uykulu uykulu oturuyordun. etrafa bir goz gezdirdin. daha sonra ayağa kalktın ve valizini actin. kiyafetlerini dolaba yerlestirdin. makyaj malzemelerini de makyaj masasina yerlestirdin.
ustune rahat birseyler giyip asagi indin.
baji herhalde odasindaydi, kazutora da mutfakta birseyler yapiyordu. kazutoranin yanina gittin.
k- seelaaam
kazu- sealam
kazutora dolaptaki ickileri kontrol ediyordu. tarihi gecmis olanlari ayirmisti. baya fazla icki vardi.
k- oa. sen ictinmi hic
kazu- ben alkol icmiyorum
k- NEEEEEEEE
kazu- NOLDU
k- nasil icmiyon
kazu- baya
k- e bunlar ne o zaman
kazu- ne bilim. duruyo oyle
k- salak ya
alkol icmedigine hala inanamiyordun. ona goz devirip salona gittin. kanepeye atladin. tavani izledin. nedense ustunde bi yorgunluk vardi.
baji asagi indi. ustu ciplak altinda sort vardi. geldi ve kanepeye oturdu. ona dik dik bakiyordun.
k- abi bu halin ne
b- ne varmis la halimde, kaslarima hayran mi kaldin yoksa😏😏
k- gitya
time skip-----------------------------
bajiyle yuzuyordunuz. ikinizde deli gibi sarhostunuz. kazutora bahcedeki hamakta sallaniyordu.
zar zorda olsada havuzdan cikabildiniz. ayakta duramiyordun. kazutora bunu gorunce hemen yanuniza geldi ve seni kucagina aldi.
k- ben size demistim o kadar icmeyin diye. su halinize bir bakin.
bajinun kafasi yerinde olmadiiggi icin birsey demedi. odasina cikti.
kazutora seni havluya sarip odana cikardi, yavasca yataga yerlestirdi. havluya sarinmis oturdun. hsfiften titriyordun. kazutora dolaptan bir cift pijama cikardi ve sana uzatti.
k- giyebilcek misin?
k-..
hayir anlaminda basini salladin. kazutora duraksadi. yuzu hafif kizardi.
k- uhm..yardim edebilirim sanirim..
ustunden havluyu aldi ve seni kuruladiktan sonra bir koseye koydu. eli sirtindaki ipi cozmek icin uzandi. yuzu git gide daha da kizariyordu.
bikini ustu yavasca asagi dustu. kazutora goguslerine bakmamak icin elinden geleni yapti. giydirmek icin ic camasiri almadigini fark etti.
k- ighh..
senin ustune havluyu koydu ve dolaba dogru yurudu cekmecelerde ic camasiri aradi ama bulamadi.
k- nerde bunlar..!
sana dogru dondu. yanina geldi.
k- heyy mia, heeeyyy.
yanagini hafifce tokatladi. yavasca gozlerini actin ve kisik gozlerle ona baktin.
k- sonunda..sey, ic camasirlarin nerede biliyor musun.??
k-haaggh...valizde.
kazutora geri cekildi. gozleri etrafi taradi. odanin kosesindeki valize dogru ilerledi ve diz coktu. valizin icinden bir cift ic camasiri aldi ve tekrar senin yanina geldi. ic camasirlarini kenari koydu ve ustunden havluyu cekti.
sersemlenmis bir sekilde kazuya baktin. sirittin ve onu kendine cektin. onun elini tutup ciplak gogusune koydun.
k- mh~..hhehheh..
kazutora kulaklarina kadar kizardi. hemen elini cekti.
k- n-ne yapiyorsun kiyomi!?!?!?!?
k- ahh hadi ama~~ ne istedigimi biliyorsun.
onu kendine yaklastururken dedin. ama o senden uzak duruyordu. en azindan calisiyordu.
k- sacmalama. senin sarhoslugundan faydalanmam.
k- sarhos degilim ben.
k-hıhı. belli oluyor.
k- mmhhg~ beni kıracak misin kazu~~
uzulmus gibi yaptin. yuzun hafif kizarmisti. sicaktin. yavru kopek gozlerinle ona baktin. kahretsin..cok cekici gozukuyordun..
kazutora sana bakti ve seni suzdu, bakislarini kacirdi..