kızlar hapisten daha tehlikelidir çocuklar

27.9K 141 14
                                    


Sex'de bi danstır.

.............










Anna'dan;

Okula doğru yürümeye başladım bot şeklindeki topuklu ayakkabımla taşlık alanda oldukça zor yürüsemde.

Annaforgs;

Annaforgs;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.























Beden hocaları farklı şekillerde beden eğitebilir.

Beğeni;8765

Bu kullanıcının yorumları kapalıdır.

............

Sonunda okulun girişine gelmemle ufladım. Nerde o romantik karşılaşmakar kızları sokaktan bulup zorla eve götüren erkekler.

Ahh ahhh bizde bu süt bebelerine zorla yapışalım işte.

Düm Yasmin'le geçirdiğimiz normal sexden sonra öğrenciler bi farklı bakıyodu.

Sonunda o edepsiz düşünceleri gerçekleş tirebiliceklerini anlamışlardı.

Kızıllar çat çat.

Geldiğim sınıfla yavaşça açıp içeri girdim. Bu sefer bodrum katta beden dersi olarak bale çalışacaktık.

"Günaydınn bebeklerim"

Dırıtarak söylediğim şeyle Yasmin beni sikicek gibi bakmışdı.

Her gün aynı kişiyle olmaz canım, ne yani sen

Hadi ama sikişmek istiyorum aşık aşık bakmayın.
Azda tutku, azgınlık arkadaş. Yeminlen bunların içinde abaza kaldım.

"Bebekler bu gün size bale öğreticektim. Ama ben dedimki niye bu bale dansa evrilmesin."

Beni yiğecekmiş gibi bakan sınıfla dilimi dudaklarımın üzerinde gezdirdim. Dudağımdaki piç sırıtışla sandalyeyi ters çevirip bacaklarımı açarak oturdum.

"Ve önce dün Sinan'a söz verdiğim oyunu oynicaz. Bakalım kim kazanıcak"

Başımı elime yansıyıp tatlı bi şekilde gülümsedim.

"Oyuna gelirsek, tabikide gözü kapalı bilmece."

Hiç mimik oynamayan yüzlerine baktım. Sanırım gerçekten yetersiz imalar yapıyorum.

"Kısacası önünüze gelen kişinin kim olduğunu gözünüz kapalıyken bulmalısınız. Ve karşıdaki kişiye dokunmanıza izin var. Elleyerek bulun."

Daha bişey dememe gerek varmı?

"Katılıcaklar ellerini kaldırsın."

Ellerini kaldıranların tek tek indirmesini izledim.

Elbette ki bu okul sadece parayı değil gücüde temsil eder. Buradaki kimse kolay lokma değildir.

Bunlardan birisiyle bile ters düşmek çok büyük sıkıntı. Canları sıkıldığı için ülke patlatır bunlar.

Benide-

Konu bu değil.

"Evet ,ata,Yasmin,Uraz,pelin, ay üst sınıflarımız yok. Olamaz umarım onlara çok kızdığımı belirtirsiniz."

Ve tahmin ettiğim gibi am- yani yeryüzünün efendileri.

"Evet , hadi başlayalım."

Yanıma gelen ata'ya baktım ilk sıra onda olmalıydı.

Ona yaklaşıp ellerini göğsüme koydum. Hadi bakalım ben kimim güzel kız.

Bana yaklaşıp göğsümü sıkmasıyla hafifçe inledim.

Diğer eliyle de ilk taytımı ve tangamı kavramış sonrada hiç aşşağı indirmeden parmaklarını içime sokmuştu.

Sıktır.
Herkezin önünde napıyosun.

"Ihhh"

İnledim.

"Öğretmenim "

Şu an cidden kötü bı haldeydim.

"Ben kazandım isteğim size bı hediye vermek"

Ata'yı öldürücekmiş gibi bakıp bodrumdan çıkanlara baktım.

Gittikleri gibi elimi boynuna atıp kendime çektim. Dudaklarımızın arasında santimler vardı.

"Hediyemin ne olduğunu çok merak ediyorum"

Karşımda kızaran çocuğa baktım.

Onu platforma oturtup üstüne çıktım. Tam sikinin üzerine oturmamla inleyen çocuğu arkaya doğru yatırdım.

"Ihh çok sertsin"

Topuklu ayakkabımla sikine bastırdım. Okul kravatından tutup kendime çektim.

"Olmamamımı istersin"

Cevap vermek için açtığı ağzına dilimi yolladım. Bı yandan dilini emerken diğer yandan kemerini açıyodum.

Kalçamın sıkılmasıyla ağzına doğru inledim.
Pantolonunu kiloduyla beraber onunda yardımıyla yere atıp altımdaki taytıda çıkardım.

"Sıktır hemen o tangadan kurtulmalıyız"

Üstümü çıkarırken söylediği şeyle kucağında dizlerimin üzerine çıkıp tangayla beraber sikinin ucunu içime aldım.

"Ahhhhh"

"Tanga asla çıkarılmaz,bilmezmisin sen."

Yüzümü buruşturup üstten bakarak söylediğim şeyle, zaten zevkden gözleri kaymış çocukdan bı inleme daha kazandım.

Biden tamamen içime girmesiyle çığlık attım.
Hayvan.

İçimde git gel yapan çocukla aynı anda inlerken bu zevk kesinlikle yetersizdi.

Yandan bulduğum fosforlu kalmliği alıp ata'ya attım.

Birden beni altına almasıyla çığlık attım.

İçimden çıkıp sonuna kadar girmesiyle kendimi tutamazcasına inledim.

Sıktır bu çocuk iyi.

Arkama giren kalemlikle tırnaklarımı önümde duran kaslı, sexsy, büyük bebeğimin sırtına geçirdim.

2 yandan olan doluluk hissiyle zevkden gözlerim kararmıştı.

Ellleriyle göğüs ucumu sıkmasıyla yine inledim.

Eş zamanlı olarak ikimizde her hareketimiz de inlerken kucağına çıktım.

Hemen bitirmeliydik çünkü üst sınıflarla gezim vardı.

Kucağında zıplarken inleyen çocuğun dudağına yapıştım.

Siktir ya bu gün üvey annem'le üvey abimler gelicekti.

Buradan direkt nikaha geçmeliydim. Ama onlar nikah-

"Ahhh"

Kalçama şaplak atıp dilimi ısırmasıyla kendimi durduramamış inlemiştim.

Kapının açılma sesini duysam bile umursamadım.

İleri geri giden ata'yla durmadan inliyodum.
Arkamdaki kalemliğin yanına 2 parmağını atmasıyla çığlık attım.

Deliğimi yırtılsa bile bunu bırakmazdım.
Göğüs ucumun ısırılmasıyla bı çığlık daha attım.

İçeri dalan çocukla şaşkınlıkla ata'dan ayrıldım.

...........

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 31 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Balerin Hocam +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin