Konuşma

19 4 2
                                    

Merhabalar! sınavlarım bittiği için adam akıllı atıcam bölümleri (⁠´⁠∩⁠。⁠•⁠ ⁠ᵕ⁠ ⁠•⁠。⁠∩⁠'⁠)

(Sanji'nin bakış açısı)

Uyandığımda Zoro yatakta yoktu ve bornozumun ipi çözülmüştü, yatarken baktığımda göbeğimi görebiliyordum. Hızlıca yataktan doğruldum ve üstümü giyindim. Gidip mutfağa baktım ancak Zoro orada da yoktu. Buz dolabının üzerindeki notu fark ettim ve notu elime aldım,
"Günaydın Aşçım;) evde yiyecek bir şey kalmamıştı, bu yüzden dışarı çıktım. Eve gelince seninle konuşmamız gereken birkaç şey var. Seni seviyorum.♡"
Aman tanrım bu çok tatlı yanına küçük bir kalp eklemiş! .(♡ω⁠♡). Ehm- neyse, acaba benimle konuşmak istediği şey neydi? Kendime bir bardak kahve yaptım ve gidip oturma odasını topladım. Dünkü olaydan sonra epey dağlımıştı, olan şeyleri aklıma tekrar getirdim. Bunlar biraz utanç vericiydi. Eğer bir kadın olsaydım dahada utanırdım! Çünkü kadın olsaydım bu olaylardan dolayı hamile kalırdım yüksek bir ihtimal ile ve sonra arkadaşlarına veya akrabalarına ben hamileyim diyorsun ve herkes sizin ne yaptığınızı biliyor. Bu çok utanç verici, erkek olduğum için şükrediyorum- ama Zoro ile bu ilişkimiz ciddileşir ve evlenirsek ona bir çocuk veremem.. bunu Zoro ile konuşmam gerek. Kıçımın üstüne oturamadığım için sürekli ayaktaydım. Bütün gün evi temizledim. Hava kararmaya başlamıştı ancak Zoro hâlâ ortada yoktu. Ah şu salak kesin yine kayıp olmuştur! Bunu düşünemeyecek kadar yorgundum, gidip yatağa yattım. Uyandığımda Zoro beni izliyordu.
"Uyandırdım mı kaşları güzel?"
"Saat kaçta eve geldin sen?"
"Saat akşam dokuz civarı geldim, yolu bulmak biraz zor oldu."
"Seni sersem beni uyandırsaydın ya!"
"Ama çok tatlı uyuyordun.⁠♡"
Zoro Sanji'nin göğsüne kafasını koydu ve elleri ile belini sardı. Sanji'de ellerini Zoro'nun saçlarında gezdirdi. Bir kaş dakika öyle kaldıktan sonra Zoro, Sanji'yi altına aldı ve yüzünü yaklaştırıp Sanji'nin çenesini tuttu. Sanji, Zoro'nun bu hareketine karşı kızarmış ve şaşırmıştı.
"Beni seviyormusun Sanji?"
Sanji gözlerini kaçırarak başını salladı, Zoro dahada yaklaşarak
"Seni duyamıyorum~"
Sanji dahada çok kızardı,
"S-seni seviyorum."
"Kimi seviyorsun?"
"S-seni seviyorum Zoro.."
Sanji bunları söylerken gözlerini sıkıca kapatmıştı. Zoro usulca dudaklarını Sanji'ninkiler ile birleştirdi. Yumuşacık bir öpmeydi bu. Sanji'nin hoşuna gitmişti. Zoro dudakları ayırdığında Sanji'nin gözlerinin dolduğunu fark etti.
"Seni öpmemi istemediğini bana söyleyebilirdin."
"H-hayır! Ondan değil.. b-ben sadece-"
Sanji hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştı. Zoro ne olduğunu anlayamamış öylece bakıyordu.
"Ben- hık"
(hık ın burun çekme efekti oldunu hatırlatmaya geldim)
Zoro hafifçe gülümsedi ve sırtı duvara gelecek şekilde oturdu, ardından Sanji'yi de kucağına oturttu.
"Ağlaman geçince benimle konuşmak istermisin?"
Sanji kafasını Zoro'nun göğsüne gömerek "hı-hı." diyebildi. Sanji ağlamayı sürdürüyordu, Zoro'nun tişörtü salya sümük içerisindeydi. Sanji sessizleşince Zoro sordu,
"Ağlamanız geçtimi sayın Aşçım?"
Sanji kafasını salladı.
"Pekâlâ öyleyse sizi benimle beraber duş almaya davet ediyorum."
"Davetiyeniz kabul edildi Marimo."
Zoro yüzündeki kocaman gülümseme ile yataktan kalktı ve Sanji'yi kucağına alarak banyoya gitti. Duşa kabine girmeden önce ikiside soyundu. Zoro suyu açtı ve ikiside suyun altına girdi. Zoro Sanji'nin bedenine göz gezdirdi her yerinde geçen gün emerken yaptığı yara izleri duruyordu. Zoro şampuan şişesini eline aldı, eline biraz sıktıktan sonra Sanji'nin saçlarını hafifçe ovalayarak köpükledi. Sanji bu anlarda kendini bebek gibi hissediyordu. Zoro, Sanji'nin boyununa yaklaştı ve küçük öpücükler kondurdu. Sanji gıdıklandığı için gülüyordu.
"Hey Marimo yapma! hahaha gıdıklanıyorum."
(Çok samimi yazdım gülmesini ha.)
Zoro öpmeyi bıraktı ve Sanji'ye baktı.
"Gülerken çok tatlısın."
"Biliyorum." (Üstünlük göstergesi)
Zoro kollarını Sanji'nin beline sardı, Sanji'de karşılık verdi.
"Zoro.."
"Hm?"
"Beni sevmek istediğine emin misin?"
"Aşçı fazla içtin herhalde."
"Hayır içmedim."
"Böyle düşünmenin sebebini öğrenebilir miyim?"
"Bir gün ilişkimiz ciddi olursa, sana bir çocuk veremem biliyorsun değilmi?"
"Evet bunu biliyorum."
"Yani bunu bilmene rağmen beni sevmek mi istiyorsun?"
"Evet ve.. bir dakika ağlama sebebinin bu olduğunu bana söyleme!"
Zoro kahkaha atıyordu, Sanji'nin yüzü kızarmıştı.
"Gülme aptal Marimo!"
Sanji, Zoro'nun kafasına sertçe bir yumruk geçirdi. Sanji kızgın ve utanmış bir şekilde kollarını birbirine bağlamış Zoro'ya bakıyordu. Zoro'nun bir eli hâlâ Sanji'nin belindeydi, diğer elini kafasına götürdü ve Sanji'nin vurduğu yeri yokladı. Zoro'nun kahkahaları hafif bir gülümseme ile sonlanmıştı.
"Böyle düşünmemelisin ben bir çocuk istediğim için seni sevmiyorum, seni sen olduğun için seviyorum."
Zoro eğilip Sanji'nin yanağına bir öpücük kondurdu. Sanji'nin kızgın ifadesi kaybolmuştu, yüzünde bir gülümseme yer almıştı.

Yeşilin SarısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin