Yine ve yine... Okul çıkışları dershaneye gitmekten nefret ediyorum. Ha öncelikle ben Berru.Berru Kandemir. Bu sene LGS'ye girecegim bundan dolayı dershaneye gidiyorum. Okulum tam gün bu yüzden okul çıkışı direk dershaneye gitmek zorundayım. Evimizde uzak... Yine o gunlerden biri, mutsuz bir sekilde dershaneye gidiyorum. Bu gün ayri bir mutsumuzum icimde savaslar donuyor ve 4 sinif birden dusmenin acisini yasiyorum. Biraz erken gittim ve bekleye basladim. Ders başladı çoğu kisiyi taniyordum ama konusmuyorduk sorna sinifa birden biri girdi. O geldi... Geç kaldigi icin özür diledi ve en arkadaki bos siraya tek basina oturdu. Sari gibi acik kumral olan saclariyle ve zayif ciliz gibi gorunsede o vucuduyla cok cekici gorunuyordu. Çok etkilenmistim...
Günler sorna....
Artik sınıfla kaynastik ve evet onla konusuyoruz. Aras Arık ile konusuyoruz. Dersi dinlerken yanimda oturan Nisan eline bir kalem alip bir seyler yazmaya basladi sorna bana gosterdi.Kagitta aynen soyle yaziyordu "Berru sanirim ben Aras'dan hoslaniyorum."... Ve dünyam basima yikilda sanki, sanki basimdan asagi kaynar sular dokuldu ama belli etmemem gerekiyordu. Nisana birsey diyemedim ama Arasla olacaklari kesindi. Benden yakınlardi.Aslinda Arasdan hoslanmiyordum sanirim sadece dikkatimi cekmisti.Bilmiyorum. Erdemle Aras yakindi. Aslinda Erdem herkesle yakindi benle cok degil. Nisan gidip herseyi Erdeme anlatmis. Erdemde ayarliyimmi sizi demisti ve erteso gun Nisan ve Aras sevgililerdi. Dershanede herseyi ogrendik acikcasi Nisan adina mutlu oldum ama icimde bir sıkıntı vardi. Nedeni bilmiyordum.Dershanede sevgili gibi degiller ama mesajlari hicde oyle soylemiyordu. Gayet mutlulardi ama ilerleyen zamanlarda bir sıkıntı gerceklesdi. Nisanin babasi herseyi ogrenmis ve eger Arasdan ayrilmazsa tum hayatini mahvedecegini soylemisti acikcasi cok istemedim cunku Arasin guven sıkıntisi cekmesini istemiyordum. Ayrilirlarsa tarafim Aras olacakti... Ve evet, ayrildilar. Ayrilmalarindan bi kac gun gecince biz bi anda konusmaya basladik. Aras tum hayatimi ogrendi. Ve bana dediki"Berru al artik korkma,ben senin el fenerinim ve el fenerini senden alacagim en son sey olcak" "Berru korkma elini sıkı tutuyorum"
Evet, inandim. Arasa inandim.Dusunceleri cok guzel dedim ne kadar iyi biri dedim ve suan karanliktayim el fenerim yok... Arasin bir arkadasi var. Halit. Halitle konusmaya basladim cunku bianda bosluga dustum ne yapacagimi bilemedim ve farkettimde Halitte iyi bir arkadas degilmis.Ona guvenmedigimi herseyimi Arasa anlattigini dusundugumu soyledim ve sadece "tmm" dedi ve o an buyuk bir hayal kirikligi yasadim... Asil hersey yeni basliyordu. Ben herseyi duzune sokmustum ama onlar herseyi mahvetti özellikle o... Herseyin baslamasina sebep olan kisi.
YOU ARE READING
El Fenerimdi
No Ficciónevet, yeni basliyorum onceden yazmisligim var ama buraya hic yazmadim ilk hikayemi kendimden ornek alarak yazacagim umarim begenirsiniz....