Kisah Imah 5 - Teman Hidup

3.4K 28 2
                                    

Plak plak plak

"Ah! Wak. Sedap!" Jerit kecil Imah. Dia kini sedang terbaring di atas sofa 3-seater di bilik pejabat Encik Imran.

"Memek kamu sungguh enak Imah," balas Wak Joe sambil mendengus. Dayungan batangnya keluar masuk ke dalam cipap Imah semakin laju dan dalam menandakan lelaki tua itu hampir mencapai klimaks.

"Wak, Imah nak sampai wak," rengek Imah.

"Wak pun sama nak."

"Wak.. urgh! Ah!"

"Ambik ni nak. Bunting anak wak ya!"

Kedua-dua insan itu dengan serentak mencapai kenikmatan hubungan seks mereka. Imah dapat rasakan batang Wak Joe yang kemas terpasak di dalam cipap nya berdenyut-denyut memuntahkan benih-benih haram jauh ke dalam rahim Imah.

Imah toleh ke kiri, melihat Encik Imran yang hanya duduk tersenyum. Lelaki itu hanya membiarkan kedua pasangan itu berjimak dihadapannya kerana sebelum Wak Joe, Imran sudah terlebih dahulu memuntahkan air maninya ke dalam lubang bontot Imah.

"Wah. Penat saya," ucap Wak Joe sambil mengusapkan batangnya yang berlendir di ari-ari Imah.

Imah hanya duduk tercungap-cungap kepenatan. Air mani Wak Joe mula melimpah di kedua-dua lubang bontot dan cipap Imah.

Sudah lebih setahun berlalu sejak Imah melayan nafsu Tan Sri X di Vila Ma'wa. Sejak dari hari itu, sudah lebih dua kali Encik Imran membawa Imah ke sana untuk aktiviti yang sama.

Pernah sewaktu bulan syawal, Imah turut dijadikan lauk kenduri oleh lelaki-lelaki keparat di vila itu. Kenyang Imah menerima lemang-lemang di setiap lubang cipap, bontot dan mulutnya.

"Dah jom balik," ajak Imran kepada Imah.

"Baik tuan," balas Imah, terus berdiri longlai. Kakinya masih lemah akibat klimaks beberapa kali untuk petang itu. "Saya balik dulu ye wak."

"Hati-hati Imah," balas Wak Joe yang mula mengemas ruang pejabat majikannya itu. Dia juga sempat meraba punggung Imah sebelum gadis itu keluar dari ruang pejabat.

Imah dan Imran kini berjalan turun dari wisma syarikat mereka menuju ke kereta Imran. Lelaki yang berpakaian lengkap itu dengan selamba berjalan dengan seorang gadis Muslimah yang hanya bertudung tanpa seurat benang menutupi tubuh badannya.

Melihat gaya Imah yang bersahaja menunjukkan itu bukanlah perbuatan yang tidak biasa dilakukannya. Walaupun pada mulanya Imah berasa malu berbuat sedemikian, namun setelah hampir setiap hari dilakukannya atas arahan Encik Imran, ditambah pula dengan memang tiada orang yang berada di kawasan itu selain mereka, rasa malu Imah makin hari makin berkurangan.

"Awak dah makan ubat yang saya bagi?" Soal Imran sambil menghidupkan enjin kereta.

"Sudah tuan," balas Imah yang sudah pun duduk di kerusi penumpang dan sedang sibuk mengelap kangkangnya, memastikan kerusi kereta Imran tidak dicemari air mani yang mengalir dari rongga badan Imah.

Dua bulan yang lepas, Encik Imran telah memberikan ubat baru kepada Imah. Pesan Imran, ubat lama jika diambil dalam jangka masa lama akan menyebabkan kemandulan. Tidak seperti ubat baru itu. Cumanya, berbanding dengan ubat lama yang diambil sebulan sekali, Imah perlu memakan ubat baru itu pada tiap-tiap pagi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Imah alang-alang awak nak ke sana tolong ambikkan dokumen yang saya baru print boleh tak?" Soal salah seorang pekerja ofis kepada Imah.

"Ok," balas Imah. Setelah tiba, Imah tunduk untuk mengambil dokumen yang baru sahaja habis di cetak di ruang bawah mesin printer.

Namun sebaik sahaja Imah berdiri tegak, kepala Imah terasa seperti berpusing. Imah cuba menstabilkan diri tapi gagal lalu terjatuh.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 28 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Koleksi CeritaWhere stories live. Discover now