Güvenin zehir tonu.

6 1 0
                                    

Her zamanki gibi yanılmamıştım buluşmuştuk ve o attığı konuma gitmiştim ve bana söylemek istemediği sırrını öğrenmiştim bi çetesi vardı ve dünyanın en önde organ mafyasıydı ve bugüne kadar bana bundan söz etmemişti niye diye bi köşeye saklanmış düşünüyordum bi arabanın kenarına çökmüştüm saklanıyordum acaba gitsem mi 50-60 kişi vardı yanlarında ben ne yapacaktım ki bu durum karşısında ses çıkarmam doğru mu olurdu?
Benden bahsediyorlardı evet az da olsa duymaya çalışıyordum
Şöyle diyorlardı "bizi görünce sorun çıkartır mı" gibi şeyler konuşuluyordu kaçmalıydım ama nasıl.

Ses çıkartırsam başım derde girecekti oturmuştum akşam olmasını bekleyecektim nasıl olsa ben gelmez isem geri giderlerdi yani UMARIM ses çıkartmak istemiyordum yoksa canıma mâl olabilirdi bi yandan içimden kahretsin sevmek kim ben kim niye tekrar güvendim ki diye derin düşüncelere dalmıştım.

Bu olayda olduğu gibi her şanssızlık beni bulacaktı ya evet buldu da telefonumu sessize almamıştım ve uyuya kalmışım uyandığımda çalıyordu adamlardan sade 1 kişi vardı ve duymuştu neyseki hemen telefonu kapamıştım ancak adam sesin geldiği yeri yani beni aramaya başlamıştı.

Kahretsin biliyordum böyle bir şey olacağını adam beni bulacaktı kaçıyordum ancak adam hâlâ peşimdeydi vazgeçsin artık diye Allah'a dua ediyordum fakat vazgeçmiyordu en son gitmişti derin bi nefes almıştım ki o da nesi?!!

Kamera evet kameralar ile çevriliydi aslında doğaldı fakat benim için hiç iyi olmıycaktı kapıları kapatabilirlerdi ve kapı benden uzaktaydı hemen çıkmam lazımdı koşuyordum ve benzin bidonu yere düşmüştü olabildiğince hızlı koşmayı deniyordum fakat o kadar ses çıkıyordu ki adamlar artık anlamıştı burda birinin olduğunu.

İnstagram; @h1meyraa_

Oyun İçinde Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin