deel 3

7 0 18
                                    

Sky's pov

Om dit drama van vandaag uit men hoofd te zetten, en dat enorm pittig kranten artikel te vergeten was ik even langs de boksschool gegaan om al mijn woede eruit te kloppen.

Ik wandel binnen en spot meteen een oude bekende. Onze personal trainer himself, mister zizi.

Zizi en ik hebben een history natuurlijk. Enkele jaren geleden hadden we een romantische lovestory. Waar ik jullie natuurlijk niet verder over moet inlichten. Hem nu terug zien doet wel iets met mij.

Begrijp mij niet verkeerd, zizi en ik zijn totaal niet uit elkaar gegaan als vijanden of iets. Zeker niet. Na de break up konden we het nog goed met elkaar vinden. Heel de groep was zelfs nog best hecht eigenlijk. Zeker 1 keer in de maand deden we nog wel eens iets met de hele groep, cafetje, escape room, fuifje, gwn chillen thuis enz. Maar na de overstap van degene die een jaar ouder zijn naar het hoger was contact houden gwn moeilijker waardoor we elkaar nu al een tijdje niet gezien hebben.

"Zizi" roep ik niet te luid. Hij draait zijn hoofd meteen om. Zijn ogen lichten op "aaaah sky zo lang geleden" zegt hij terwijl hij naar mij toe wandelt. We geven elkaar een knuffel. Zijn sterke bicep omhelst mijn lichaam, voor een seconde vergeet ik even alle chaos van de dag en ontspan ik me in de armen van mijn vroegere geliefde.

Bentes pov

Eigenlijk zou ik aan mijn schoolwerk moeten beginnen, je weet wel examens ofzoiets daar doen ze blijkbaar nog aan in het 6de. Maar een video van de bankzitters kijken klinkt momenteel toch net iets interessanter. Dus ga ik in mijn bedje liggen en open YouTube, gezellie!

Tijdens de video krijg ik een melding van een snapje. Niet zomaar een snapje, een snapje van burgir. Niks mega speciaals dus kijk ik op men gemakje verder.

Sky's pov

Na mijn box uitje voel ik me meteen een stuk opgeluchter en beter. Het feit dat zizi er was hielp natuurlijk ook wel een beetje.

Wanneer ik thuis kom stap ik de douche in om me te verfrissen.

*Kut* denk ik in men hoofd *de shampoo staat niet in de douche*

Ik stap uit de douche om de shampoo te pakken en ondertussen pak ik snel men telefoon om het liedje dat speelt door te spoelen. Terwijl ik dit doe zie ik een opvallend melding op men scherm

Ballie die mij in chat stuurt?! Das wel heel weird. De angst om met mijn natte handen tijdens het half swipen perongeluk volledig te swipen is te groot dus laat ik mijn nieuwsgierigheid nog even de vrije loop tijdens het vervolg van mijn douche beurt.

Ik doe snel snel voort droog me af doe men slaap kleren aan en ga in men bed liggen waar ik in volle spanning het bericht half swipe, mijn vingers trillen.

Alles oke met jou na vandaag? Met dat krantenartikel enz ook, moet kut zijn

Ohh wel lief dat hij aan mij denkt is de eerste gedachte die in me opkomt maar die wordt snel onderbroken door een andere gedachten. Hij heeft het artikel ook gezien!!

Dat had ik natuurlijk wel kunnen verwachten aangezien die kale kletskop dat naar heel de school dacht te sturen. Maar dan nog, had ik een sprankeltje hoop.

Maar nog altijd wel lief dat hij vraagt of ik oke ben, hij denkt aan mij!!

Nee sky dit mag ni, je bent over ballie hij boeit jou ni meer, hij is takka! Toch kan ik niet stoppen met dit heel cute te vinden, de rest van mijn avond is gevuld met ballie in mijn hoofd.

_______________________________

De komende week gaat me neuken in de kont op een manier da geen enkele jongen da ooit gaat kunnen doen 🥰🥰

Allesinds dit was mijn laatste hoofdstuk da al af was dus de kans op een vervolg verkleind :((

Maar ik doe men best ofc

Speciaal voor jullie, mijn schatjes xx

Veel suuces babes

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 17 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

a final love story Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu