Bad school....p(p30)

104 17 6
                                    

%

အင်ချွန်းလေဆိပ်ကိုခြေထောင်နင်းပြီးတာနဲ့.....

"Hyungမောင်ပြန်လာပြီသမီးလေးနဲ့hyungအတွက်မောင်ပြန်ခဲ့ပြီနော်"

"ဂျောင်ကုမင်းအခုဘယ်မှာနေမှာလည်း"

"ငါ့ကွန်ဒိုဘဲနေမယ်နာမ်ဂျွန်းဘာလ်ိုဆိုငါ့လက်ထဲကုhyungမိသားစုအရင်ရောက်လာမှရမယ်"

"ဟုတ်တယ်ငါ့အထင်မင်းအဖေနဲ့ငါ့အမေတို့ရဲ့ခြေလှမ်းတွေ့ကိုစောင့်ကြည့်သင့်တယ်"

"ဒါပေါ့ငါ့ကပြန်လည်တိုက်ခိုက်မှာဆိုတော့ပုန်နေရမယ်ထွက်ပြလို့မရသေးဘူး"

"အင်းအဲဆိုငါ့တို့နှစ်ယောက်ပူးပေါင်းမှရမယ်အခုတော့အဲနှစ်ယောက်ရဲ့လောဘကိုငါ့တို့နှစ်ယောက်ကအဆုံးသက်ပေးရမယ်"

အင်း.....

"မနက်ဖြန်ငါ့YTRကုမ္ပဏီနဲ့ဆက်သွယ်လိုက်မယ်အဲကုမ္ပဏီကအဓိလုပ်ငန်းရှင်တွေ့လိုအပ်နေတဲ့ကုမ္ပဏီဘဲ"

"အင်းမင်းကုမ္ပဏီပိုင်းကိုအာရုံစိုက်ပေးထားငါ့ကhyungတို့သားအဖကိုအရင်ရှာရမယ်"

"အင်း...အဲလိုဘဲလူစုခွဲကြတာပေါ့ကဲအခကတော့ငါ့တို့အနားယူပြန်ကြမယ်"

အင်း....

ဂျောင်ကုနဲ့နာမ်ဂျွန်းလည်းကွန်ဒိုရောက်လာကြပြီးနှစ်ယောက်သားရေချိုးပြီးအခန်းကိုယ်စီဝင်ခဲ့ကြတယ်။

"Next day"

"ဂျောင်ကုမင်းလုပ်ငန်းစတော့မယ်ပေါ့"

"အင်းနာမ်းဂျွန်းငါ့အရင်လက်ဉီးမှရမယ်ညကငါ့ဆီကိုမက်ဆေ့ရောက်လာတယ်ငါ့အဖေကိုဂျီဂျီတ်ို့ကhyungကိုရှာခိုင်းနေတယ်တဲ့"

"အရေးမပါတာတကယ့်ဆိုအဲဒါမင်းအဖေလိုတာအရမ်းကိုငွေမက်လွန်းတယ်သူ့များကြိုးဆွဲရာတောင်ကရတယ်လို့ကွ"

"အေအဲဒါပြောတာသားဖြစ်သူ့ထက်သူ့ဘဝမှာငွေဘဲလေးဒါကြောင့်ငါ့ကိုထိုးပေးခဲ့တာပေါ့ငါ့ရုန်းနိုင်လို့ငါ့ဉာဏ်ကောင်းခဲ့လို့မဟုတ်ရင်ငါ့ကစေညွှန့်ရာအတိုင်းကနေမဲ့ရသေးရုပ်ဘဲငါ့အလုပ်ကိုသူရှာပေးတဲ့လီဂျီဂျီအဖေကုမ္ပဏီမှာမလုပ်ခဲ့ဘဲငါ့ပညာအရည်ချင်းနဲ့ရတဲ့ကုမ္ပဏီတစ်ခုမှဝင်လုပ်ခဲ့တာခုတော့ငါ့ကြိုးစားမှုလေးအရာထင်ခဲ့ပြီအဲတော့ပြန်ချေမှုန်းတော့မယ်"

Bad school...Bl(Taekook)Where stories live. Discover now