uykucu

26 1 0
                                    

sen valizini hazirlicaktin. ayaga kalktin ve valizi actun. bikini sort crop tisort falan filan koydun biseler. ardindan yarin giyecegin seyleri hazirladin.



bajiye bakmak icin onun odasina gittin. her zamqnki gibi ps oynuyordu

k- heeyy! hazirlansana aptal!

b- ya ne bu qcele. hallederim

sinirle dolaptan valizini cikardin ve ona dogru ittirdin

k- uzatma.

b- inatci keci. git basimdan

baji oflayarak psi biraktu ve valizi hazirlamaya basladi. sen memnuniyetle baktin ve odadan cikip kendi odana gittin.

kendini yataga attin. dusunuyordun. aklin hala o ruyadaydi. yuzun hafifce kizardi.

k-ughh. neden dusunuyosam.

yan tarafa dondun. dusundun. daha 15 yasindaydin. eger boyle birsey yapsaydin aileni hayal kirikligina ugratirdin. ama bu senin hayatin, kimseyi ilgilendirmezdi. secenekler arasinda gidip geliyordu. en fazla opusuruz diye dusundun..yani umarim.





pijamalarini giyip uyudun..























b- uyansana uykucu!! gec kalacagiz!

bajinin sesiyle uyandin. nasil unutursun. hemen kalktin ve saate baktin. cok az vaktin vardi. bajiyi ittirip banyoya kostun.

yuzunu falan yikadin, dislerini fircaladin. klasik sabah rutini. hic bu kadar hizli yaptigini hatirlamiyordun. odana gittin ve bir sort ve crop giydin. cok hafif bir makyaj yaptin. yaz makyaji denilenebilir. sacini cicekli lotus tokayla topladin. asagi indin, baji koltukta oturmus valizi yaninda telefona bakiyordu.

b- sonunda be!

k- geldim iste. hadi gidelim

kazunun evi cok uzak degildi. sen kucuk bir cocuk gibi valizi surukleyerek kosuyordun. bajide arkandan geliyordu. kazunun evine yaklastiniz.kazu arabaya yaslanmis bekliyordu. sizi gorunce gulumsedi. sen kazuyu gorunce kosup boynuna sarildin. kazu da hafifce gulumseyip karsilik verdi. kollarini beline doladi. sen valizi unutmustun. valiz asagi dogru kayiyordu. baji hemen valizi tuttu ve yaniniza geldi.

b- öhm~!

geri cekildiniz.

b- yiyismeniz bitti mi

k- abi!!!!

kazu- hadi gecin.



arka koltuga gectin, baji ve kazuda one gecti. kazu arabayi surmeye baslamisti bile. yol biraz uzundu. arka koltugua uzandin. kazu aynadan seni dikizliyordu. bacaklarin cok guzel gorunuyordu. sen yarim kalan uykunu tamamliyordun. cidden misil misil uyuyordun. baji telefona bakiyordu.

time skip~













araba durdu. sen hala uyuyordun. kazutora seni kollarina aldi, bajide valizleri aldi. iceri girdiniz. yazlik mukemmel otesiydi. birsuru oda, banyo, jakuzi, buyuk bir mutfak ve salon. kocaman bahce ve havuz.. buraya daha once bircok kez gelmistiniz o yuzden yabancilik cekmiyecektiniz.





baji kendi valizini yerlestirirken kazu seni odana cikardi ve yataga koydu. yuzune yaklasti ve burnuna minik bir opucuk kondurdu.

kazu- heh..uyan uyuyan guzel

k-..mhh.

yavasca gozlerini actin. karsinda kazu vardi. yatakta oturur hale geldin ve gozlerini ovusturdun.

k- ah..geldik mi

kazu- geleli cok oluyo

k- abim nerde

kazu- odasinda

k- nerde kaliyo

kazu- alt katta

k-hmm. sen nerde kalcan

kazu- yan odada, yani istersen burdada kalabilirim~~

k- kazu!! herkes odasinda kalsin!

yanaklarin kizardi.

kazu- rheh tamam tamam. ben asagiya iniyorum. salo nda bulusuruz

kazu odandan cikti ve seni yalniz birakti.

_____________________________

niye okunmuyo kitap😔

kazutora x ynHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin