ihlamur

44 2 0
                                    

sabah alarmın çalmasıyla uyandın. yatakta oturur pozisyona geldin ve gözlerini ovuşturdun. boğazın kurumuştu. komidinden suluğu aldın ve bir kaç yudum içtin. boğazında çok kötü bir ağrı vardı. hafiften ateşin var gibiydi ve burnun tıkalıydı. kendini çok yorgun hissediyordun. ne olmuştu bir günde?


ayağa kalktın ve pijamalarını çıkarmaya zahmet etmeden aşağı indin. mutfakta annen kahvaltı hazırlıyor, bajide masaya oturmuş tost yiyordu.

boğazın çok ağrıdığı için ilaç almaya buz dolabında doğru gittin.

+günaydın kiyomi~ otur masaya hadi kahvaltını yap. okula geç kalacaksın.

annene yorgun gözlerle baktın.

-anne kendimi iyi hissetmiyorum.

+ne demek iyi hissetmiyorum? gel buraya



annen elini alnına koydu ve ateşini ölçtü.

- yanıyorsun kiyomi!

+uh..

annen ilaçlarla boğuşurken bajide tostunu yerken sizi izliyordu.

-işe geç kalıyorum. baji ilgilenirsin kardeşinle.

annen hemen hazırlanıp evden çıktı. baji senin yanına geldi.

-noldu lan sana

+kör müsün hasta olmuşum işte.

-okula gitme. çok kötü görünüyorsun.

+gitmicem zaten

- çık odana geliyorum ben.

başını sallayıp odaya çıktın. inkar edecek durumda değildin. yatağına uzandın ve gözlerini kapattın. derin derin nefes alıp veriyordun.


bir kaç dakika sonra baji elinde ilaçlarla ve bir ıhlamurla geldi. ilaçları komidine bıraktı ve ıhlamuru sana uzattı.

-al iç şunu. hepsini iç ha.

+sağol abi.

-okula gidiyorum ben. bir sorun olduğunda ararsın.

+hm hm.

baji tam yanağını öpecek iken onu durdurdun.

+sana da bulaşır.

-umrumda değil.

yanağına bir öpücük kondurdu ve gitti. kapıdan çıktığında kazutora ile karşılaştı.

-aa erkencisin

+sen gelmeyince bi bakayım dedim. bide kiyomi nerde?

-hasta o gelmiyo.

+ne nasıl?

-bu sabah çok kötüydü. ne olduğunu bende anlamadım.

+bi baksam~~?

- rahat bırak kızı. geç kalıyoruz zaten yürü.

baji ve kazutora okula gider.






sen çok kötü bir halde yatıyordun. çok ateşin vardı ve başın dönüyordu. uyumaya çalıştın ama uyuyamadın. bir kaç gün sonra da sınavlar başlayacaktı. boş boş durmak yerine sınav çalışmaya karar verdin. Ayağa kalktın ve çalışma masana doğru yürümeye başladın. gözlerin kararmaya başladı. en sonda yere yığıldın.























__________________________________________________________________

selam😛 biraz sacma bir bolumdu ama olshn🥰 a1 turkce olmadan yazmayi denedim sizce nasi😏 farkli bir havasi oldu bence

kazutora x ynHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin