anlaşmanın 3 günü

8 0 0
                                    

Helu.Demişdim gece gelcek bölüm ama şimdi atmak istedim.Bu arada ficim korku kategorisinde 11 yeri almişş
Vay bee.Bunuda başardık ya💗💗💗💗

Yazardann
Sabah olmuş.Chan ve seungmin uyuyordu.Hava bu gün çok kötüydü.Yağmur yağmışdı.Şimşek çakmışdı.Gece jihno saat 5 kadar uyumamışdı.Seungminde saat 5 kadar jihnonun yanındaydı.Chan 2 saatden bir seungmini ve jihnoyu kontrol ediyordu.bu gün chan evdeydi.Saat 9du.Chanın eli seungminin belindeydi.Chan bir anda uyandı.Ve seungminim uzerini örtüp hazırlanıp aşağı indi.Onun ardınca seungmin geldi.Seungmin altına beyaz bir etek,üstüne ise kazak giymişdi.Sonra ise yemek yediler.Jihno uyandı ve kahvaltı yaptı.Jihno okula seungmin ve chan işe gitdiler.Seungmin kendi masasına oturup kahve içip dosyayı kontrol ediyordu.Bir den gözüne bir şey sataşdı.Dosya aslında sahteymiş.Bunu hemen yardımcısına bildirdi.Seungminin bir mahkemesi vardı saat 12:00da.Ona hazırlandı.Hakim davayı başlatdı.Seungmin yine davayı kazanmışdı.Her zamanki gibi.Saat 15:00da yine davası vardı ve dosyayı kontrol etdi(Bu davanın onun başına neler açacağını nerden bile bilirdiki..)Dava bir adamın kızına eşine şiddet uygulaması ile başlar.Bir gün adam bir kadını eve getirir ve onunla birlikte olur.Kızını ve eşini ormandakı kulübede saklıyordu.Seungmin bunları okudukça tüyleri ürperiyordu.Nasıl yapa bilirdiki.Akşam olur.Seungminin aklı hala o davadaydı.O adamın ona dedikleri çok ürperticiydi.Eve gider ve uyumaya çalışır.Korkuyordu.O adam onu tehtit etmişdi.Bunu chana söyleyecekmiydi?Tabiki hayır bunu kendi halledecekti.....


Geldimmm.NASIL BÖLÜM?BYE💗

Avukat Ve Mafya..🖤Where stories live. Discover now