Vücudundaki büyük acıyla gözlerini açtı. Hemen gözlerini açarak bulunduğu yere baktı. Bir odada bağlıydı, elleri sırtından bağlıydı ve ayakları da çok ağrıyordu. Oraya buraya baktı, odada tek kişilik yataktan başka bir şey yoktu ve yerde oturuyordu. Ağzı kapatılmadığından fırsattan yararlanıp bağırdı. "Burada kimse var mı? Lütfen bana yardım edin!" Birkaç dakika bekledi ama cevap gelmedi. Tekrar denedi. "Bana yardım et lütfen!" Yine cevap yok. Hayal kırıklığıyla oraya buraya baktı. Vücudu çok acıyordu.
"Kız uyandı kardeşim, şimdi ne yapacağız?" Osman'a sordu. Herkes onun bir şeyler söylemesini bekliyordu. Bırakın çığlık atsın. "Akşama kadar oraya gitmeyin." Halil İbrahim el işaretiyle cevap verdi. Yasmin de diğerleriyle birlikte başını salladı.
Ama belki bir şeye ihtiyacı vardır? Turan'ın sözünü kesti. Halil'in Zeynep'e olan bu davranışı hiç hoşuna gitmemişti ve merak ediyordu çünkü Halil hiçbir zaman başka birine böyle davranmamıştı. "Kardeşimin dediğini yap!" Tamel omzunu okşayarak söyledi. Sadece başını salladı.
Zeynep kapıya baktı. Kilitliydi. Muhtemelen evde kimse yoktu. Yanağına bir gözyaşı düştü. Artık çok korkmuştu. Daha önce hiç olmamıştı, kimse Leto'nun kızını kaçırmaya çalışmadı. Onu kaçıran bu cesur kişi kimdi? Düşünüyordu ama aklına hiçbir şey gelmiyordu.
Zeynep kapının açıldığını duyunca düşüncelere daldı. Hemen kapıya baktı. Ayrıca onu kimin kaçırmaya cesaret edebileceğini de merak ediyordu. Uzun boylu bir adam odaya girdi. Döndüğünde karşısında Halil İbrahim'i gören Zeynep'in çenesi düştü. "Halil İbrahim?" dedi şaşkınlıkla. "Evet Halil İbrahim!" Öfkeyle cevap verdi. Ona korkuyla baktı. Beni neden kaçırdın? Ona sordu. "Sorunuza çok basit bir cevap: İntikam!" Yatakta otururken cevap verdi. "Ne intikamı?" Zeynep anlamamış gibi sordu. "Babanın, amcanın, ailenin intikamını al... Her şeyin hesabını vereceksin Zeynep Leto!" Sakin bir ses tonuyla cevap verdi. "Peki benim suçum ne Halil İbrahim? Amerika'dan yeni geldim!" Protesto etmeye çalıştı. "Babamın gözümün önünde öldürülmesi benim suçum neydi zeynep?"
Kükredi. Zeynep korkudan gözlerini kapattı. "Bak Halil İbrahim... Hiçbir şey benim suçum değil... Lütfen bırak beni..." dedi gözleri yaşararak. Halil öfkeyle ona baktı. "Burada kal... Ağlamana gerek yok! Çığlıklarına kimse cevap vermeyecek!" Dışarıya çıkarken söyledi. Halil İbrahim gür bir sesle kapıyı kapattı ve Zeynep panikledi. Bu davranışı onun için çok beklenmedikti. Daha önce ona hiç böyle davranılmamıştı. Yavaşça başını dizlerinin üzerine koydu ve yavaşça ağlamaya başladı. "Ne oldu Halil İbrahim?" Turan'a sordu. "Hiçbir şey... Ben söyleyene kadar kimse oraya gitmeyecek!" Dedi ve bahçeye çıktı. Birkaç gün önce Levent'ten aldığı ev artık onundu. Sadece evi işgal etmekle kalmamış, aynı zamanda kendi adına olan belgeleri de almış.
Halil İbrahim'i rahatsız eden tek şey Leto'nun kızıydı. Çocukluğunda sınıf arkadaşı olan Zeynep Leto, gerçekten iyi kalpli, yumuşak kalpli bir kızdı ama Halil İbrahim'de intikam o kadar baskındı ki çocukluk arkadaşını aklına bile getirmemişti.
Zeynep nerede? Fekrit Leto yaralı guardın üzerine kükrüyordu. Shota endişeyle oradan oraya yürüyordu. Kızım Nerede???? Rızvan Bey oturduğu yerden kalktı. Haber ormandaki yangın gibi köye yayıldı. Herkes korkuyordu ve endişeliydi çünkü artık Letos'un hayatlarını cehenneme çevireceğini biliyorlardı.
Şimdi ne yapacağız Halil İbrahim? O Leto'lar köydeki herkesi öldürecek mi? Turan'a sordu. Kara Deniz Turan'ın adamını kimse öldüremez, merak etmeyin! Benim de bunun için bir yolum var! Halil İbrahim sakin bir ses tonuyla cevap verdi. Ona yemek verdin mi sema? Halil, Sema'ya sordu. Hayır... Kimse oraya gitmeyecek dedin, ben de gitmedim.... Sema cevap verdi. Tamam güzel, ona yemeğini kendim vereceğim. Cevap verip mutfağa gitti, tepsiyi alıp yukarı çıktı.
Zeynep kapının açıldığını duyunca düşüncelere daldı. Umutla kapıya baktı ama yine Halil İbrahim'di. Halil İbrahim... Biz çocuklukta arkadaştık, sen ve ben çok iyi arkadaş değildik ama iyi arkadaştık... Dostluğun hatırına lütfen... Lütfen bırak beni! Büyük olasılıkla yalvarır bir tavırla söyledi. Zaten şişmiş olan gözlerinden yaşlar akmaya başladı. Yemek için ellerini açacağım ve sana düşünmen için zaman vereceğim, kardeşini kaybetmek ya da benimle aynı fikirde olmak sana kalmış! Onun sözlerini görmezden geldi ve söylemek istediğini söyledi. Ne istiyorsunuz? Zeynep sordu. "Bu gece benimle evlenirsin, yoksa fikret kardeşinin kellesi tabağında olur!" Dedi ve gitti.
Zeynep başını yavaşça duvara vurdu. Yavaş yavaş ağlamaya başladı. Halil İbrahim ağır bir yürekle kapıyı kapattı.
O bunu hak etmiyordu, bunu o da biliyordu.