Aradan yıllar geçmiş 15 yaşına basmasına 2 ay kalmış bir birey haline gelmişti Asena. Artık liseye başlamış ve bugün okulunun ilk günüydü. Güzelce hazırlanıp saçlarını düzleştirdi ve saçlarını açık bıraktı. Sarı platin saçları çok güzeldi. Herkesin isteyeceği bir cilde , vücuda ve kalbe sahipti. Kalbi tertemizdi. Evet 2 ay sonra doğum günü vardı ama tabikide eksik birşeyler vardı. Annesi... Annesi Feriha hanım hamileydi ve doğuracağı gün ölmüştü. Ondan kalan tek geriye Eren isminde bir çocuktu. O daha 9 yaşındaydı. Tabikide çoğu şeyin farkında değildi. Annesiz büyümenin acısının büyüklüğü üzerinde vardı.
Asena tam evden çıkacakken Eren onu durdurdu "Abla dur"
"Efendim ablacım"
"Öpücük vermedin bana" derken ablasının yanına koştu. Ablası onu öptü ve Asena asansöre doğru gitti. Asansörde Arda ile karşılaştılar. Onlar artık çok yakın iki arkadaştı. "Günaydın güzeller güzeli Asena hanım nasılsınız" derken asenayı güldürdü. "İyiyim Arda bey siz nasılsınız" diye aralarında sohbet geçiyordu. Arda "Okuldan sonra bir yerlere gidelim mi sevgilime hediye almam lazım"Asena "Tamam olurr. Ordanda cafeye uğrarız" anlaştılar ve sitenin kapısının önünde ayrıldılar. Arda batı tarafa, Asena doğu tarafına doğru yürüyordu çünkü.
...
Aradan biraz zaman geçti . Asena okul kapısından içeri girdi ve yeni okulundaki insanları biraz inceledi. Burası nedense ona hiç garip gelmemişti. Asena tam arkadına doğru yürürken birine çarpmıştı "Ay özür dilerim iyi misiniz"
"Siz ne yapmaya çalışıyorsunuz yaktınız beni kör müsünüz elimde kahve vard-" derken göz göze geldiler. Bu bu... Atabey di. Uzun zaman sonra karşı karşıyadılar. "Düzgün konuş benimle. Gerizakli""Ben öyle demek istemedim Asena. Bak konuşalım aradan ne kadar zaman geçti. Hiç benim yanıma ne geldin ne ben gelmek istediğimde kapıyı açtım. Sence kavga etmemizin
nedeni çok saçma değilmiydi?""Saçmaydı evet ama... Neyse özür dilerim bu arada kahve için."
Atabey bunu duyunca hemen Asena ya sarıldı . Bunun üzerine Asena "Atabey... Şuan üstüne kahve dökülmüştü hatırlatırım..." Dedikten sonra Atabey geri çekildi "ayy özür dilerim. Neyse affettin ya beni başka bir isteğim yok. "
Birlikte istiklal marşı okumak için bahçeye indiler ve şunu fark ettiler. Atabey ve Asena aynı sınıftaydılar. Bu onlar için kaynaşma nedeni olabilirdi.
______________________________________
Çok değişik bir bölüm olduuu ağağağğaa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıllar Geçsede
Romanceaynı apartmanda oturan iki küçük arkadaş bir araba sayesinde kavga eder küserler . Kız taşınacağı için bir daha görüşemezler ve aradan yıllar geçer. Ve bu iki küs arkadaş lisede tekrardan yan yana olurlar...