Okuldaydım. Kantinden bozuk para almayı sevmediğim bir falım aldım. Sakızımdan A harfi çıktı ve mutlu oldum. Bunu gören arkadaşım İlkim bunu Ece'ye söylediginde işler karışıyor. Bu zamanlarda Aras ve Nisan'la sınıflarımız ayrılmıştı.Ece yalanlarla bunu Nisana anlatınca Nisan o gün akşam bana yazmış
Berru
Sen Arasdanmı hoşlanıyorsun
Bari söylese aranızı yapıyım
Neden başkalarından duyuyorum
Ve şokk ne yazacağımı bılmedim ve Arasdanmı soğumuştum ilgimi bile çekmiyordu. Nisana Herşey anlattım ama Nisan benle çoktan küsmüştü. Bianda boşluğuma geldi ve ss alıp Halife attım. O zamanlar Halite hala güveniyordum. Bana Arasa atmamı söyledi ve bende öyle yaptım. Öyle bir şey olmadığı söyledim eğer birşey olursada Ece'ye inanmaması gerektiğini söyledim. Ama Aras öyle yapmadı Ece'ye güvendi... O kız dershanede adımı orospum diye çıkardı ama Aras iyimisin diye sormadı en azından bir mesaj yazabilirdi dimi. İlerleyen zamanda Nisanla barıştık. Arasla hala konuşmuyoruz. Arasın gözlerinin önünde kendimi parçalıyorum çocuğun gözlerinin önünde yıkılıyor batıyorum ama Arasın s*k*nde değil. Gözlerimin içine hiçbir şey olmamış gibi bakabilen biri o. Artık beni gör, bana yardım et diye yalvarıyorum ama Aras hala göremedi beni.Aras bir güneş gibi parlıyor. Oysaki ben ışığını kaybeden bir yıldızım beni nasıl görecek ne bekliyordum ki. Ben o bataklığa mahkum bırakılmıştım oradan asla çıkamayacaktım. Her zaman yıkılacak bir noktamı bulacaklardı. Bunu anladığımdan beri kendimi serbest bıraktım, bataklık beni istediğin kadar içine çekebilirsin... Tamam öncekinden iyiyim. Arası gördüğümde gözleri dolmuyor ama b-ben onu çok özlüyorum... Onuda geçtim Aras sana sesleniyorum seni uyarmama rağmen inandığın arkadaşınla beraber sizin yüzünüzden kendime yaptıklarımın hesabını nasıl vereceksiniz? Hadi diyelim verdiniz nasıl affettreceksin kendini? Nasıl? Hadi diyelim affettim bunca seyden sorna yuzume nasil bakacaksin nasil...
/bir aciklama ekliyorum, bu ilk bi kac bolum kisa olacak haberiniz olsun banada kisa geliyor ama yapabilecegim bir sey yok olmazsa bolum sayisini kisip bir kac bolumu birlestirecegim/
YOU ARE READING
El Fenerimdi
Nonfiksievet, yeni basliyorum onceden yazmisligim var ama buraya hic yazmadim ilk hikayemi kendimden ornek alarak yazacagim umarim begenirsiniz....