𓏲 ₊˚๑ ꒰four ꒱ ໑‧₊˚.ꪆ

131 28 45
                                    

𓏲 ₊˚๑ ꒰چوار꒱ ໑‧₊˚.ꪆ

جا
کۆمێنت و ڤۆت لەبیر مەکەن

💋

______________________________________

م : ها نت گیان ئەوە بگرە ئەمانە پەڕەی  تاقیکردنەوەی قوتابیەکانە پێان  بدەوە

نت : باشە ( نت پەڕەکانی لە مامۆستا وەر گرت و بردیەوە پۆلەکە و دانە بە دانە ناوی قوتابیەکانی دەهێنا)

نت : ناو. سۆنگهۆن ( لە دوای ئەو قسەیە هوون هاتوو  پەڕەکەی لە نت وەر گرت و گووتی)

هوون : سوپاس ( نتیش پێکەنی)

دواتر چوویە شوێنی خۆی دانیشت
و سەیری هوونی دەکرد

وانەی دووەم
لە ژووری کیما

م :  سەیرکە ئەو تاقی کردنەوەیەی کە دەیکەین زۆر مەترسیدارە تێگەشتن  دەبێت هەنگاو بەهانگاو لەگەڵم بن ( خەریکی تاقیکردنەوەی کیمیاییە بوون بە حەمەلی)

هەموویان : بەڵێ

م : سەرەتا CO+3 تێ دەکەین ( ماددەیەکە کە تێی دەکەن نێو شوشەیەک وە هەموو قوتابیەکانیش وەک مامۆستایان کرد)

نت : لیا سەیرکە هوونەکەم چەند زیرەکە چەند بەجوانی کارەکانی دەکات ( وای گووت کە تەواوی سەرنجەکانی لەسەر هوون بوو)

م : دواتر HVO+1

لیا : تۆ لێرەش واز لەو داماوە ناهێنیت دەی کارەکانی خۆت بکە

نت : باشە باش تۆش... بەڵام مامۆستا کامەیانی گووت ( نت ئاگای لە مامۆستا هەر نەمابوو مادەیەکی هەڵەی تێکرد)

م : ئێستاش ئەمەی تێ دەکەین ( شتێک بوو کە تێکەڵی  ماددەکانی تری کرد و دووکەڵی کرد بەڵام ئەوەی نت ئاگری گرت)

نت : ئاااا... ئااا.. ئاگر ( بە هاوارە و قیژەوە)

م : کچێ تۆ چیت کرد ( وای گووت کە دەیسوویت ئاگرەکە بووکژێنێتەوە بەڵام شوشەکەی بەردایەوە و شکانی کە وای کرد زەویەکە ئاگر بگرێت و هەموو قوتابیەکان بەپەلە ڕایان کردە دەرەوە بەڵام نت نەی توانی ڕا بکات چوونکە لە کۆتایی ژوورەکە دا بوو)

م : هەمووتان هاتنە دەرەوە

لیا : سێم.. نت نت نەهاتۆتە دەرەوە

م : چیی ( لەگەڵ ئەو قسەیە هوون خۆی کرد بە ژورەکە دا و بەدوای نت دا دەگەڕا )

هوون : نت.. نت ( لەبەر دووکەڵ هیچ شتێکی نەدەبینی وە دواتر نتی دۆزیەوە  کە لە هۆش خۆی نەمابوو ئەویش هەڵی گرت و لەژورەکە بردیە دەرەوە)

کوڕی خلیسکێنەی سەر سەهۆڵWhere stories live. Discover now