Kisah Imah 2 - Over time itu satu penyiksaan

4.3K 26 0
                                    




"Hu hu hu hu," sepanjang hari, Imah tidak keluar dari bilik. Matanya merah dan pipinya sentiasa dibasahi air mata mengenangi nasib malangnya.

Selepas tiba di rumah malam semalam, Imah segera ke bilik mandi untuk membersihkan diri. Dia terasa sangat kotor apatah lagi dengan cipapnya yang kesakitan dan dipenuhi air mani Encik Imran.

Kalau nak ikutkan hati, Imah nak saja laporkan perkara tersebut kepada pihak polis, tetapi ugutan Imran terngiang-ngiang di kepala Imah.

Sebagai anak sulung, tanggung jawab Imah dalam menyara ahli keluarganya amat besar, apatah lagi setelah kematian bapanya dan ibunya yang mengalami sakit jantung jadi tidak mampu bekerja dengan berat.

Walaupun terpaksa, Imah tahu dia mesti bertahan.

Ting!

Imah lihat phone nya berbunyi. Tangan Imah menggigil apabila dia lihat mesej yang diterimanya dihantar daripada Encik Imran.

Secara perlahan dan menggigil, jari Imah mula membuka pesanan whatsapp tersebut.

Muka Imah menjadi putih pucat melihat isi kandungan mesej whatsapp itu. Jelas di mata Imah, satu gambar dimana Imah sedang terkangkang dalam keadaan bogel, tetek besarnya jelas diraba tangan lelaki dan cipapnya yang berlumuran air mani ternganga sambil menelan batang kotek yang besar.

Beserta gambar tersebut merupakan satu mesej dari Imran berbentuk amaran dan arahan. "Ingat. Jangan bagitau sesiapa atau your family etc get this image and more. Esok datang ofis. Cukur sekali bulu dekat cipap tu. Aku tak suka tengok cipap gebu tembam tu ada bulu."

Imah cuba menangis namun setelah hampir seharian menangis, air matanya sudah kering. Dia pasrah dan dengan lemah, Imah bangun menuju ke bilik air sambil memegang pisau cukur.

Tok tok tok!

"Masuk!" Arahan dari Encik Imran.

Dengan kaki yang berat, Imah mula melangkah masuk ke bilik yang Imah tahu telah menjadi permulaan kepada episod gelap dalam hidup Imah.

Seperti dua hari yang lepas, keadaan ofis kosong sunyi dan hanya tinggal Imah dan Encik Imran berdua. Sepanjang hari, Imah berlakon seperti tiada apa yang berlaku, semua atas arahan dari Imran sejurus Imah tiba di ofis.

"Act like nothing happened. Bila semua dah balik masuk bilik I."

Imah kini berdiri di hadapan Imran yang sibuk membuat kerja di mejanya.

Lelaki 40-an itu tersengih lalu memandang melihat wajah Imah, yang hanya berdiri kaku di pintu ofis. Kalau jelingan Imah mampu membunuh, sudah pasti Imran kini hanya secebis abu sahaja.

"Dah jangan jeling aku macam tu. Ko kena terima hakikat, mulai 2 hari lepas, ko dan cipap ko milik aku," jelas Imran dengan lantang. Namun tiada balasan dari Imah. "Faham tak!"

"Fa...fa...faham encik," balas Imah tertunduk malu dan geram.

"Kalau faham aku nak ko bukak semua baju kain. Tapi aku nak ko kekalkan tudung ko, aku tak nak tengok aurat ko," kata Imran memberikan arahan yang hipokrit itu.

Imah akur dengan arahan Imran dan mula membuka pakaiannya. Baju kurung nya dibuka, dan kemudian kain. Pada mulanya Imah berasa malu berdiri di hadapan bos nya dengan hanya memakai bra, panties dan tudung, namun setelah melihat ekspresi Imran yang seperti ingin memarahi Imah, ditambah pula dengan realisasi yang Imran bukan sahaja pernah melihat Imah dalam keadaan bogel, malah sudah pun meneroka tubuh Imah, Imah kini berdiri di hadapan Imran hanya dengan memakai tudung.

Imran tersengih melihat hasil ugutan mnya ke atas Imah.

Dia bangun dan mula menggosok badan Imah secara lemah lembut, terutama di bahagian tetek Imah yang mekar dan cipap Imah yang kini gondol licin ibarat kulit bayi.

Koleksi CeritaWhere stories live. Discover now