.
karşı binaya gelmiştim odasına her yaklaştığımda kalbimde oluşan o heyecan dahada artıyordu.
kapıyı tıklatmadan içeri girdim, karşımda ki güzellik şaka olmalıydı. "gelmezsin sanmıştım." koltuğa oturup konuştum "ama geldim. evet yine ne istiyorsunuz bayan park?"
"yanıma gel, birşey göstereceğim." aynen kesinlikle bir şey göstereceksin park. kalkıp yanına geldiğimde dönen sandalyesiyle bana dönüp mükemmel bir şekilde beni süzmüştü. pekala kesinlikle düşünceleri temiz değildi.
aniden kolumdan çekmesi onun kucağına gelmeme neden olmuştu, sikeyim.
yüzlerimiz fazlasıyla yakındı kokusu burnuma geldiğinde bayılır gibi olmuştum şuan hiçbir şey umrumda değildi bu kadını öpmek istiyordum.
bunu belli eder bir şekilde ona bakışlarımı sunmuştum o da bunu anlamıştı, tanrım kalbim yerinden çıkacaktı.
kafamı biraz sağa yatırıp dudaklarına doğru yaklaştım, dudaklarıma dolan yumuşaklıkla kendimden geçmiştim, ustaca dudaklarımı çekiştiriyordu, o an ki his tarif edilemez bir şeydi. kesinlikle dudaklarım şişecekti. bunu umursamadan bende aynı mükemmelikte onu öpüyordum bembeyaz elleri belimde hiç rahat durmuyor sürekli okşuyordu, aldığım zevkle gelen inlememe mani olamamıştım. tüm zevklerimi durduran o sesi duymuştum: zil sesi. sikeyim!
***********************
gerçekten çok kötü bir şey lalis.
öbür bölüm smut olacak kızlar.